Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, ikke sant, hør på fornutige Snorre Tone!

Bergen er jo bare en slik vakker by og jeg simpelten elsker bergensere...

...så det er jo riktig synd at du ikke er bergenser, husker jeg ble skuffa jeg når jeg fikk vite at du faktisk ikke er skikkelig bergenser :hm:

6811455[/snapback]

Takk for støtten. Jeg er å regne utilregnelig av meg selv. Men kanskje er det litt fornuft i meg alikevel?

6811465[/snapback]

Hvordan i helvette tolka du det der?! :hmm:

Ja, ikke sant, hør på fornutige Snorre Tone!

Bergen er jo bare en slik vakker by og jeg simpelten elsker bergensere...

...så det er jo riktig synd at du ikke er bergenser, husker jeg ble skuffa jeg når jeg fikk vite at du faktisk ikke er skikkelig bergenser :hm:

6811455[/snapback]

Elsker bergensdialekta :love:

6811466[/snapback]

Du også?! :love:
Lenke til kommentar

Jeg er emget usikker på hvordan ejg tolket det. Derfor regner jeg meg også som mindre tilregnelig. Nei, er bare jeg som prøver å dumme meg selv ut. Og det går håpløst. Ikke nok med det. Men vinen min er borte. Er jo forferdelig!

Kanskje har ejg simplethen som mål å bli den neste spamme-kongen i SO5? Hvem vet?

Lenke til kommentar
Det var noe jækli med posting her i dag da  :wow:

6811481[/snapback]

Im back, Tonio is back, Snorre is here = many posts.

Huff, Bergendialekten ja. Er det en ting negativt jeg har merket meg ved Bergensere er at de hele tiden skal prakke på deg dialekten deres. jeg flyttet fra Oslo til Bergen når jeg var fire. Etter det var det bare mas om at jeg måtte snakke mer bergensk. Konvertere fra rulle r til skarre r og bruke eg osv osv. Man kan jo faen meg bli lei av det maset.

6811482[/snapback]

Det er noe av det jeg elsker med bergensere.

@Newt32: Hvordan i granskauen fant du på et såpass utrolig fengende ord som "Newtar"? Er jo så tøft :D

Lenke til kommentar
Huff, Bergendialekten ja. Er det en ting negativt jeg har merket meg ved Bergensere er at de hele tiden skal prakke på deg dialekten deres. jeg flyttet fra Oslo til Bergen når jeg var fire. Etter det var det bare mas om at jeg måtte snakke mer bergensk. Konvertere fra rulle r til skarre r og bruke eg osv osv. Man kan jo faen meg bli lei av det maset.

6811482[/snapback]

Det er sossete å snakke østlandsk i Bergen, vettu.

Lenke til kommentar

TardSP = TSP tihi. Hva skal folket her finne på i helg da?

Ja og jeg som har commie-merke på blazeren min. Litt av en selvmotsigelse. Bruker ikke blazeren om vinteren da, så var mer for å provosere alle disse hyggelige kapitalistene på Bergen Handelsgymnasium!
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

6811482[/snapback]

6811520[/snapback]

Er utrolig stor variasjon i den østlanske dialekta da ... Bare i oslo er det mange forskjellige måter å snakke på. Må si at den norske "dialekta" jeg liker dårligst er den de snakker på vestkanten i Oslo. Er nesten patetisk å høre på ...

Lenke til kommentar
Im back

6811514[/snapback]

Har du vært borte? :wow:

6811538[/snapback]

Nja, ikke fra forumet, det er jeg aldri. ("Hallo! Meg det er snakk om!")

Men jeg har holdt meg borte fra Siste Ordet, men mår jeg oppdaget du var her slapp jeg meg løs ^^ :p

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Im back

6811514[/snapback]

6811538[/snapback]

Men jeg har holdt meg borte fra Siste Ordet, men mår jeg oppdaget du var her slapp jeg meg løs ^^

6811549[/snapback]

Haha, ok. Natta venner og natta andre tøser, må vel sove litt før skolen. Ellers sovner jeg vel i timen igjen.;P
Lenke til kommentar

@Newt32: Hvordan i granskauen fant du på et såpass utrolig fengende ord som "Newtar"? Er jo så tøft :D

6811514[/snapback]

var meg og en annen som kom på det for noen dager siden. Kan ikke huske hvem det var i farta. Er litt sein i hue idag.

EDIT: tror det var øb.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Im back

6811514[/snapback]

6811538[/snapback]

Men jeg har holdt meg borte fra Siste Ordet, men mår jeg oppdaget du var her slapp jeg meg løs ^^

6811549[/snapback]

Haha, ok. Natta venner og natta andre tøser, må vel sove litt før skolen. Ellers sovner jeg vel i timen igjen.;P

6811554[/snapback]

Same for me!

Venter først og ser om Snorre skriver noe spess...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...