Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så bra jeg vokste opp i en fin drabantby i utkanten av Oslo sentrum da. Sloråsen om noen har hørt om det stedet.

Aldri hørt om det stedet egentlig men Romsås er, ehh, ja...

6811579[/snapback]

For å si det slik. Etter alt jeg har hørt av Sloråsen (hvordan det er idag) her på forumet og andre steder er ejg glad familien flyttet til Bergen, nærmere bestemt opp på Nattlandsfjellet (et litt snobbete sted).

Lenke til kommentar
Nei, har Tonio vært i SO, og så var ikke jeg her? Nedtur!

Så snart det skjer noe er jeg selvsagt opptatt med ett eller annet dumt. :thumbdown:

6811606[/snapback]

Vel, slik er verden. Du får ansette en til å sitte på foruemt hele dagen for å se når Tonio går aktiv i SO5 så du kan poste til henne ;)

Lenke til kommentar
At de to slåss mot hverandre er et lite mysterium ... Trodde det var vektklasser i kampsport jeg  :hmm:

6811647[/snapback]

Ikke i alle. Kan jo ha vært en "venne"-kamp. Eller en kamp for underholdningens skyld. Altså ikke noe offisielt?

Edit: Huff, holder jo på å bli hjernevasket av den sovjetiske nasjonalsangen jo. Greide nesten ikke så slå den av ^^

Lenke til kommentar
Nettopp kommet hjem fra kamp. En 120 kg tung midtstopper trampet på tåen min, så hele neglen min er sort og det gjør latterlig vondt. Hva kan man gjøre?

6811690[/snapback]

Kapp den av! :thumbup:

6811695[/snapback]

Men mushi da! Hva slags groteskehter er det vi foreslår her da. Jeg sier dra av neglen med en tang for så å bandasjere tåen. Eventuelt dra til lege med det og få de til å fikse det.

Lenke til kommentar
Ville ikke tatt sjangsen på å rive av neglen selv. ikke gøy å få infeksjon. Alt hovner opp, vesker og gjøre vondt. Dra til lege hvis det ikke har blitt bedre om en uke-

6811712[/snapback]

Sikkert sant det. Jeg har en følelse av at det beste er å vente tolmodig i rundt en uke som mushi her sier. Om det ikke blir bedre drar du til lege. De kan med slike ting naturlig nok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...