Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Orresnei,

gosser du deg over PS3-utsettelsen? :!:

6813942[/snapback]

Er den utsatt? Hmmm, har jeg faktisk ikke hørt om. Eller kanskje jeg har det. Hukommelsen min er ikke helt god alltid. For å si det slik. jeg synes ikke akkurat synd på alle Sony-fanatikerene som nå må vente ekstra lenge. ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor i svarte granskauen skal alle skifte brukernavn?

Så utrolig idiotisk.

überGoliath eier Zande lett.

:cry:

6813957[/snapback]

Sande var litt lettere å huske synes nå jeg. Og alle bytter ikke brukernavn. Som for eksempel jeg som har hatt mitt siden jeg regisrterte det. Det gjelder bare å velge et nick man liker og som ikke er "fjortiss"-preget. Så slipper man å skifte senere.

Lenke til kommentar
Hvorfor i svarte granskauen skal alle skifte brukernavn?

Så utrolig idiotisk.

überGoliath eier Zande lett.

:cry:

6813957[/snapback]

Er glad i deg uansett pus..selv om noen av mine handlinger kan virke idiotisk, vil jeg forklare alt ved Perleporten når den tid kommer..

Endret av Zande
Lenke til kommentar
VK2 Allmennfag.

6814014[/snapback]

Veldig mange som går allmenfagelig fordi de ikke vet hva de vil eller for å få generell studiekompetanse slik at de kan ta noe de liker senere vet du ;)

6814033[/snapback]

Jo, selvfølgelig. Det jeg mente med at de ikke bryr seg er at de bare tuller og bråker i timene. I dagens engelsktime skulle vi jobbe med personkarakteristikker, og gruppa med de tøffe "vi-bryr-oss-ikke"-folka kom med fine svar, slik som "he is a fat! And gay!"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...