Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rimelig dødt her idag :(

6818790[/snapback]

Sitter og forbereder en presentasjon av VIA apollo KT133 chipsettet, dvs; jeg sitter og leser om turen folka på Tragisk.com hadde til de baltiske stater....

6818815[/snapback]

Det chipsettet hadde flere bugs, bl.a virket ikke nettverkskortet rett under AGP-porten(1. PCI-port), som oftest. Varierte litt fra HK til HK og BIOS-versjon.

IRQ-feil ang. ressurs-adressering. ;)

Lenke til kommentar

6818790[/snapback]

Sitter og forbereder en presentasjon av VIA apollo KT133 chipsettet, dvs; jeg sitter og leser om turen folka på Tragisk.com hadde til de baltiske stater....

6818815[/snapback]

Det chipsettet hadde flere bugs, bl.a virket ikke nettverkskortet rett under AGP-porten(1. PCI-port), som oftest. Varierte litt fra HK til HK og BIOS-versjon.

6818884[/snapback]

Blandt annet ett jeg fikk hadde det, sendte det inn å fikk et bedre :)

Men det er no ei stund siden.

Lenke til kommentar
Fikk skrevet ut no bilder på trykkeriet gratis liksom, de er så znille ass.

6818881[/snapback]

TO bilder? :eek:

6818889[/snapback]

Helt kjipt ass, a3 i fotokvalitet. Snilt av dem ass, å skrive ut til meg lissm. Så slipper jeg å betale noen andre for å gjøre det lissm.

Trenger noe å ha på veggene på en måte.

Lenke til kommentar

IRQ-feil ang. ressurs-adressering.  ;)

6818884[/snapback]

Jammen, endring av Q-resistoren på nordsiden med Z- og J-transistoren på sørsiden, fikset alle BIOS-problemene.

IRQ feilen kunne fikses på en alternativ måte ved å lodde titaniumROM på venstre chipsetklynge nord for PCI-port nr.3

Radar i boksen fikset de aller fleste bugsene..

:wee:

Endret av Zande
Lenke til kommentar

6818790[/snapback]

6818815[/snapback]

6818884[/snapback]

Kan være interresant å snike inn litt sånne ting i presentasjonen.

Her er det da brukt på at Aopen AK73 pro.

Lenke til kommentar
aha.. Vikar matte lærer, utdanna lege, pansjonert millitær mann, jobber i sånn institutt osv. Han tror han er konge da, ler av oss fordi vi er dumme nesten jo..uffff

6818833[/snapback]

Hah, ja. Festelig :wee:

6818855[/snapback]

Hei Kaiern. hva skjer? :wee:

6818858[/snapback]

jeg kjeeeeeeeeder meg :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...