Fisk1 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Last ned Windows Vista RC1 nå! Se signatur. 6820886[/snapback] Og hva står RC for? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Skjer´a Marley..min Mac-buddie eller er jeg feil gen.? Folkens, altså..ehm..jeg pleier ikke å se på TV2 Hjelper Deg men idag kommer de på besøk hos ElPrice..hehe, verdt å få med seg tror jeg..ang. noe innbrenning på plasma RC? Release Candidate? Endret 7. september 2006 av Zande Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Turen gikk inn til Losby, padlet fra Mønevann. Hvis det gir noen mening. 6820789[/snapback] Like ved meg, jo. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Skjer´a Marley..min Mac-buddie eller er jeg feil gen.? 6820900[/snapback] Ikke stort på denne kanten. Mac'en står ved min side med sin herlige skjermbeskytter. Jeg sitter på PCen nå, etter litt arbeid har jeg gjort den brukbar å leve med. Der a? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Like ved meg, jo. 6820909[/snapback] YO! Bor du ved sjøen du da, din lille snax? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 YO! Bor du ved sjøen du da, din lille snax? 6820916[/snapback] Lov meg at du aldri kutter ut forumet. Sjøen, nei, det er et vann inni skogen, hehe. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Lov meg at du aldri kutter ut forumet.Sjøen, nei, det er et vann inni skogen, hehe. 6820927[/snapback] Ait. Nei, jeg blir vel en stund til. Du er jo her... =) Men det begynner å bli mange fascister i staben her, uten at man trenger å si noe mer om det... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 ØB - Ute og roper på ælgen says:HAR DU SMAKT EN ESSOBURGER MED MASSE BACON OG EKSTRA OST ELLER?? Ingunn says: nei Ingunn says: ikke vil jeg det heller *Blokkere* Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 überGoliath. Hihi. 6820919[/snapback] Døh! @Marley, Neh, ikke spes stort..banna litt i dag over at jeg ikke har Windows-mulighet på Mac´en enn treeeeg emulering! Bruker en del Windows-only SW i utdanningen! Spurte kona om hva hun syntes om at jeg solgte min 12" PB for å kjøpe meg en Intel-Mac. Henne gav meg "the evil eye"..jeg turte ikke å snakke om det lenger Ellers troller jeg her som vanlig da.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Men det begynner å bli mange fascister i staben her, uten at man trenger å si noe mer om det... 6820936[/snapback] Ja, du sier noe. Ellers, da? Hvordan går skolen? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 kult! sløye da?Kanskje du kan bruke pengene dine på de jentene i klassen din.. 6820846[/snapback] Blir sløying, omlasting, flekking å mye mer Blir nok å bruke litt ja Men mesteparten blir å gå til scooter og bærbar Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Ja, du sier noe. Ellers, da? Hvordan går skolen? 6820948[/snapback] Nei, du veit... Rusler og går det, 10 timer norsk i uka i tillegg til naturfag og historie. Så det tar faenmeg av. Du ra? Ere fett? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvem er ... eller, var du? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Nei, du veit... Rusler og går det, 10 timer norsk i uka i tillegg til naturfag og historie. Så det tar faenmeg av. Du ra? Ere fett? 6820954[/snapback] TI timer norsk. Har bare to, vi, *misunnelig*. Skolen er knall, skal begynne å kjøre trøkk snart, hehe. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 TI timer norsk. Har bare to, vi, *misunnelig*.Skolen er knall, skal begynne å kjøre trøkk snart, hehe. 6820971[/snapback] Fett! Nei, gleder meg til jeg er russ og ferdig med media. Har vært gøy, men nå er jeg litt lei gitt. Keen på å begynne å jobbe og sånn, men det tar vel 5-7 år med mer utdannelse før det. Ôô Ellers? Er det noe news? Alt bra med dama etc etc? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Hvem er ... eller, var du? Zeromac, det var meg. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Zeromac, det var meg. Så jævlig idiotisk. Hvorfor i all verden skiftet du brukernavn? Synes det er ren idioti å skifte brukernavn, med mindre man har "haxx03r42l33t" som brukernavn. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Så jævlig idiotisk. Hvorfor i all verden skiftet du brukernavn?Synes det er ren idioti å skifte brukernavn, med mindre man har "haxx03r42l33t" som brukernavn. 6820996[/snapback] Det må da bli hans sak? O_o Er ikke alle som gidder å ha nicknames støtt. Ser vel mer voksent ut å hete noe fancy med navnet sitt i. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Så jævlig idiotisk. Hvorfor i all verden skiftet du brukernavn?Synes det er ren idioti å skifte brukernavn, med mindre man har "haxx03r42l33t" som brukernavn. Ok. Det må da bli hans sak? O_oEr ikke alle som gidder å ha nicknames støtt. Ser vel mer voksent ut å hete noe fancy med navnet sitt i. Riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg