Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser etter vors, så om det er noen bartemenn som skal vorse i kveld har jeg et eget party -mobilnummer som jeg kan nås på

92254589

Det er reservemobilnummeret mitt som jeg bruker i krisesituasjoner (som f.eks å bli kvitt en stygg innpåsliten fyr) , så det er ikke noe farlig å gi det bort, mobilen er bare påslått sånn innimellom uansett :innocent:

Tips om bra utested med aldersgrense 20 tas imot med stor takk!

Lenke til kommentar
Heywaitaminute!

Det står ikke noe sted i oppgaveteksten at vi må benytte oss av tekstbasert interface, tror jeg tar det med GUI jeg  :whistle:

6823674[/snapback]

Haha, kanskje det kanskje ja ;)

Alt blir mye enklere da, husket en gang at jeg innstallerte gentoo tekstbasert, det skal jeg ALDRI gjøre igjen, satt i flere timer å las guider der kommandoene stod listet opp.

Når jeg trodde jeg var ferdig å skulle starte opp så fungerte det ikke :p

Lenke til kommentar
Heywaitaminute!

Det står ikke noe sted i oppgaveteksten at vi må benytte oss av tekstbasert interface, tror jeg tar det med GUI jeg  :whistle:

6823674[/snapback]

Haha, kanskje det kanskje ja ;)

Alt blir mye enklere da, husket en gang at jeg innstallerte gentoo tekstbasert, det skal jeg ALDRI gjøre igjen, satt i flere timer å las guider der kommandoene stod listet opp.

Når jeg trodde jeg var ferdig å skulle starte opp så fungerte det ikke :p

6823683[/snapback]

Eneste er vel at jeg får en dose god, gammeldags kjeft om vår kjære lærer legger merke til at jeg surrer rundt og ordner ting utenom terminal, men pokker så fort det kommer til å gå.

Lenke til kommentar
Det er vel ikke spammere ? OT-baren telles jo ikke der ;o

6823772[/snapback]

Hvordan har jeg klart det da ... :hmm:

Indeed :p Har vel holt på med det i 3 dager nå...  :mad:

"Sett nå nettverkskortet i PCI-slotten, å skru det på plass"  :mad:

6823774[/snapback]

Hehe, bare si at de skal bruke "hann og hunn systemet" ting går der det passer.

For homofile kan dette eventuelt bli et lite problem men jeg tror de fleste skjønner

Lenke til kommentar
Bamboocha: OMG, fy faen det er kjedelig

6823719[/snapback]

Indeed :p Har vel holt på med det i 3 dager nå... :mad:

6823774[/snapback]

3 dager på en PP-dritt ?

6823783[/snapback]

Som sagt, det er JÆVELIG kjedelig. :p

Hehe, bare si at de skal bruke "hann og hunn systemet" ting går der det passer.

For homofile kan dette eventuelt bli et lite problem men jeg tror de fleste skjønner

Har streng lærer... Han begynte å whine pga at jeg brukte bakgrunnen med en vekt på. :roll:

Endret av Bamboocha
Lenke til kommentar
Har streng lærer... Han begynte å whine pga at jeg brukte bakgrunnen med en vekt på.  :roll:

6823798[/snapback]

Bruk det office online greiene for å finne slike templates, der ligger en del ting ;)

Neppe: Spenningen stiger *trommesolo*

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...