Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Glemme er vel ikke det man bør sikte etter heller, mer det å kunne legge ting bak seg, fokusere på det positive som har vært og løfte hodet for å se framover. :)

6813608[/snapback]

Kanskje skal man ikke glemme. Spørsmålet er jo om jeg klarer å legge det bak meg. Spørsmål jeg stiller meg selv er jo om jeg noen gang kan slutte å elske denne jenta. Etter et langt forhold, der vi har vært mye sammen så veit jeg sannelig ikke.

Det er jo ting jeg lurer på, som jeg ikke finner svar på. Ting som, kommer jeg til å elske noen andre ? Kommer jeg til å finne meg en ny kjæreste ? Hvordan vil jeg reagere om hun finner seg en ny ? Hvor lang tid trenger jeg for meg selv ?

Jeg er litt sånn som Linn C.

Jeg vil og trenger noen å kose med. Det er latterlig tamt å bo alene, da er det godt å ha noen du kan legge hånda di irundt når du skal sove.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei Folkens (Mushi, Tomat-Ulf)

:wee:

6813638[/snapback]

Har invitert deg på fest, også gidder du ikke hilse?? :ermm:

Sier vel mer om meg :lol:

6813645[/snapback]

Det var bare de to her når jeg skrev det :p

HEI pjokk!

Kaiiiieeeeeeern! :w00t:

Aneettteeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Sånn

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar

@neppe: Ikke tenk mer på henne enn som er nødvendig. Det er normalt at folk krangler eller vokser fra hverandre. Det er bare sånn livet er. Siden dere har gått fra hverandre regner jeg med du vil ha det bedre uten, enn sammen med henne. Det finnes over 3 milliarder damer i verden, og det er enorm sansynlighet for at en god del av disse vil kunne gjøre deg enda lykligere enn du var sammen emd henne. (selv om det kanskje bare er hun du vil ha akkurat nå...)

@øb: Hei snuppa :) Fått ny avatar :) måtte nesten bytte så ikke floppy blir sjalu :wee:

Lenke til kommentar
@neppe: Ikke tenk mer på henne enn som er nødvendig. Det er normalt at folk krangler eller vokser fra hverandre. Det er bare sånn livet er. Siden dere har gått fra hverandre regner jeg med du vil ha det bedre uten, enn sammen med henne. Det finnes over 3 milliarder damer i verden, og det er enorm sansynlighet for at en god del av disse vil kunne gjøre deg enda lykligere enn du var sammen emd henne. (selv om det kanskje bare er hun du vil ha akkurat nå...)

6813686[/snapback]

Jeg er ikke i tvil om hvem jeg vil ha, dette er hennes valg. Jeg har aldri fått noen spesiel grunn på hvorfor.

Lenke til kommentar
ikke siii babb da!

Folk i klassa har kjøpt babb idag, mens jeg var på Rimi og kjøpte et stygt skolebrød.

6813540[/snapback]

pant flasker og kjøp deg en babb. Du fortjener det.

6813547[/snapback]

haha, jeg har penger da.

Men ikke min feil at den drittskola her ligger så langt unna hamar sentrum da.

På skola jeg gikk tidligere var det 150 meter til kebaben, 200 meter til et kjøpesenter..

Her er det 1,8 km til rimi. Jippi !

6813553[/snapback]

å dæven. Her er det 50 meter til Statoil hvertfall. Men om jeg må ha babb, så må jeg gå vel i....25min elns. Så det er en stund til kebaben, for å si det sånn. Men har man "øving" på timeplanen, så er det stort sett fritt frem til å gjøre hva faen du vil. Du kan liksom ha litt lunsj, så gå ned og gjøre oppgavene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...