TSP Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Nei, skulle kun sjekke din reaksjon ^^ 6816771[/snapback] Du har alltid vært merkelig 6816795[/snapback] Jeg vet. Jeg kan forresten mobbe deg med at jeg snakket med Tonio her først i går, så bare pass deg, hun er min! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): ...Ja... Tonio, du skal få bestemme det selv Tonio. Ja, Ø.B. er en kul fyr, jada, skal ikke gjøre det igjen. Nei, Tonio jeg er ikke innbilsk, blah, blah, blah. Å be Opera lese norsk er kult ^^ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Piratene er samlet igjen.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Nesj.. Petter har da alltid vært en kosegutt så lenge jeg kan huske;P Tonio?! Yaaay. Hvor har du vært? Faaan, nesten glemt deg! Men jeg hadde det ikke da. 6816769[/snapback] Jeg har vært på skole/wow/venner. Hyggelig at det bare var nesten at du hadde glemt meg.^^ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Der var vi online igjen folkens Begynnte å bli kaldt her i hybelen så lukket døren ut, kanksje en ide hehe Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Du må slutte med wow. Det er ikke bra Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det var dritgøy i svømmehallen i dag. Jeg og noen kompiser fikk lov til å hoppe fra 10'ern i dag, og det er ikke oifte! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Der var vi online igjen folkens Begynnte å bli kaldt her i hybelen så lukket døren ut, kanksje en ide hehe 6816955[/snapback] Hva har vært galt? Endret 6. september 2006 av haakie Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Du må slutte med wow. Det er ikke bra Ikke fortell Tonio, hva hun skal gjøre og ikke! @Tonio; ikke hør på han! Endret 6. september 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Skal du bli SO-hore igjen Tonio? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Satt på dassen idag, og tenkte: Hva gjør en hjemme? Står og pisser, sitter og pisser med albuene på knærne, eller sitter med ryggen lena mot dasssete? Hva gjør dere?Ja, kjeder meg Endret 6. september 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Mye man går glipp av i SO da man surrer med andre ting ja.. (Tror snart jeg er innaktiv nok til å kalle meg en skjeldenhet).. Men men. Natta! Jeg køyer. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 når det står at man skal skrive forsørgers navn, skal man skrive navn på både mamma og pappa? eller er det nok med en?.. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Satt på dassen idag, og tenkte: Hva gjør en hjemme? Står og pisser, sitter og pisser med albuene på knærne, eller sitter med ryggen lena mot dasssete? Hva gjør dere?Ja, kjeder meg 6817006[/snapback] Hehe. Herregud er ikke det akkurat det samma a? Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Da sitter Pjokk, Hylo og 2xmushi på en liten sammenkomst i SO%. Tror kanskje det har vært litt alkohol involvert Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 når det står at man skal skrive forsørgers navn, skal man skrive navn på både mamma og pappa? eller er det nok med en?.. 6817025[/snapback] Du må nok skrive begge tror jeg, gjør det du Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Deemer: jepp! Har en lite å gjøre, er det rett på SO... Selv suger det å sitte her, og skrive om kun dritt og uvesentlig piss. Ja, dere som skal kritisere, det finnes fornuftige ting dere snakker om, men flertall av kun crap :!: Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Da sitter Pjokk, Hylo og 2xmushi på en liten sammenkomst i SO%. Tror kanskje det har vært litt alkohol involvert 6817037[/snapback] Og folket har ingenting å si?? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Satt på dassen idag, og tenkte: Hva gjør en hjemme? Står og pisser, sitter og pisser med albuene på knærne, eller sitter med ryggen lena mot dasssete? Hva gjør dere?Ja, kjeder meg 6817006[/snapback] sitter og pisser med albuene på knærne. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 jeg står og pisser med albuene på knærne. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg ligger på kjøkkenet og prøver å pisse i vinkel så jeg til slutt treffer dassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg