Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tar ikke på meg skylda for det der. Prossessen tar bare litt lengre tid that's all.

6825445[/snapback]

Det er bra. Syklister har det med å tro at de eier veien. Det samme med barnevogner :nei: Hater dem.

@ aspstein: ajs. Trodde ikke du kom til å finne meg der jeg. Hadde jeg gjemt det bort så godt. :innocent:

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Jeg kjørt foran et lass med syklister, de holdt visst på med et løp så vingla jeg fram og tilbake i 10 kmt sånn at ingen kom forbi, ødela løpet for alle...synd det når de sykler midt i veien og ikke gidder å legge seg inn når det kommer en trailer imot, og jeg skal kjøre forbi :hrm:

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Skal lage figurgalleriet til en flash. Noen tilbakemeldinger på hvordan disse menyene fungerer? (Btw, prøvde også ut noe med Kirby. Om man holder musa over han beveger han på seg.)

Er dette support, btw? :p

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Jeg kjørt foran et lass med syklister, de holdt visst på med et løp så vingla jeg fram og tilbake i 10 kmt sånn at ingen kom forbi, ødela løpet for alle...synd det når de sykler midt i veien og ikke gidder å legge seg inn når det kommer en trailer imot, og jeg skal kjøre forbi :hrm:

6825469[/snapback]

Du kunne jo bare kjørt dem ned da...

:tease:

Lenke til kommentar

6825469[/snapback]

Du kunne jo bare kjørt dem ned da...

6825479[/snapback]

Det frista men nettop fått meg nye felger :D ...ville ikke ødelegge de :ermm:

EDIT: Leif hater meg :(

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Det frista men nettop fått meg nye felger :D ...ville ikke ødelegge de :ermm:

6825485[/snapback]

Hehe, skjønner :p

Satt på med søskenbarnet mitt i en hvit golf nå han kjørte på en katt

Fy for et blodbad det ble, stoppet på en bensinstasjon for å gjøre ren bilen og fikk mange rare blikk ^^

Lenke til kommentar

En kompis av meg drepte bambi da, kom bare en mann og lurte på om han kunne få det døde dyret som lå under bilen, han bare jaja ta det du :p

15" et eller anna felger husker ikke for øyeblikket, skal bare bruke de som vinterfelger så kjøpe nye i februar/mars...17x40x225:D blir lekkert! :dribble:

Lenke til kommentar
Skal lage figurgalleriet til en flash. Noen tilbakemeldinger på hvordan disse menyene fungerer? (Btw, prøvde også ut noe med Kirby. Om man holder musa over han beveger han på seg.)

6825474[/snapback]

Absolutt stilfult.

Du kan vurdere å lage noen symboler på de forskjellige sidene som gir et visst inntrykk av hvilken type info som befinner seg der.

Skal du på den o-store HW-festen etterpå btw?

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Tar ikke på meg skylda for det der. Prossessen tar bare litt lengre tid that's all.

6825445[/snapback]

Det er bra. Syklister har det med å tro at de eier veien. Det samme med barnevogner :nei: Hater dem.

6825452[/snapback]

Hadde han hatt lys på sykkelen og bittelitt edru så hadde detta gått strålende. Men han var jo wasted da. Politifolka sa det var lovlig å sykle i fylla, Men nå fant jeg det nå i vegtrafikkloven at det er ulovlig så..

Så det går nok bra, er bare at ting tar tid som irriterer meg..

Lenke til kommentar

6825474[/snapback]

Absolutt stilfult.

Du kan vurdere å lage noen symboler på de forskjellige sidene som gir et visst inntrykk av hvilken type info som befinner seg der.

Skal du på den o-store HW-festen etterpå btw?

6825515[/snapback]

Planlagt å gjøre noe med knappene, men er ikke bestemt akkurat hvilken type informasjon som skal stå der osv. Men det kommer. ;)

Tror ikke jeg drar dit. Er litt syk og har en del lekser jeg skulle ha gjort. :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...