Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm, det begynner og bli mørkt og jeg skal være alene hjemme til Søndag. What to do? WHAT TO DO? :S

6827241[/snapback]

Jeg skal være hjemme alene til søndag, jeg også. What do to? Kose seg, vel. Har både overnatting i kveld og i morgen, så satser på å ikke være for mye alene til tross for at familien har rømt på fjellet uten meg.

Forøvrig hadde jeg tre tusen kroner i hendene mine isted, men da valget mellom sko og digitalkamera ble for vanskelig, ble det ikke noe digitalkamera nå heller. Fristelser, fristelser, fristelser. :hm: Tror aldri jeg får meg noe digitalkamera, isåfall må noen kjøpe det for meg slik at jeg ikke møter noen fristelser på veien.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Hm, det begynner og bli mørkt og jeg skal være alene hjemme til Søndag. What to do? WHAT TO DO? :S

6827241[/snapback]

Jeg skal være hjemme alene til søndag, jeg også. What do to? Kose seg, vel. Har både overnatting i kveld og i morgen, så satser på å ikke være for mye alene til tross for at familien har rømt på fjellet uten meg.

6827251[/snapback]

Jammen du skal overnatte, tror ikke noen vil ha overnattingsbesøk av meg =/

For all del, TSP, ikke forlat skjermen! Jeg gjentar, ikke forlat forumets lys ifra skjermen!

6827252[/snapback]

Har vurdert det med å være oppe om natten og sove om dagen ja, blir ikke fullt så skummelt... ^^

@SKarstad:

Det gjør han jo til vanlig. Kanskje ikke det med pengene, da. ;)

6827268[/snapback]

Øhm... skal vi fortelle dem.. øh, altså, ahrem... Skarstad.. Skal vi.. du vet.. de kan jo kanskje få vite sannheten om det derre forsøket hvor vi testet om menn virkerlig ikke kan få... få... liksom det derre... ja, du vet det forsøket med, øh, å skaffe småen.. liksom... Øh, du vet? Øh, forresten kommer... tja, øh, øhm, "bidraget" den 10. som øh.... sånn nesten vanlig vet du... øh, ja. Ja, du! Husker du å synge for han og nusse han nattakyss!? Øh, oi... jeg mener... :blush: ...jeg mener, går det bra?
Lenke til kommentar
Øhm... skal vi fortelle dem.. øh, altså, ahrem... Skarstad.. Skal vi.. du vet.. de kan jo kanskje få vite sannheten om det derre forsøket hvor vi testet om menn virkerlig ikke kan få... få... liksom det derre... ja, du vet det forsøket med, øh, å skaffe småen.. liksom... Øh, du vet? Øh, forresten kommer... tja, øh, øhm, "bidraget" den 10. som øh.... sånn nesten vanlig vet du... øh, ja. Ja, du! Husker du å synge for han og nusse han nattakyss!? Øh, oi...  jeg mener... :blush: ...jeg mener, går det bra?

6827325[/snapback]

Joa ... det går bra. Han sover søtt nå, alt som trengs er et lite slag i hodet. Ååh... jeg kunne trenge litt mer, ja, du, eh, vet, penger. Det ble jo litt, eh vel, mange av de... du vet, nå vi oppdaget at det gikk an ...

Åååh, hva er det jeg sier? Ingenting har skjedd sier jeg, ingenting!

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Øhm... skal vi fortelle dem.. øh, altså, ahrem... Skarstad.. Skal vi.. du vet.. de kan jo kanskje få vite sannheten om det derre forsøket hvor vi testet om menn virkerlig ikke kan få... få... liksom det derre... ja, du vet det forsøket med, øh, å skaffe småen.. liksom... Øh, du vet? Øh, forresten kommer... tja, øh, øhm, "bidraget" den 10. som øh.... sånn nesten vanlig vet du... øh, ja. Ja, du! Husker du å synge for han og nusse han nattakyss!? Øh, oi...  jeg mener... :blush: ...jeg mener, går det bra?

6827325[/snapback]

Joa ... det går bra. Han sover søtt nå, alt som trengs er et lite slag i hodet. Ååh... jeg kunne trenge litt mer, ja, du, eh, vet, penger. Det ble jo litt, eh vel, mange av de... du vet, nå vi oppdaget at det gikk an ...

Åååh, hva er det jeg sier? Ingenting har skjedd sier jeg, ingenting!

6827393[/snapback]

Hæ, de siste har ikke jeg hørt noe om!

Øh.. de siste.. tja... fremtidige avisbudene...(?)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...