Propaganda Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 jeg kaster meg i køya...må få meg no sleep Ha en fin natt folkens, og sov godt de som klarer det Vi snakkes Musher'n Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Nattis øb. *vinke* alene her nå Hvor faen er du pjokk?! Endret 7. september 2006 av mushi Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Den åndelige delen av meg kan bli her til pjokk returnerer Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Den åndelige delen av meg kan bli her til pjokk returnerer Fint sagt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Den åndelige delen av meg kan bli her til pjokk returnerer Fint sagt 6817960[/snapback] Jah, jeg passer på Mushi her i siste ordet.. Always Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Woot, fortsatt liv i The SO. Resten av forumet er dødt, som er kjedelig, for da får jeg ikke svar på postene mine før imorgen. Sitter her og kjeder meg, vurderer å hoppe på play.com og kjøpe meg noen filmer. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Så fint at du passer på meg øb Det setter ejg pris på Er så dumt at jeg bor så langt unna de som er koselige her inne (unntatt pjokk og hylo da). Men er så mange jeg bare vil gi en stor klem fordi de har det vondt eller er snille Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Så fint at du passer på meg øb Det setter ejg pris på Er så dumt at jeg bor så langt unna de som er koselige her inne (unntatt pjokk og hylo da). Men er så mange jeg bare vil gi en stor klem fordi de har det vondt eller er snille 6817978[/snapback] Men nå kom newt32, da kan jeg sove Der forsvant han igjen ja... Endret 7. september 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Der forsvant han igjen ja... Nesh. Er litt her og der jeg. Har flere tabs åpne samtidig. SO har jeg liksom liggende på en tab, hele tiden Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Pjokk!!! Du sa at jeg skulle sitte å vente på deg også kommer du ikke? Har du sovnet ditt fyllesvin? :!: Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Seriost, jeg kjeder meg. Jeg maa lese til en forbanna historietest, men jeg vil ikke. Vil bare se en episode av Rome, og legge meg. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Rome er jo historie! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 *Kaste opp* Yay. Om du ser dette Remy, så er jeg hjemme pga sykdom. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Da sitter Pjokk, Hylo og 2xmushi på en liten sammenkomst i SO%. Tror kanskje det har vært litt alkohol involvert 6817037[/snapback] Og folket har ingenting å si?? 6817086[/snapback] Å herre, jeg tror jeg dør. Bakrus.... Ikke prat om oppkast engang, Tomat-Ulf.... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jooooobb, sein, ja, Go, Morgen, Og, Snakkes, Litt, Senere. Enjoy Lenke til kommentar
reds Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har prøve om figurene i den greske mytologien i dag. Den fikk jeg vite om kl 23:30 i går. Ouch. *leser* Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 *vondt i magen* Tar meg en røyk jeg. Det løser alle mine problemer 6817925[/snapback] Pass på at du ikke blir så syk at du får samme latter som . fant den i tråden til b-real. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Nei, en kjøretur så frokost så skole. Have a nice day folks. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Good morning campers. Tenkte jeg skulle prøve en tur på skolen i dag, noen som kan anbefale det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg