Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Hvem kan glemme Zande. Avataren er jo så godt gjenkjennelig. Serjo med en gang hvem han er. Også den kule fargeovergangen i signatur!

6811375[/snapback]

Fatter ikke han gidda :p

6811387[/snapback]

Er mye man ikke fatter her i livet. Blant annet hvorfor man gidder å sitte inne på dette forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joda, husker det, er litt glemsk av meg, husker også at du kommenterte at jeg var liten og jeg husker at jeg ville snakke mer med deg, men turte liksom ikke når du satt der med hrisebro på fanget... :blush:

6811381[/snapback]

Får heller komme til Hønefoss da, bedre sted å flykte til enn Bergen. :wee:
Lenke til kommentar
Den der lå på maskinen jeg har på jobb. Så du tar nokk feil der :p

I Be Nepptar

Tar nok neppe feil. Husker godt jeg sendte PM til deg. I svar fikk jeg at du skulle la den ligge hvis du kanskje skulle bruke den i senere tid. Du hadde en annen avatar da, av en hundfugl. Husker de fleste jeg har fikset avatarer til. Du er en av dem. Hadde lagret alle PMene en periode, men en dag slettet jeg alle. Dumt gjort egentli, da hadde jeg hatt bevis.

Lenke til kommentar
Joda, husker det, er litt glemsk av meg, husker også at du kommenterte at jeg var liten og jeg husker at jeg ville snakke mer med deg, men turte liksom ikke når du satt der med hrisebro på fanget... :blush:

6811381[/snapback]

6811410[/snapback]

Flykte til? Jeg var jo og besøkte Snorre og grier jeg, ikke sant Snorre? ^^ Hønefoss er kjipe greier :p

Nei, det var skuffende det Snorre at det ikke ble noe av den planlagte teffningen. :hm:

Lenke til kommentar

6811381[/snapback]

6811410[/snapback]

Bergen er da vitterlig det beste stedet å flykte til! Bare tenk på alle de fine konsertlokalene her! *Få lyst til å gå på konsert neste gang kult band dukker opp i byen mellom de syv fjell*

Lenke til kommentar
Jeg svarte jo ja på forrige side elns. **snipp**

6811390[/snapback]

Oi, beklager :blush:

Har fått markedssjefen for Nintendo Norge på tråden..henne besvarer visst mailene sine med en smilefjes..en fin gesture :)

Takk for tia di :)

6811437[/snapback]

Joda bare hyggelig. Ingenting er morsommere enn å hjelpe andre.

Lenke til kommentar

Ja, ikke sant, hør på fornutige Snorre Tone!

Bergen er jo bare en slik vakker by og jeg simpelten elsker bergensere...

...så det er jo riktig synd at du ikke er bergenser, husker jeg ble skuffa jeg når jeg fikk vite at du faktisk ikke er skikkelig bergenser :hm:

Lenke til kommentar
Hvem kan glemme Zande. Avataren er jo så godt gjenkjennelig. Serjo med en gang hvem han er. Også den kule fargeovergangen i signatur!

6811375[/snapback]

Fatter ikke han gidda :p

6811387[/snapback]

Er mye man ikke fatter her i livet. Blant annet hvorfor man gidder å sitte inne på dette forumet.

6811408[/snapback]

Godt poeng, tror jeg stikker å legger meg jeg.

Godnatt alle forumtroll.

Lenke til kommentar

...så det er jo riktig synd at du ikke er bergenser, husker jeg ble skuffa jeg når jeg fikk vite at du faktisk ikke er skikkelig bergenser :hm:

6811455[/snapback]

Takk for støtten. Jeg er å regne utilregnelig av meg selv. Men kanskje er det litt fornuft i meg alikevel?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

6811455[/snapback]

Elsker bergensdialekta :love:

Lenke til kommentar

6811381[/snapback]

6811410[/snapback]

Flykte til? Jeg var jo og besøkte Snorre og grier jeg, ikke sant Snorre? ^^ Hønefoss er kjipe greier :p

Nei, det var skuffende det Snorre at det ikke ble noe av den planlagte teffningen. :hm:

6811428[/snapback]

Hønefoss er kjipt om du er med kjipe folk noe det desverre er mange av i byen.

Bergensere snakker rart, nok med at jeg har slektninger der om jeg ikke skal flykte dit også. :p

Lenke til kommentar

Huff, Bergendialekten ja. Er det en ting negativt jeg har merket meg ved Bergensere er at de hele tiden skal prakke på deg dialekten deres. jeg flyttet fra Oslo til Bergen når jeg var fire. Etter det var det bare mas om at jeg måtte snakke mer bergensk. Konvertere fra rulle r til skarre r og bruke eg osv osv. Man kan jo faen meg bli lei av det maset.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...