Den store P Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hoho, var avgårde å henter 7 laptoper som skal installeres programvare påDet er chill for da er det så mye venting og jeg kan sitte på forumet menst jeg venter med god samvittighet 6824336[/snapback] Akkurat som meg bare jeg har 5 da....litt mindre tid hehe, gadd ikke å lage image på de, så sitter å instalerer et og et program...tar litt ekstra tid, like greit å sitte her på forumet Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg installerer alle program som skal vere på 1 pc, lager image (1 time fri ) og "forcer" som vi kaller det her på huset imaget over nettverket til de andre pcene Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Noe av det samme vi å gjør, men det var så få pc'er at jeg ikke gadd, pluss at jeg har lite å gjøre idag så like greit å bruke lang tid , skal kanskje på tv til uka å Lenke til kommentar
chris Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 S05 er mye artigere i felles ferien. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Noe av det samme vi å gjør, men det var så få pc'er at jeg ikke gadd, pluss at jeg har lite å gjøre idag så like greit å bruke lang tid , skal kanskje på tv til uka å 6824432[/snapback] Hehe, samme her. Er snart helg og jeg skal hjem for å drikke meg drita kanon :party: Har dessuten 2 nye øltyper å smake, husker ikke hva de heter da men det kommer muligens opdatering i morgen Hvilken kanal da, og hvorfor? Endret 8. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 I fellesferie var det vel litt for mye folk her var det ikke? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg skal bruke helga på å flytte inn på leilighet med dama, det kommer til å bli deilig å forlate "redet" men var litt trist inatt når e satt helt aleine på det tomme rommet mitt...begynte å mimre hehe Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 I fellesferie var det vel litt for mye folk her var det ikke? 6824476[/snapback] Bra når alle barna er på skolen Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 I fellesferie var det vel litt for mye folk her var det ikke? 6824476[/snapback] Bra når alle barna er på skolen 6824479[/snapback] De er vel her fordi om de er på skolen Mange av de iallefall. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Lager "hjemmeside" som skal ligge på intranettet på skolen satser på å fikse hjemme/kopiere en side jeg har hjemme, og bruke denne her også. Lenke til kommentar
chris Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 I fellesferie var det vel litt for mye folk her var det ikke? 6824476[/snapback] Jo sant det Anette, men det finnes erfarne forum brukere som så nå jobber. uten tilgang til nettet. My point. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Da dro jeg til oslo Nettop sett på fun with dick an d jane, for en konge film, kunn nesten ikke stoppe å le Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Da dro jeg til oslo Nettop sett på fun with dick an d jane, for en konge film, kunn nesten ikke stoppe å le 6824677[/snapback] God tur Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 I fellesferie var det vel litt for mye folk her var det ikke? 6824476[/snapback] Jo sant det Anette, men det finnes erfarne forum brukere som så nå jobber. uten tilgang til nettet. My point. 6824631[/snapback] Joda, men det er for mange newbe's her for tiden uansett. Ikke at jeg er så veldig old skool, men savner endel gode gamle brukere som var her i den tiden jeg begynte å henge her. Da dro jeg til oslo Nettop sett på fun with dick an d jane, for en konge film, kunn nesten ikke stoppe å le 6824677[/snapback] God tur 6824688[/snapback] Og velkommen, hvis du lurer så er det kjempefint vær her idag. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Lager "hjemmeside" som skal ligge på intranettet på skolen satser på å fikse hjemme/kopiere en side jeg har hjemme, og bruke denne her også. 6824590[/snapback] Jeg koder den til deg for 2000 kr Lenke til kommentar
chris Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Jo sant det Anette, men det finnes erfarne forum brukere som så nå jobber. uten tilgang til nettet. My point. -- Joda, men det er for mange newbe's her for tiden uansett. Ikke at jeg er så veldig old skool, men savner endel gode gamle brukere som var her i den tiden jeg begynte å henge her. Anette, nettopp. Var det jeg er inne på. Noen av disse var tilbake i ferien. Endret 8. september 2006 av chris Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Denne dagen har jo vært bra! Trooor jeg. Håper det blir noe å finne på i kveld da. Hvordan har deres dag hvert? Hva skal dere i kveld? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Joda, men det er for mange newbe's her for tiden uansett. Ikke at jeg er så veldig old skool, men savner endel gode gamle brukere som var her i den tiden jeg begynte å henge her. 6824803[/snapback] Du har vært på forumet her lenger enn de fleste som henger i SO hvertfall, det stemmer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Justismord i Jarmotråden. Ellers skal jeg til byen nå. Toodlez. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 chris: Det vet jeg ingenting om da jeg ikke var her da. Tror jeg stikker til Tønsberg nå og henter dataen min. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=69213 Gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg