Veronica Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hahahahahha Ø.B., du er så phun Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Helluen:) Jeg har et spørsmål til alle som er her inne. Jeg lurer nemlig på om noen av dere har hørt, eller klarer å få en mening ut av denne setningen:p : "It is exciting when you sheep snatch" Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 åh.. Jeg sitter her å prøver å huske navnet på en sykdom.. De som har det, konsentrerer seg ofte bare om det de gjør der og da. De kan gå på skole, men tar egen eksamen og sånn.. åh, noen som husker hva den ehter? Ingen som veit det? Veit det er dårlig forklart.. Har det på tunga, men det kommer ikke fram Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hahahahahha Ø.B., du er så phun 6815137[/snapback] Ei som skjønner humoren min Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 åh.. Jeg sitter her å prøver å huske navnet på en sykdom.. De som har det, konsentrerer seg ofte bare om det de gjør der og da. De kan gå på skole, men tar egen eksamen og sånn.. åh, noen som husker hva den ehter? Ingen som veit det? Veit det er dårlig forklart.. Har det på tunga, men det kommer ikke fram 6815147[/snapback] Autister? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Autister? Jaaa.. takker Lenke til kommentar
kokos Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) åh.. Jeg sitter her å prøver å huske navnet på en sykdom.. De som har det, konsentrerer seg ofte bare om det de gjør der og da. De kan gå på skole, men tar egen eksamen og sånn.. åh, noen som husker hva den ehter? Ingen som veit det? Veit det er dårlig forklart.. Har det på tunga, men det kommer ikke fram 6815147[/snapback] Autister? 6815164[/snapback] Dyseleksi? Endret 6. september 2006 av kokos Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 åh.. Jeg sitter her å prøver å huske navnet på en sykdom.. De som har det, konsentrerer seg ofte bare om det de gjør der og da. De kan gå på skole, men tar egen eksamen og sånn.. åh, noen som husker hva den ehter? Ingen som veit det? Veit det er dårlig forklart.. Har det på tunga, men det kommer ikke fram 6815147[/snapback] I have no idea btw, du som også liker SOAD, veit du om dei kommer ut med ei nye plata snart eller ? Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Helluen:)Jeg har et spørsmål til alle som er her inne. Jeg lurer nemlig på om noen av dere har hørt, eller klarer å få en mening ut av denne setningen:p : "It is exciting when you sheep snatch" 6815141[/snapback] Ingen som har en anelse av hvilken mening det kan gi?? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Helluen:)Jeg har et spørsmål til alle som er her inne. Jeg lurer nemlig på om noen av dere har hørt, eller klarer å få en mening ut av denne setningen:p : "It is exciting when you sheep snatch" 6815141[/snapback] Ingen som har en anelse av hvilken mening det kan gi?? 6815187[/snapback] Nei, ingen spesiell betydning slik det står der iallefall Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hahahahahha Ø.B., du er så phun 6815137[/snapback] Ei som skjønner humoren min 6815155[/snapback] <3 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) "It is exciting when you sheep snatch" "It is exciting when your "sheep" snatch" selve ordet sheep som blir brukt her, kan man kalle er "cover" ord. Så det kan ha all slags betydning. Sånn er det jeg ser på det It's all about the imagination Endret 6. september 2006 av Luchy Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 btw, du som også liker SOAD, veit du om dei kommer ut med ei nye plata snart eller ? Tror ikke det blir noe ny plate med det første nei. De har jo brutt opp som band, så. Men tror det er slik at Daron og John skal prøve seg på noe sammen, men ikke noe lignenede som soad-musikken. Serj har jo også noe på gang, som han ar drevet på med en stund, nemlig Serart (klikk) Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 regn er herlig blir å gå på jakt etter leksene til i morra, dusje, så legge seg i senga og se fotball til man sovner. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 <3 6815236[/snapback] Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 "It is exciting when you sheep snatch""It is exciting when your "sheep" snatch" selve ordet sheep som blir brukt her, kan man kalle er "cover" ord. Så det kan ha all slags betydning. Sånn er det jeg ser på det It's all about the imagination 6815239[/snapback] Okey.. Men hvordan ville du oversatt det? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 btw, du som også liker SOAD, veit du om dei kommer ut med ei nye plata snart eller ? Tror ikke det blir noe ny plate med det første nei. De har jo brutt opp som band, så. Men tror det er slik at Daron og John skal prøve seg på noe sammen, men ikke noe lignenede som soad-musikken. Serj har jo også noe på gang, som han ar drevet på med en stund, nemlig Serart (klikk) 6815271[/snapback] En avskjedskonsert i Oslo Spektrum hadde ikke gjort noe. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 "It is exciting when you sheep snatch""It is exciting when your "sheep" snatch" selve ordet sheep som blir brukt her, kan man kalle er "cover" ord. Så det kan ha all slags betydning. Sånn er det jeg ser på det It's all about the imagination 6815239[/snapback] Okey.. Men hvordan ville du oversatt det? 6815339[/snapback] Det er spennende/opphisende når din sau bryter løs (er ikke helt sikker på hva "snatch" betyr) Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Pjuus: Søte på google og fikk opp "dirtyproverbs.com": Edit: Sheep snatch er nevnt i den tredje kommentaren, og det ser ikke ut til å være helt heldig. Kommentar 9 er forresten et spørsmål til Ø.B. fear factor This is a maneuver can only be performed by those sick twisted individuals hooked on bestiality. Before you bang your favorite sheep from behind, position your grazing girlfriend face forward towards the edge of a cliff. As you bang away like the dirty sheepfucker you are, the sheep's natural survival instinct kicks as the sheep has no choice but to "BAAAAAAck that thang up". With this technique, the redneck is provided with some well-deserved, pleasurable resistance while he tends to his flock. Now you no longer have to worry about the sheep fleeing during the deed, since the sheep will almost always pick pulling tricks over death. Kommentarer: 9 Damn You again Sep 18, 2003 23:07:30 How would you like it if some elk were to force sodomy upon you on some sort of rollercoaster and then you fell off and broke all your bones and died naked in front of strangers? How would you like it?? Sickos. My lawyer will have this site shut down! 8 Damn You Sep 18, 2003 23:07:10 This is disgraceful! Ill be calling my senator about this sick website and all you sickies being sickly sick in such a siuck way. Sickos! Sheep are beautiful children of God how dare you tell children to defile them then throw them off cliffs for your amusement? 7 Buddy Maynard Jun 23, 2003 00:25:19 Baaaaaaaaaaaaaaaa! 6 Jerry Browder Mar 21, 2003 21:25:25 I rather fuck a sheep than do my own wife. No matter how you slice it my wife is much heavier than most farm animals 5 Feb 16, 2003 16:55:16 Funny Shit! 4 Country Hick Feb 8, 2003 05:26:04 Just drop the rear legs in your boots 3 Buddy Maynard Feb 5, 2003 10:01:29 Farmers say sheep snatch is close to the real thing....sick fucks. 2 ACE Feb 5, 2003 01:51:25 I lauughed my fknass off! 1 Andy Feb 4, 2003 21:08:03 AKA Redneck Foreplay Endret 6. september 2006 av svamp Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Trening i regn er faktisk litt deilig. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg