Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy faen asso.

Har så jævla drittvondt i hælene. En eller annen skade av noe slag.

Klarer ikke løpe for faen. I tillegg har jeg sår mellom to av fingrene, fordi jeg ble med på en idiotisk "trommelek". Irriterende som faen.

Og på toppen av det hele blir jeg sittende hjemme hele kvelden, alene.

 

Fittefaendritt. =(

1. Løping er feigt.

2. Det er så koslig, så.

Det blir feigt når de andre kan løpe, men ikke jeg. Sant. Det skal jeg si til dem.

Og det kan jo bli litt koselig, har isTe (det er slik de skriver det ja), Japp, Stratos og Lion.

- Endelig noen som bryr seg <3

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar
Da blir det full fest to helger på rad, eller hva? :wee:

6826980[/snapback]

Hehe, det får vi nå se på. Pengene blir nok brukt til det jeg mangler av skolebøker og utstyr, proteinpulver, pluss at jeg skylder mor rundt 2000,-.

 

Huff, krangler med kokos om hun skal komme hit, eller jeg dit. Jeg orker rett og slett ikke sykle dit i dag, og bussen tør jeg ikke ta alene. :blush:

Lenke til kommentar
Huff, krangler med kokos om hun skal komme hit, eller jeg dit. Jeg orker rett og slett ikke sykle dit i dag, og bussen tør jeg ikke ta alene. :blush:

6827004[/snapback]

 

Tør du ikke ta bussen? Ôô

Mye vold ute hos dere?

 

EDIT: Ø.B, jeg går på Gausdal. ;) Så du må gjerne tute som bare faen. Hehe...

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
Virker som at utlendingene her har som hobby å ta bussen fram og tilbake fra Lillestrøm. Får aldri sitte i fred.

6827026[/snapback]

 

Humm, kjiper'n.=/

Er ikke så mye av det her på lille Lillehammer. Men, du har vel lappen snart allikavæl? ;)

 

EDIT: Ø.B: Jada, funker det. Masse kuer og gras, så blir bra bra.

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
Tør du ikke ta bussen? Ôô

Mye vold ute hos dere?

6827017[/snapback]

Virker som at utlendingene her har som hobby å ta bussen fram og tilbake mellom Oslo og Lillestrøm. Får aldri sitte i fred.

6827026[/snapback]

Ta med noen på bussen, da? ZeroMac bor vel ikke så langt unna? Bare å sette han i bånd. :wee:

Lenke til kommentar
Njææ, juni neste år. Får snylte på kamerater så lenge.

For fire år siden skulle vi egentlig flytte til Lillestrøm, men så fikk mor et enda bedre jobbtilbud her. :p

6827039[/snapback]

 

Skjønner. :) Det er jo ikke sååå lenge til da!

 

Espennyh: Jada, Gausdal er ikke bare balle det vettu. ;D

Lenke til kommentar
Er det veldig mange på forumet her som bor i nærheten av hverandre? Eller er det bare noe jeg syns? :hmm:

6827059[/snapback]

Fisk1 er den eneste som bor i lillehammer som jeg vet om. Aldri møtt han, men han så meg en gang han satt på bussen :p

Det var nok et stort øyeblikk for han

Også så jeg kaiern på Wood :D

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Fisk1 er den eneste som bor i lillehammer  som jeg vet om. Aldri møtt han, men han så meg en gang han satt på bussen :p

Det var nok et stort øyeblikk for han

Også så jeg kaiern på Wood :D

6827074[/snapback]

 

Høhøhø... :wee:

Definitivt! Bare vent 3 måneder nå, så blir jeg 18. Da er det tid for pub, ser deg vel da. Hehe...

Lenke til kommentar

Okei..

 

Jeg har møtt Demonfudge og Killerquo, så har jeg sett hu Bazukh på skolen mange ganger.. Har sett a nesten hver dag denna uka

 

Jo, så har jeg jo sett/møtt noen av dissa venninnene til kusina mi(dishdish), for eksempel hu Demille.

Og Tøffe-tetra da seff :p

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...