Bryfjes Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ace Ventura @ TV3, det e faen genial humor. Han e man Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 *Løpe dit jeg tror Nordhagen bor* Om du, eller noen andre for den saks skyld, har hørt om Hadeland, så er det der jeg bor. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 *Løpe dit jeg tror Nordhagen bor* Om du, eller noen andre for den saks skyld, har hørt om Hadeland, så er det der jeg bor. 6828241[/snapback] Hadeland glassverk ^^ Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Kjører gjennom Hadeland annen hver helg, jeg. Hvis du har sett en Sortland-registrert svart Mazda 626 med en nordlending i hvert framsetene, har du nok sett meg og min far. Endret 8. september 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Nei åsså. Man prøver å gjøre noe gøy, man legger litt arbeid i det, er villig til å bruke noen hundrelapper av egen lomme til en man ikke kjenner, så blir man bare pissapå. Det er ikke gøy. 6828177[/snapback] Du burde kanskje se at kritikk ikke er et angrep på deg. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hadeland glassverk ^^ Stemmer det. Hadeland Glassverk ligger på Jevnaker, jeg bor på Roa. Hadeland er ett navn for mange småsteder. Harestua, Grua, Roa, Lunner, Jevnaker, Gran, Jaren og Brandbu. Kjører gjennom Hadeland annen hver helg, jeg. Hvis du har sett en Sortland-registrert svart Mazda 626 med en nordlending i hvert framsetene, har du nok sett meg og min far. Jeg har dessverre ikke sett det. Kjører dere gjennom den rundkjøringa ved det rådhuset? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Har vært på harestua for å gå på ski med foreldra mine for noen år siden tror jeg .... Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Hmm.. det veit jeg ikke. Jeg husker godt den gangen jeg og pappa syklet fra Hønefoss (der han bor) og til Glassverket på en vei et stykke oppi høyden med MANGE bratte bakker før vi kom ned til Glassverket. Kom opp i 62km\t da på en DBS-sykkel som kosta den nette sum av 2000,-. Trodde aldri jeg skulle komme ned i live. Endret 8. september 2006 av Marius E Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 For de som interesserer seg, så har jeg oppdatert siden min litt.Har puttet inn en del bilder. Petternordhagen.moo.no - Bilder. Mye fine bilder. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hahaha. Tror ganske mange kjører gjennom Hadeland, for å komme til Oslo/Lillehammer. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 *kaste inn en liten testpost* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 *kaste inn en liten testpost**Quote en testpost* Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 sitter å ser på Chris Rock-dvd igjen, og har lagt merke til at det ser ut som han har et lett tilfelle av CP i hånda. hva er galt med hånda hans? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 *kaste inn en liten testpost**Quote en testpost* *Sitere ett sitat som ser mye finere ut når det ikke er noe trackback-shit der* Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 nå har jeg akkuratt sett Collateral, det var en skikkelig bra film. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 *Sitere ett sitat som ser mye finere ut når det ikke er noe trackback-shit der*Eid, jeg quoter alltid riktig, og tar bort unødvendig plass slik som snapbacken. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Eid? Fordi jeg ikke fjernet det du siterte? Uansett, vi er da enige om at snapbackshiten ødelegger? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Eid? Fordi jeg ikke fjernet det du siterte? Uansett, vi er da enige om at snapbackshiten ødelegger? Jeg bare spøkte med deg. Men, ja. Snapbacken er irriterende, og ødelegger quoten. Quoten skal se slik ut som denne jeg quoter nå, det er finest etter min mening. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Eid? Fordi jeg ikke fjernet det du siterte? Uansett, vi er da enige om at snapbackshiten ødelegger? Jupp, i hvert fall når den siterte posten er på samme side. Endret 8. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Jupp, i hvert fall når den siterte posten er på samme side.Enig, enig. Noen mener også at man ikke burde quote en person, hvis posten under er ledig. Jeg er uenig, quotesystemet er veldig greit, og ser ryddig ut hvis man bruker det på riktig måte. Endret 8. september 2006 av ZeroMac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg