Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Redhead,

eneste redhead som er pen, utenom deg seff, er henne i That 70's Show..noen som er uenig?

Hu er jo pen, men hu er litt.. litt.. stor :dontgetit:

Men finnes jo mange andre pene redheads også da.. Kommer bare ikke på no navn nå :p

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
ahh. varm eplekake ferdig når jeg kom inn døra fra skolen. digg :love:

Tre brødskiver med et godt tykt lag nugatti. :love:

Er glad i deg uansett pus..selv om noen av mine handlinger kan virke idiotisk, vil jeg forklare alt ved Perleporten når den tid kommer..

Jaok ... :ermm:

Lenke til kommentar
VK2 Allmennfag.

6814014[/snapback]

Veldig mange som går allmenfagelig fordi de ikke vet hva de vil eller for å få generell studiekompetanse slik at de kan ta noe de liker senere vet du ;)

6814033[/snapback]

Jo, selvfølgelig. Det jeg mente med at de ikke bryr seg er at de bare tuller og bråker i timene. I dagens engelsktime skulle vi jobbe med personkarakteristikker, og gruppa med de tøffe "vi-bryr-oss-ikke"-folka kom med fine svar, slik som "he is a fat! And gay!"

6814061[/snapback]

Har ingen slike i min klasse, men en slik i matte-klassen min, synes det er litt fint med slike folk, for da ser du at du ikke gjør det så altfor dårlig selv...han bråker ikke, men gir bare totalt faen :)

Lenke til kommentar
Wiih, var gøy å ri i dag :wee:  Hesten hadde det kjempemorro, galopperte i full fart, frem og tilbake på en 700 m strekning :D

Gikk jævelig fort ^^

6811112[/snapback]

Hvorfor skriver du ordrett det samme som på whinerz? Liker du å fortelle om hvordan du rir, nettopp fordi du vet at alle nerdeguttene kommer til å tenke skittent?

Tease.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...