Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant 200 kroner i en automat på ferga en gang. Noen hadde spillt og gått uten å få premien sin :love:

Nesten samme skjedde med meg. Det var igjen 1 kr på ei maskin, så trykte jeg bare, og vant 200 kr :wee:

6826051[/snapback]

Husker når jeg vant 3000. Bra jeg hadde belte den dagen, og ikke joggebukse :D

Lenke til kommentar
er så misunnelig på bruttern jeg, han vinner alltid på spilleautomater. Har vinni 2000 kr to ganger trot jeg. Vinner nesten alltid når han puttter på. Og nesten alltid over 500 kr

6826104[/snapback]

Han nevner nok aldri de gangene han taper :p Det skjer det også skal jeg si deg. Har slutta og spille slik sjøl. Bare en 20 kroning i tilfelle. Får da bonusen innimellom og vinner 2000. Morsomt det da ;)

Lenke til kommentar

Var en gang jeg skulle spille litt, så det var bonus på gang der, men måtte på dass først, også kommer en kamerat som aldri spiller kronespill btw og tok i fra meg bonusen. "Øhhm , ØB, det skjer noe her" fikk jeg høre når jeg kom tilbake :p Den slasken

Lenke til kommentar
Han nevner nok aldri de gangene han taper :p  Det skjer det også skal jeg si deg. Har slutta og spille slik sjøl. Bare en 20 kroning i tilfelle. Får da bonusen innimellom og vinner 2000. Morsomt det da ;)

6826112[/snapback]

Joa, han taper nok en del også kan jeg tenke meg. Men når vi står på Jafs, han putter på 40 kr og vinner 800, da blir jeg jævelig misunnelig :p Særlig når jeg ikke får noe :(:wee:

Lenke til kommentar
En gang putta jeg på en krone og fikk 777, vant 80. Satsa 10, ned til 10 igjen og da fikk jeg 777 på mange gevinstlinjer=500 spenn(før 18-årsgrensa kom, om du lurte.. var ikke gammel)

6826158[/snapback]

Det kuleste er når 5 stykker står og spiller, også kommer du i midten av de og legger på 20 kr. vinner bonusen på 2000. Trykker utbetaling, ser på de andre med et slaskete smil før du stikker derfra :love:

Lenke til kommentar
Hei folks. Endelig helg! I kveld skal jeg ut med basketfolka og spille brettspill, så skal jeg bare slappe av resten av helga. Sikkert finne på noe med Maria i morgen. Trenger helg så jævlig nå!

6826222[/snapback]

Amen.

I helga skal jeg ikke gjøre noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...