xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Snapbacken er irriterende, og ødelegger quoten. Quoten skal se slik ut som denne jeg quoter nå, det er finest etter min mening.Kunne ikke vært mer enig.Jupp, i hvert fall når den siterte posten er på samme side.Er ikke noe mindre enig i dette heller. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 nå har jeg akkuratt sett Collateral, det var en skikkelig bra film. Lenge siden jeg har sett den, men syns å huske at det var en bra film! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 *kaste inn en liten testpost* 6828284[/snapback] Unnskyld lille frøken, men det tas her. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Dere er rare. Snapback er genialt, og det burde vært warn for å fjerne den. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Unnskyld lille frøken, men det tas her. Pus, kanskje han skulle teste noe i SO5, da. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Dere er rare. Snapback er genialt, og det burde vært warn for å fjerne den.Er du ikke litt enig i at det er penere uten snapback? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Unnskyld lille frøken, men det tas her. Pus, kanskje han skulle teste noe i SO5, da. Ikke vet jeg. 6828366[/snapback] * Spamming er IKKE, jeg gjentar IKKE lov og vil bli straffet. 5992184[/snapback] Regler er regler, pus. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Dere er rare. Snapback er genialt, og det burde vært warn for å fjerne den.Er du ikke litt enig i at det er penere uten snapback?Det er jeg i hvert fall veldig enig i. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 yaay.. Nå begynner helt nye serier av Sopranos.. ÅÅh, digger det Er på nrk1 NÅ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 @ Tomat-Ulf: Sant nok, sant nok. Men han er admin, så han vet nok hva som er galt, og hva som er riktig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Dere er rare. Snapback er genialt, og det burde vært warn for å fjerne den.Er du ikke litt enig i at det er penere uten snapback? 6828374[/snapback] Jeg synes ikke forumet er pent i det hele tatt, så for meg setter jeg funksjonalitet mye høyere enn det estetiske. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Har lyst til å se film, men søstern sover i naborommet, så jeg må bruke hodetelefoner, noe som er uaktuelt. Ergo, ingen film. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Dere er rare. Snapback er genialt, og det burde vært warn for å fjerne den. 6828358[/snapback] <3 Sitatene ser tåpelige ut uten snapback. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Har lyst til å se film, men søstern sover i naborommet, så jeg må bruke hodetelefoner, noe som er uaktuelt. Ergo, ingen film. Tja. Jeg synes å se på film med hodesett er helt ok, bare det er ikke er noen crappy ørepropper, så. Men hvilken film skulle du se, da? Ed1t: OT-baren ( 2900 poster / 70% av denne brukeres innlegg ) Hurray. Endret 8. september 2006 av ZeroMac Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 @ Tomat-Ulf: Sant nok, sant nok. Men han er admin, så han vet nok hva som er galt, og hva som er riktig. 6828390[/snapback] Han vet vel det, man anser seg selv som en madderfakkings neo som kan tweake synstemet så mye han vil. Nei pokker heller. Demokrati på forumet! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Tja. Jeg synes å se på film med hodesett er helt ok, bare det er ikke er noen crappy ørepropper, så. Men hvilken film skulle du se, da? Inside Man, V for Vendetta, Scary Movie 4 ... vet ikke helt. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Sitatene ser tåpelige ut uten snapback.Go change your nickname, dude. =( Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hehe, fikk mail fra TV2.. Takk for at du har meldt deg på og velkommen til Skaperen! Du er ved dette invitert til å møte på audition-opptak for å presentere din ide. ..redd! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hehe, fikk mail fra TV2.. Takk for at du har meldt deg på og velkommen til Skaperen! Du er ved dette invitert til å møte på audition-opptak for å presentere din ide. ..redd! 6828424[/snapback] hva er ideen din? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Sitatene ser tåpelige ut uten snapback.Go change your nickname, dude. =(Støttez. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg