Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Hoho, var avgårde å henter 7 laptoper som skal installeres programvare på

Det er chill for da er det så mye venting og jeg kan sitte på forumet menst jeg venter med god samvittighet ;)

6824336[/snapback]

Akkurat som meg :D bare jeg har 5 da....litt mindre tid hehe, gadd ikke å lage image på de, så sitter å instalerer et og et program...tar litt ekstra tid, like greit å sitte her på forumet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noe av det samme vi å gjør, men det var så få pc'er at jeg ikke gadd, pluss at jeg har lite å gjøre idag så like greit å bruke lang tid :p , skal kanskje på tv til uka å :ohmy:

6824432[/snapback]

Hehe, samme her.

Er snart helg og jeg skal hjem for å drikke meg drita kanon :party:

Har dessuten 2 nye øltyper å smake, husker ikke hva de heter da men det kommer muligens opdatering i morgen ;)

Hvilken kanal da, og hvorfor?

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
I fellesferie var det vel litt for mye folk her var det ikke? :p

6824476[/snapback]

Jo sant det Anette, men det finnes erfarne forum brukere som så nå jobber. uten tilgang til nettet. My point.

6824631[/snapback]

Joda, men det er for mange newbe's her for tiden uansett. Ikke at jeg er så veldig old skool, men savner endel gode gamle brukere som var her i den tiden jeg begynte å henge her. :)

Da dro jeg til oslo :) Nettop sett på fun with dick an d jane, for en konge film, kunn nesten ikke stoppe å le :p

6824677[/snapback]

God tur :)

6824688[/snapback]

Og velkommen, hvis du lurer så er det kjempefint vær her idag. :D

Lenke til kommentar

Jo sant det Anette, men det finnes erfarne forum brukere som så nå jobber. uten tilgang til nettet. My point.

--

Joda, men det er for mange newbe's her for tiden uansett. Ikke at jeg er så veldig old skool, men savner endel gode gamle brukere som var her i den tiden jeg begynte å henge her. :)

Anette, nettopp. Var det jeg er inne på. Noen av disse var tilbake i ferien.

Endret av chris
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...