Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JEG ER FORBANNA! ARGH :realmad::wallbash::realmad:

Jeg leverte xbox360 harddisken min til elkjøp for en måned siden, de sendte den til tyskland blablabla.. På mandag fikk jeg endelig den tilbake, gjett hva? Den er like fucka som før! save, kontoen min og greia er der som før.. Ser slikt ut at de har ikke fikset den!!

HOMO!

Lenke til kommentar
mmmmbolleeeee. Hvis jeg kommer på hwlanet så skal jeg prøve å få tak i en bolle fra -redhead-. (Hvis hun skulle lage da) Hmm må legge opp en slagplan

6814482[/snapback]

Har skikkelig lyst å ha bakestand på lan ja :)

Men det som er vanskelig er å skaffe ovn og alle de andre tingene jeg trenger. Blir litt vanskelig for meg å ta med det

Lenke til kommentar
mmmmbolleeeee. Hvis jeg kommer på hwlanet så skal jeg prøve å få tak i en bolle fra -redhead-. (Hvis hun skulle lage da) Hmm må legge opp en slagplan

6814482[/snapback]

Har skikkelig lyst å ha bakestand på lan ja :)

Men det som er vanskelig er å skaffe ovn og alle de andre tingene jeg trenger. Blir litt vanskelig for meg å ta med det

6814491[/snapback]

Sa ikke du igår at du ikke kom deg på lan? :ermm:

Lenke til kommentar
Wiih, var gøy å ri i dag :wee:  Hesten hadde det kjempemorro, galopperte i full fart, frem og tilbake på en 700 m strekning :D

Gikk jævelig fort ^^

6811112[/snapback]

Hvorfor skriver du ordrett det samme som på whinerz? Liker du å fortelle om hvordan du rir, nettopp fordi du vet at alle nerdeguttene kommer til å tenke skittent?

Tease.

6814212[/snapback]

helt enig. blir nesten kvalm av idiotien.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...