Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Visste ikke at gutter var så innmarri opptatt av vekt og sånn =)

6821702[/snapback]

vi blir det siden dere har så høye krav :p

6821746[/snapback]

pff! høye krav! bare dere er hyggelige, koslige, fiin personlighet, og ikke er heelt slask, da er de fleste av oss fornøyde! :)

6821786[/snapback]

mmmmmm, naivitet :love:

Faktisk, så er jeg alt det, men er fortsatt singel. Og, gjett hva? Sånn som det ser ut nå, så forblir jeg det en god stund til :( GG

Lenke til kommentar

Tror ikke jenter bare går etter en gutt fordi han har store muskler, men jenter liker gutter som har bra selvtillit. De som har bra med muskler har som regel selvtillit og de som syns de har en pinglette kropsbyggning har som regel ikke top selvtillit.

Lenke til kommentar
Tror ikke jenter bare går etter en gutt fordi han har store muskler, men jenter liker gutter som har bra selvtillit. De som har bra med muskler har som regel selvtillit og de som syns de har en pinglette kropsbyggning har som regel ikke top selvtillit.

6821830[/snapback]

Det du sier er helt feil

Lenke til kommentar

6821830[/snapback]

er ikke pga dårlig kropsbyggning...men pga alle balleknusere der ute. If you follow my drift...

edit: jeg kan ikke si med sikkerhet, men -Redhead- (trur jeg hu het, evt looOOol)virker som en av den typen.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Faen... Hvor jævlig tror dere ikke denne dagen har vært. Har ikke hatt nett. Og nå er det søren meg ustabilt (store deler av tønsbergområdet har/er (vært) uten nett.

Egentlig ikke så ille. Men ille når du først vil sjekke ting og du ikke kommer noen vei.

Heldigvis fikk jeg Donald i dag også var det teaterøvelse. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...