Ø.B. Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Høhøhø... Definitivt! Bare vent 3 måneder nå, så blir jeg 18. Da er det tid for pub, ser deg vel da. Hehe... 6827083[/snapback] Kult, vet ikke åssen du ser ut men jeg bare roper ut fiiiisken på felix jeg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Har møtt hylo, killerquo og pjokk99 Blir nok fler skal du se Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Kult, vet ikke åssen du ser ut men jeg bare roper ut fiiiisken på felix jeg 6827093[/snapback] Gjer dæ! Også veit jo jeg åssen du ser ut, så det kan bli artig. Hehe... Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg har møtt Cold Spot, Deemer og thaLapp her fra forumet. Eller, det er de jeg veit om. ........ 0.8l Pepsi Max +100g Sjokolade +Potetgull +3 episoder av Bleach -------------------- =Helaften! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Kult, vet ikke åssen du ser ut men jeg bare roper ut fiiiisken på felix jeg 6827093[/snapback] Gjer dæ! Også veit jo jeg åssen du ser ut, så det kan bli artig. Hehe... 6827115[/snapback] Haha slask Gjør det lettere for deg. Oppsøk meg så får du en halvliter. Kommer kansjke innom på HWlanet så kanskje jeg ser noen av dere der. Jeg er gjenkjennelig med en burger i hånda antar jeg Endret 8. september 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 På med ullsokker, treningsbukse og go'genseren. Nå er det chilltime. Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Already there, Nordhagen. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 tror jeg stikker å ser ''Collateral'' nå jeg.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 tror jeg stikker å ser ''Collateral'' nå jeg.. 6827138[/snapback] Knallfilm Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Haha slask Gjør det lettere for deg. Oppsøk meg så får du en halvliter.Kommer kansjke innom på HWlanet så kanskje jeg ser noen av dere der. Jeg er gjenkjennelig med en burger i hånda antar jeg 6827122[/snapback] Hehehe... =) Den er grei! Første er på deg, så får jeg gjengjelde det seinere. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Already there, Nordhagen. Godt å høre. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) har aldri sett et eneste forum-medlem i hele mitt liv jeg : eller, har jo mange ganger møtt kompiser som er registrert her da, men aldri noen av kjendisene fra OT-baren 6827090[/snapback] Ikke jeg heller. Har ei i spansk-klassen som er helt lik _Anette og som heter Anette, men som ikke er _Anette. Edit: oioioioioioi! 2000 poster i ot-baren nå Endret 8. september 2006 av Even. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hvem har jeg møtt, da? Peprepupp, Hylo, mushi + type, -Redhead- , pjuus og...hmm...znaddh tror jeg ene kompisen min kaller seg, men han har jo aldri posta no her Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 har aldri sett et eneste forum-medlem i hele mitt liv jeg : eller, har jo mange ganger møtt kompiser som er registrert her da, men aldri noen av kjendisene fra OT-baren Jeg kjenner Lisø. På med ullsokker, treningsbukse og go'genseren. Nå er det chilltime. Ikke dumt, av med dongeribuksa og på med joggebukse og HW-skjorte. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Jeg er kul og har møtt Tlz, tørrfisk og hylol. Har gått forbi Satrucci ( ), og går i klasse med beneiro. Edit: Glømte han Jon. Edit2: Faen, har jo hilst på Elyas og. Varre non fler da? Endret 8. september 2006 av kaiern Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg er kul og har møtt Tlz, tørrfisk og hylol. Har gått forbi Satrucci ( ), og går i klasse med beneiro. Edit: Glømte han Jon. Edit2: Faen, har jo hilst på Elyas og. Varre non fler da? 6827176[/snapback] pikkfitte. du vekslet et par ord med meg. Bare for at jeg gikk med rosa dressjakke så kan du da ta meg seriøst Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 da er det på med joggebukse og "T-shorte uten armer", så se på et halvfeit syrehue spille "showball". Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Au! Stakk fingeren min i øyet. Svir og renner som søren. =( Kjenner Danielsn fra forumet, men han er vel mindre aktiv nå. Har også møtt/sett STP, Kennethdammyr og _Scotty_. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Ble kjørt i stedet. Får bare tvinge meg selv til å ta bussen hjem etterpå, hvis jeg ikke overnatter og blir hentet i morgen. Snakkes, Vegard. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg er kul og har møtt Tlz, tørrfisk og hylol. Har gått forbi Satrucci ( ), og går i klasse med beneiro. Edit: Glømte han Jon. Edit2: Faen, har jo hilst på Elyas og. Varre non fler da? 6827176[/snapback] pikkfitte. du vekslet et par ord med meg. Bare for at jeg gikk med rosa dressjakke så kan du da ta meg seriøst 6827194[/snapback] Hah, det er sant Beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg