Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Joda, jeg har fulgt med i timen og alt det, og jeg ligger på en femmer.

Men hver gang jeg skal lage en sånn jalla boks så er det å sitte i evigheter å prøve seg fram med forskjellige kombinasjoer, og til slutt så klarer jeg det. Og jeg husker _aldri: hvordan jeg gjorde det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det hadde vært det første jeg hadde gjort om djevelen var i hælene på meg :p Poste her, altså.

Edit: Men jeg tviler ikke på at mange her hadde stukket innom for å si: "Hei folkens. Djevelen er i hælene på meg. Må løpe!"

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
La oss si at du skal lage et felt hvor du skal kunne skrive inn både poststed og postnummer. Mener å huske at dette er en kombinasjonsboks. Rett meg om jeg tar feil, det er lenge siden jeg brukte Access.

5996010[/snapback]

Ja, det stemmer, og det er akkurat det jeg driver med.

ARGH!

Lenke til kommentar
I så fall er det synd, for Tord Company er den hjemmesiden jeg kommer på som er mest ufrivillig komisk ...

5996046[/snapback]

So? Dere bedriver bare latterliggjøring av siden og brukeren som har registrert seg her på forumet.

Står vel klart på retningslinjene at man helst ikke skal gjøre det:

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.
Lenke til kommentar
Stakkar.Hva jobber du med da? Ta deg en kaffepause :thumbup:

5995942[/snapback]

Var hos legen nå, fikk ikke time idag. Skulle ringe til legevakta, men personen som er ansvarlig idag er SYK. Så nå må jeg ringe til legen igjen og si at jeg SKAL ha en time idag.

Jobber på lager, og skulle gå ned fra en truck da jeg landa på en papirrull og vrikket foten.

Kaffepause ja. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...