Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Hahaha...

Jeg overbeviste kona om at det var riktig å kjøpe en bærbar pc til vår 3 år gamle datter. Nå nærmer 1-årsdagen til sønnen vår seg. Han skal få en 20 tommers widescreen-skjerm. Heldiggrisen...

IPellipipp

6822148[/snapback]

Hører jeg ordet bortskjemt? :D Neida. Er jo fint at de begynner med teknologien i en lav alder. Bare ikke få dem for avhenig av pc/tv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bullet Ant:

s-bulletant.jpg

The most infamous species in this genum is the so-called bullet ant (P. clavata), named on account of its powerful and potent sting, the sensation of which has often been likened with that of being shot with a bullet by those who have had the misfortune to be at its receiving end. The pain caused by this insect's sting is the highest among all known insect bites and is ranked as the most painful according to Schmidt Sting Pain Index. It is said that it takes a full 24 hours for the pain to recede.

ÆÆÆÆÆH, jeg får ikke sove i natt. :--(((((((((((((((

Lenke til kommentar
Du er en mann av ære, Ø.B.

Blir ikke noen egen tråd om den, sånn som jernflua til han duden? :p

6822323[/snapback]

Haha hadde egentlig tenkt å ta den med hjem da. Reparere den litt. Vet ikke hva som hadde skjedd jeg men den var jo skjelven som bare det. Litt småredd meg bare sikkert

Lenke til kommentar
*Snip*

6822340[/snapback]

For å gjøre det litt bedre:

The Asian giant hornet (Vespa mandarinia), the world's largest wasp, is a native of temperate and tropical Eastern Asia. Its body length is between 27 mm (1.1 inches) and 45 mm (1.8 inches), with a wingspan of about 76 mm (3 inches). Queens may reach a length of 55 mm (2.2 inches).

The stinger of the Asian giant hornet is about a quarter-inch (6 mm) in length, and injects an especially potent venom that contains an enzyme so strong that it can dissolve human tissue. Masato Ono, an entomologist at Tamagawa University near Tokyo, described the sensation as feeling "like a hot nail through my leg."

If a person is stung by the giant hornet and does not receive prompt medical treatment, he or she may die from a reaction to the venom. About 40 people die each year after being stung by giant hornets, mainly as a result of an allergic reaction to the venom.

http://en.wikipedia.org/wiki/Giant_hornet

Må også si at de gjerne går rett på ansiktet når de angriper. Svært aggresive er de også.

Edit: Er en veps hvis noen lurer. Fant ikke noe bra bilder hvor man kan sammenligne størrelse. Vil tro det har med at ingen har veldig lyst å ha noe slikt gående på seg. :wee:

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...