Forumforumforum Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Zeromac bare hermer etter meg, putter inn navnet sitt i nicket ;o Være litt mann. Men han er fortsatt den samme lille guttungen Endret 7. september 2006 av espennyh Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg mener det er idiotisk, men men. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Zeromac bare hermer etter meg, putter inn navnet sitt i nicket ;oEh, ok. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ellers? Er det noe news? Alt bra med dama etc etc? 6820983[/snapback] Alt er bra, ja, kan egentlig ikke skrive noe annet, for hun leser alt jeg skriver, tror jeg. Men joda, alt står bra til. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 PatrickM: Du som la meg til på msn nå? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Espennyh: Da antar jeg at jeg også hermet? Ø.B: Stemmer. Endret 7. september 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Zeromac, det var meg. Så jævlig idiotisk. Hvorfor i all verden skiftet du brukernavn? Synes det er ren idioti å skifte brukernavn, med mindre man har "haxx03r42l33t" som brukernavn. 6820996[/snapback] Vi som endrer nick til våres navn, tenker vel bare litt etter deg da Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Alt er bra, ja, kan egentlig ikke skrive noe annet, for hun leser alt jeg skriver, tror jeg. Men joda, alt står bra til. 6821032[/snapback] Haha, ja det gjør hu jo. ^^ Jaggu, men det var bra. Du faen, noe jeg har glemt å spørre om! Du blir vel ikke russ i år du? =/ Eller? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Zeromac bare hermer etter meg, putter inn navnet sitt i nicket ;o Være litt mann. Men han er fortsatt den samme lille guttungen Haha, please. Voks opp, ikke vær så teit. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Kan vi ikke alle være venner! Endret 7. september 2006 av Zande Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Kan vi ikke alle være venner! 6821068[/snapback] Om du kan svare meg på msn ? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Kan vi ikke alle være venner! Mener det jeg også, men i dette tilfellet er det espennyh som oppfører seg umodent og barnslig. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Zeromac bare hermer etter meg, putter inn navnet sitt i nicket ;o Være litt mann. Men han er fortsatt den samme lille guttungen Haha, please. Voks opp, ikke vær så teit. 6821052[/snapback] ;ooooo Greit, jeg skal slutte.. Det var 1 jævla liten spøk.. Du trenger ikke klikke eller da. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Er så jævlig digg med Dual LCD skjermer... Hvorfor har ikke alle det. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Er så jævlig digg med Dual LCD skjermer... Hvorfor har ikke alle det. 6821091[/snapback] Fordi det ikke fungerer med 2 skjermer i SLI Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Greit, jeg skal slutte.. Det var 1 jævla liten spøk.. Du trenger ikke klikke eller da. Er ikke alle som skjønner sånt vet du ... stakkars folk. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Zeromac bare hermer etter meg, putter inn navnet sitt i nicket ;o Være litt mann. Men han er fortsatt den samme lille guttungen Haha, please. Voks opp, ikke vær så teit. 6821052[/snapback] ;ooooo Greit, jeg skal slutte.. Det var 1 jævla liten spøk.. Du trenger ikke klikke eller da. 6821089[/snapback] "greit jeg skal slutte, det var èn liten spøk. Du trenger ikke å bli sur på grunn av det da." Sorry, måtte være grammatisk hore. Endret 7. september 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Godt poeng, derfor jeg solgte det ene korte. *EndreProfilen* Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Greit, jeg skal slutte.. Det var 1 jævla liten spøk.. Du trenger ikke klikke eller da.Da kan du kanskje oppføre deg litt mer sarkatisk neste gang, da. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 @Marley,Neh, ikke spes stort..banna litt i dag over at jeg ikke har Windows-mulighet på Mac´en enn treeeeg emulering! Bruker en del Windows-only SW i utdanningen! Spurte kona om hva hun syntes om at jeg solgte min 12" PB for å kjøpe meg en Intel-Mac. Henne gav meg "the evil eye"..jeg turte ikke å snakke om det lenger Ellers troller jeg her som vanlig da.. 6820942[/snapback] Silent torture er farlige greier. Beware! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg