Ø.B. Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Kaiern! Stikk og kjøp Antichrisis-Perfume albumet Whole lotta love med sekkepiper Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Helvete, jeg får ikke innstallert lyddriveren på pcen. Jeg vil bruke mitt elskede Z-2300 igjen!! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Yakes. Jeg tråler som vanlig forumet igjen. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Orresnei, gosser du deg over PS3-utsettelsen? :!: Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Orresnei,gosser du deg over PS3-utsettelsen? :!: 6813942[/snapback] Er den utsatt? Hmmm, har jeg faktisk ikke hørt om. Eller kanskje jeg har det. Hukommelsen min er ikke helt god alltid. For å si det slik. jeg synes ikke akkurat synd på alle Sony-fanatikerene som nå må vente ekstra lenge. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hvorfor i svarte granskauen skal alle skifte brukernavn? Så utrolig idiotisk. überGoliath eier Zande lett. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hvorfor i svarte granskauen skal alle skifte brukernavn?Så utrolig idiotisk. überGoliath eier Zande lett. 6813957[/snapback] Sande var litt lettere å huske synes nå jeg. Og alle bytter ikke brukernavn. Som for eksempel jeg som har hatt mitt siden jeg regisrterte det. Det gjelder bare å velge et nick man liker og som ikke er "fjortiss"-preget. Så slipper man å skifte senere. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Altså, jeg husker überGoliath lettere enn Zande når han har hatt det brukernavnet lenge. Samme med @kd, looOool ... man vender seg jo til brukernavnene etter hvert. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Altså, jeg husker überGoliath lettere enn Zande når han har hatt det brukernavnet lenge. Samme med @kd, looOool ... man vender seg jo til brukernavnene etter hvert. 6813979[/snapback] Har looOool skiftet brukernavn? Til hva da? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) gla jeg endelig fikk bytta brukernavn jeg edit: thats me, Orresnei Endret 6. september 2006 av -Redhead- Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Huff, hvorfor virker det som om halve klassen min består av folk som har null interesse for for utdanningen sin? Jeg trodde at de ville bli luket ut i 10. klasse. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Huff, hvorfor virker det som om halve klassen min består av folk som har null interesse for for utdanningen sin? Jeg trodde at de ville bli luket ut i 10. klasse. 6813993[/snapback] Hva går du da? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Huff, hvorfor virker det som om halve klassen min består av folk som har null interesse for for utdanningen sin? Jeg trodde at de ville bli luket ut i 10. klasse. 6813993[/snapback] Hva går du da? 6814000[/snapback] VK2 Allmennfag. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 SnittLeif skiftet brukernavn til noe ubrukelig også. Svendby eller noe slikt. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 VK2 Allmennfag. 6814014[/snapback] Veldig mange som går allmenfagelig fordi de ikke vet hva de vil eller for å få generell studiekompetanse slik at de kan ta noe de liker senere vet du Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 ahh. varm eplekake ferdig når jeg kom inn døra fra skolen. digg Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Hvorfor i svarte granskauen skal alle skifte brukernavn?Så utrolig idiotisk. überGoliath eier Zande lett. 6813957[/snapback] Er glad i deg uansett pus..selv om noen av mine handlinger kan virke idiotisk, vil jeg forklare alt ved Perleporten når den tid kommer.. Endret 6. september 2006 av Zande Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 gla jeg endelig fikk bytta brukernavn jeg edit: thats me, Orresnei 6813992[/snapback] Hmmm. Passende nick da Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 VK2 Allmennfag. 6814014[/snapback] Veldig mange som går allmenfagelig fordi de ikke vet hva de vil eller for å få generell studiekompetanse slik at de kan ta noe de liker senere vet du 6814033[/snapback] Jo, selvfølgelig. Det jeg mente med at de ikke bryr seg er at de bare tuller og bråker i timene. I dagens engelsktime skulle vi jobbe med personkarakteristikker, og gruppa med de tøffe "vi-bryr-oss-ikke"-folka kom med fine svar, slik som "he is a fat! And gay!" Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 SnittLeif skiftet brukernavn til noe ubrukelig også. Svendby eller noe slikt. 6814018[/snapback] Wtf: den fikk jeg ikke med meg..jaja @Redhead, eneste redhead som er pen, utenom deg seff, er henne i That 70's Show..noen som er uenig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg