Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En kompis av meg drepte bambi da, kom bare en mann og lurte på om han kunne få det døde dyret som lå under bilen, han bare jaja ta det du :p

15" et eller anna felger husker ikke for øyeblikket, skal bare bruke de som vinterfelger så kjøpe nye i februar/mars...17x40x225:D blir lekkert! :dribble:

6825514[/snapback]

:dribble:

Kjøp noe bra :) Ikke kjøp shit. Bedre å kjøpe fete felger brukt, enn ok felger nye.

Lenke til kommentar
Er det ikke litt kjedelig med hytte da?.. samme stedet hver gang lissom.. blir man ikke littegranne lei? :p

6825572[/snapback]

Har akkurat samme mening. Det teiteste er når folk har hytte med nytt bad, vaskemaskin, stort kjøkken med alt og parabol. :roll:

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Er det ikke litt kjedelig med hytte da?.. samme stedet hver gang lissom.. blir man ikke littegranne lei? :p

6825572[/snapback]

Har akkurat samme mening. Det teiteste er når folk har hytte med nytt bad, vaskemaskin, stort kjøkken med alt og parabol. :roll:

6825580[/snapback]

Ja, når jeg var til kameraten min på hytta, så fikk jeg nesten traumer fordi han hadde basseng. :roll:

Lenke til kommentar

Hytte er kjempekos.

Det å komme seg litt vekk fra alle folka, vekk fra datamaskinen og slikt ... bare slappe av, tusle rundt i joggebukse og ullsokker i en uke - det er herlig.

Kose seg med familie og venner, fiske, grille, spille kort og bare chille.

Det er livet! Hihi ...

Edit: Nå tenker jeg på for eksempel hytta vår på fjellet, uten innlagt strøm og vann.

Har solcellepanel da. :)

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar

6825572[/snapback]

Kjøpte hytta i år, og jeg har aldri vært der før :--|

Fattern som skulle ha seg hytte.

Har alltid hatt båt, og det er greit nok.

solgte båten dog, men skal ha oss ny som er ved hytta.

Lenke til kommentar
Mushi: en kamerat kjøpte for litt siden. :p

http://img201.imageshack.us/img201/3125/ftftlj3.jpg[/ img]

Og jada, bildet ble selvfølgelig tatt på esso

6825592[/snapback]

:cool: fete felger.

Kunne ønske jeg hadde en bil å sette sports-setene og anlegget mitt i. Det bare står på rommet mitt og støver ned. Vil ha biiiil!! :cry:

EDIT: er det en audi?

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Ja, når jeg var til kameraten min på hytta, så fikk jeg nesten traumer fordi han hadde basseng.  :roll:

6825589[/snapback]

Hvorfor skulle du bli psyksik skadet av en hytte med basseng?

6825608[/snapback]

Du er ikke den smarteste du? :roll:

Mushi: Det er jo digg da, bare chillen i bassenget en varm sommerdag med kanskje et par jenter. Vet ikke med deg, men det syns værtfall jeg er chill. :D

Lenke til kommentar

6825572[/snapback]

6825580[/snapback]

Hva er teit med det? Gjør bare hytteturen litt morsommere, men likavel dønn kjedelig.

Har selv nytt bad, vaskemaskin, bastue, parabol :) Vel kanke si kjøkkenet er stort :p

Glemte nesten den trådløse interneten, er ikke i hytta med 3G er en fin ting :p

Endret av DNA1
Lenke til kommentar

En hytte skal være uten strøm og vann. Solcellepanel er OK.

Man skal slappe av, og komme seg unna alt det man driver med i hverdagen.

Bare slappe av, med familie og venner. Kose seg, rett og slett.

Blir idiotisk når man har en hytte som nesten er identisk med hjemmet.

Lenke til kommentar
Har selv nytt bad, vaskemaskin, bastue, parabol :) Vel kanke si kjøkkenet er stort :p

6825630[/snapback]

kan du ikke bare bli hjemme da?..

6825638[/snapback]

Er vel ikke jeg som bestemmer at jeg skal dra på hytta. Skulle ønske det var sån :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...