Gjest Yoshi Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 *trøøøøøtt* Still, Kirby Airride ftw! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Sitatene ser tåpelige ut uten snapback.Go change your nickname, dude. =(Støttez. 6828432[/snapback] No wai. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 *kaste inn en liten testpost* 6828284[/snapback] Unnskyld lille frøken, men det tas her. 6828357[/snapback] Da roer vi oss ned littegran, vi har hatt flere ganger problemer kun relatert til SO5 posting. Hvis du leser historikken til testing agn. SO5 så finner du fort ut av dette. Alternativ er å stenge SO5, hva vil du ? Mvh jarmo Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 @ Zande: Hva skaper du? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 No wai.Plxplx? 6828450[/snapback] Få denne karen til å skifte først, så skal jeg gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Da roer vi oss ned littegran, vi har hatt flere ganger problemer kun relatert til SO5 posting.Hvis du leser historikken til testing agn. SO5 så finner du fort ut dette. Alternativ er å stenge SO5, hva vil du ? Mvh jarmo 6828451[/snapback] Du vet hva du skal svare? ____________________________________________________________________ Noen som så Ace Ventura? Alltid like moro å se Jim Carrey kline med en mann. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 yaay.. Nå begynner helt nye serier av Sopranos.. ÅÅh, digger det Er på nrk1 NÅ Sopranos er sånn cirka kjempegenialt, men av en eller annen grunn vil ikke noen av mediaavspillerne mine spille Sopranos-DVD-ene mine. =(((((( <3Sitatene ser tåpelige ut uten snapback. Tyst på deg. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Lurer på om jeg skal legge meg å se Star Wars episode 6 jeg... Skal jeg det? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Lurer på om jeg skal legge meg å se Star Wars episode 6 jeg... Skal jeg det?O-hoi! Gjør heller som meg - se alle episodene i en sleng! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hehe, fikk mail fra TV2..Takk for at du har meldt deg på og velkommen til Skaperen!Du er ved dette invitert til å møte på audition-opptak for å presentere din ide. 6828424[/snapback] hva er ideen din? 6828431[/snapback] Hehe, luring .. Nei, er litt usikker det der med Skaperen..jeg har en idè til en tjeneste, ikke akkurat et fysisk produkt Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Lurer på om jeg skal legge meg å se Star Wars episode 6 jeg... Skal jeg det?O-hoi! Gjør heller som meg - se alle episodene i en sleng! 6828477[/snapback] Orker ikke det i natt (gjorde det før vi dro å så episode 3 på kino ) Endret 8. september 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hvorfor skal jeg minnes på at jeg "wouldn't steal a phone", når jeg setter på min lovlige kjøpte DVD? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hvorfor skal jeg minnes på at jeg "wouldn't steal a phone", når jeg setter på min lovlige kjøpte DVD? 6828483[/snapback] Jeg får den meldingen på noen som ikke er kjøpt også. Synes reklame kommer hyppigere på dvd nå for tiden... og det liker jeg ikke! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hvorfor skal jeg minnes på at jeg "wouldn't steal a phone", når jeg setter på min lovlige kjøpte DVD? 6828483[/snapback] "Vi ser at du er fornøyd med ranet av veske. Andre som har ranet denne typen vesker, nappet også disse mobiltelefonene..." Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Få denne karen til å skifte først, så skal jeg gjøre det.Jeg vil ha deg til å skifte tilbake til ditt forrige brukernavn, jeg. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Du vet hva du skal svare? 6828466[/snapback] Ja, det vet jeg, vi slet med tilbakesetting av sider ved posting i SO5 bare for noen uker siden. Og kun i SO% og ingen andre tråder så det så... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Yóur Nëëded För SéxTwíce aWeek Sêx Deprìved HouseWìves in nêêd ofSêx N0W Përfect RöLex© Rêplicas L0NELY-H0RNY-W1VES-NEED-Y0U Sêx Deprìved HouseWìves in nêêd ofSêx N0W ..gøy med spam men når jeg svarer de om at de må slutte å sende, så sender de mer? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Hvorfor skal jeg minnes på at jeg "wouldn't steal a phone", når jeg setter på min lovlige kjøpte DVD? Fordi at de som har rippet DVD-en også får se det, og da tenker de "WOAH! Dette er jo forbutt!! jeg er lissom kjempe kul dah!! SoM gjør no ulovli lissom!" Endret 8. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg