Ø.B. Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Street fighter herjer! Bra skuespill Endret 7. september 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Boksen går i mørket er genialt! Spesielt hvis du har camo-klær og finlandshette. Elsker å leke det <3 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Bytta avatar jeg! virka som alle vika unna meg når jeg hadde han fra American History X.Kanskje noen vil være vennen min nå? Vel. Det er jo en bra film. Jeg liker mere film en bil, har ikke greie på bil jeg. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 http://www.dragonninja.co.uk/thread.php?t=25865&explain=1 Maur go home Fy faen de der er ekkel! 6822827[/snapback] Ekleste jeg noengang har sett, tenk å kjenne noe kravle under dyna..Så se under så har du en sånn kveilt rundt kølla...*GRØSSE* Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ekleste jeg noengang har sett, tenk å kjenne noe kravle under dyna..Så se under så har du en sånn kveilt rundt kølla...*GRØSSE* Hehe ja... Det verste er at de er så sykt stor! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Bytta avatar jeg! virka som alle vika unna meg når jeg hadde han fra American History X.Kanskje noen vil være vennen min nå? Vel. Det er jo en bra film. Jeg liker mere film en bil, har ikke greie på bil jeg. 6823052[/snapback] Nei,nei men faren min jobber på Toyota Arendal...så jeg har liksom fått toyota inn med morsmelka...eller...fars.....melka.....what? hvem sa det? isj! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Nei,nei men faren min jobber på Toyota Arendal...så jeg har liksom fått toyota inn med morsmelka...eller...fars.....melka.....what? hvem sa det? isj! Farsmelk ja. Godt det. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 tenke på nakne dame nakne damer, USJ DEN LANGE DINGSEN Fysøren, serr noe av det mest nastye jeg har sett!! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 eeehehe....but no Ingen som er med på et slag Dam over msn da, kjeder meg litt her Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) hehe kom til å tenke på at Den Store P er ganske perverst egentlig, vis du har en skitten tankegang så la meg bare...*kremt* P'en står for Paal som jeg heter Paal-Henrik, jeg vil ha meg frabett og bli kalt Den Store Penis og slike bemerkninger! Bare til deres informasjon EDIT: phew, leif er en sliten kar Endret 7. september 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 mushi: Meg og deg igjen, ser det ut som. Jeg leste nettopp på intraforumet at crew må holde seg edru på HW-LAN. SKANDALE. Jeg jobber mye bedre full. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 No one here? 6823136[/snapback] But... we can all go home. Well... I'm not going home. I'm gonna get on my boat, and I'm going up-river, and I'm going to kick that son-of-a-bitch Bison's ass so HARD... that the next Bison wanna-be is gonna feel it. Now who wants to go home... and who wants to go with ME! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Inget lan uten fyll Får bare stikke en tur på byen da. MÅ vel være en sjappe med øl i nærheten. ØB: wtf? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 =D Street Fighter <3 Det er faen meg lenge siden. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Inget lan uten fyll Får bare stikke en tur på byen da. MÅ vel være en sjappe med øl i nærheten. ØB: wtf? 6823142[/snapback] Ser på street fighter Så de andre på lanet kan drikke Steffy? hmmmm. Interesting Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Filmen med van damme? Tror ikke jeg har sett den på 5-6 år jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ø.B.: Det var en liberal antagelse Toleransen blir som alt annet; vi er ikke politi, vi gidder ikke spore dere opp og slå ned på drikking. Hvis en av nabo-LANerne klager på deg fordi du har drukket, så kaster vi deg i dusjen. Kosepils på byen, for deretter å komme tilbake og slappe av er lov. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Filmen med van damme? Tror ikke jeg har sett den på 5-6 år jeg. 6823164[/snapback] Hehe ja. Du gjør da? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Verdens feteste basskasse! Akkurat sett på mars attacks Typen sover på sofaen. Har gjort han så bekymra idag stakkars. Men nå er alt ok igjen Endret 7. september 2006 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg