DNA Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hahaha... Jeg overbeviste kona om at det var riktig å kjøpe en bærbar pc til vår 3 år gamle datter. Nå nærmer 1-årsdagen til sønnen vår seg. Han skal få en 20 tommers widescreen-skjerm. Heldiggrisen... IPellipipp 6822148[/snapback] Hører jeg ordet bortskjemt? Neida. Er jo fint at de begynner med teknologien i en lav alder. Bare ikke få dem for avhenig av pc/tv. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg innbiller meg at den bærbare pcen er heller noe han kommer til å bruke. Jeg hadde aldri i verden overlatt en bærbar pc til min niese på litt over 3 år. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Holdte på å tråkke ned denne i dag. Så den ikke med en gang. Måtte nesten ta et bilde av krabaten da, maks uklart men Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Du er en mann av ære, Ø.B. Blir ikke noen egen tråd om den, sånn som jernflua til han duden? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Bullet Ant: The most infamous species in this genum is the so-called bullet ant (P. clavata), named on account of its powerful and potent sting, the sensation of which has often been likened with that of being shot with a bullet by those who have had the misfortune to be at its receiving end. The pain caused by this insect's sting is the highest among all known insect bites and is ranked as the most painful according to Schmidt Sting Pain Index. It is said that it takes a full 24 hours for the pain to recede. ÆÆÆÆÆH, jeg får ikke sove i natt. :--((((((((((((((( Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Du er en mann av ære, Ø.B. Blir ikke noen egen tråd om den, sånn som jernflua til han duden? 6822323[/snapback] Haha hadde egentlig tenkt å ta den med hjem da. Reparere den litt. Vet ikke hva som hadde skjedd jeg men den var jo skjelven som bare det. Litt småredd meg bare sikkert Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Huff, jeg trengte ikke å se den mauren nå Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Dæven, LarsP, den mauren var svær! Håper det ikke finnes sånne i Norge? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 2 "tøffinger" i et program kalt Wildboyz, tok handa inni en hanske full av slike maurer.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 God natt alle sammen ;o Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 2 "tøffinger" i et program kalt Wildboyz, tok handa inni en hanske full av slike maurer.. 6822427[/snapback] To tøffinger i et program kalt Wildboyz, kom fra det med livet i behold, masse banneord og høy latter. Underholdning! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Du måtte haakie! Nå må jeg sjekke etter maur hver gang jeg putter på oppvakshansken Edit: Funnyface Endret 7. september 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) *Snip* 6822340[/snapback] For å gjøre det litt bedre: The Asian giant hornet (Vespa mandarinia), the world's largest wasp, is a native of temperate and tropical Eastern Asia. Its body length is between 27 mm (1.1 inches) and 45 mm (1.8 inches), with a wingspan of about 76 mm (3 inches). Queens may reach a length of 55 mm (2.2 inches). The stinger of the Asian giant hornet is about a quarter-inch (6 mm) in length, and injects an especially potent venom that contains an enzyme so strong that it can dissolve human tissue. Masato Ono, an entomologist at Tamagawa University near Tokyo, described the sensation as feeling "like a hot nail through my leg." If a person is stung by the giant hornet and does not receive prompt medical treatment, he or she may die from a reaction to the venom. About 40 people die each year after being stung by giant hornets, mainly as a result of an allergic reaction to the venom. http://en.wikipedia.org/wiki/Giant_hornet Må også si at de gjerne går rett på ansiktet når de angriper. Svært aggresive er de også. Edit: Er en veps hvis noen lurer. Fant ikke noe bra bilder hvor man kan sammenligne størrelse. Vil tro det har med at ingen har veldig lyst å ha noe slikt gående på seg. Endret 7. september 2006 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg ønsker meg mer, _Julenissen_! Gøy å lese om sånne ting, og se dem på glass. Verre om man skulle treffe på dem. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Er forkjøla, vet ikke om jeg orker skolen i mårra Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg sitter å skjelver...er helt....vet ikke Lenke til kommentar
reds Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg er dønn forkjøla og har begynnende influensa. Ingen skole i morra eller lan i helga. Kanskje like greit. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det er deilig å slappe av da, jeg skal på jobb imorra, men har ikke lyst til å legge meg....Noen som vil ut å leke gjemsel? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 YES! det er gøy det begynner å bli lenge siden jeg har leket det...Må begynne å gå i barndommen igjen, sitter å mimrer på rommet mitt...flytter ut imorra...er litt småkjipt:/ kommer til å savne mamma:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg