Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja. Kjeder meg. Skulle ha gaatt ut med vertssoestern min, men jeg orket ikke. Angrer litt egentlig, men jeg kjente ingen der hun skulle, og det er ikke morsomt aa vaere ute med henne egentlig. Det ender som oftest bare opp i aa drikke mest mulig paa kortest mulig tid. Bae.

6090648[/snapback]

"Bae." Genialt, jeg trekker tilbake det jeg så om bruk av æ, ø og å.

Lenke til kommentar
Jaja. Kjeder meg. Skulle ha gaatt ut med vertssoestern min, men jeg orket ikke. Angrer litt egentlig, men jeg kjente ingen der hun skulle, og det er ikke morsomt aa vaere ute med henne egentlig. Det ender som oftest bare opp i aa drikke mest mulig paa kortest mulig tid. Bae.

6090648[/snapback]

"Bae." Genialt, jeg trekker tilbake det jeg så om bruk av æ, ø og å.

6090656[/snapback]

/me wiggles his Toes.

Lenke til kommentar
Ketchup kan brukes til:

Hamburger.

Pølse.

Ris.

Fiskeboller.

Kebab.

Pytt i panne.

Pluss mye mer

6089552[/snapback]

Din psykopat.

 

De eneste som bruker ketchup på så mye har som regel ikke fungerende smaksløker. Selv var jeg glad i ketchup når jeg var 5-6 år, men da var jo til og med busemenn nam.

6089569[/snapback]

ketchup er for nybynnere altså , hos meg går det bare i Sriracha

pack_sriracha.jpg

 

Omg, 5 katter på verandaen, en litt utenfor. Noen over?

6089601[/snapback]

 

regner med at jeg utenproblemer skulle snuble over 5-6 katter utenfor døra , nå bor jeg riktignokk rett vedsiden av en gammel narkis dame som forer alle villkattene i byen .

Lenke til kommentar
Jaja. Kjeder meg. Skulle ha gaatt ut med vertssoestern min, men jeg orket ikke. Angrer litt egentlig, men jeg kjente ingen der hun skulle, og det er ikke morsomt aa vaere ute med henne egentlig. Det ender som oftest bare opp i aa drikke mest mulig paa kortest mulig tid. Bae.

6090648[/snapback]

"Bae." Genialt, jeg trekker tilbake det jeg så om bruk av æ, ø og å.

6090656[/snapback]

Hva "saa" du om ae oe aa? :p At du mente jeg burde copy/paste hele tiden? :wee:

 

Bare 23 dager igjen.

Lenke til kommentar
tv viser alltid dårlige filmer når man har ingen ting å gjøre, men når man har dårlig tid og skal borte eller noe sånt da viser tv alltid bra.. HVORFOR?!? OMFG :(

6090633[/snapback]

Derfor.

6090642[/snapback]

 

Slik ja.

6090646[/snapback]

haha.. ikke noe bra svar fra deres side :p

Lenke til kommentar

Huff, vet ikke om jeg skal holde tale jeg :hm:

 

Er vel ikke tradisjon for det her oppi nord, men siden morsan er fra Sørlandet må jeg kanskje det...

 

__

 

Faen hvor vanskelig det skal være å tegne en ordentlig rosa Barbie dukke, vet jo faen ikke hvordan de ser ut engang :dontgetit:

 

*google*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...