Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Mange her som har fødselsdag denne måneden?

6811194[/snapback]

Jeg har bursdag den 21. ^^ men veit ikke hva jeg skal ønske meg though :( Noen som har noen tips??

6811219[/snapback]

Jeg pleier å ønske meg snille barn men akk!

6811226[/snapback]

Er vel jeg som er barnet :p

Lenke til kommentar
Tonio! :love: Where have you been? :grin:

6811208[/snapback]

Skole og WoW. :)

Lærere krever mer av jenter enn gutter på elektro, de trodde ikke engang at jeg visste hva RAM var og ble sjokkert da jeg greide å ta den ut. =/

6811227[/snapback]

Slå dem, noen er så sjovenistiske at det går ikke an.

Læng sida, ja. Velkommen tilbake :D

Lenke til kommentar
Wiih, var gøy å ri i dag :wee:  Hesten hadde det kjempemorro, galopperte i full fart, frem og tilbake på en 700 m strekning :D

Gikk jævelig fort ^^

6811112[/snapback]

Kan tenke meg du liker å ri ja :ermm:

6811126[/snapback]

HAHEHOAHee...heee, nei.

Uanz, jeg kjøpte meg Yes - 90125 (Owner of a Broken Heart, og alt det der) i dag. Koz. <3

6811178[/snapback]

Oi, en fellow Yes-fan! Flink!

Lenke til kommentar
Tonio! :love: Where have you been? :grin:

6811208[/snapback]

Skole og WoW. :)

Lærere krever mer av jenter enn gutter på elektro, de trodde ikke engang at jeg visste hva RAM var og ble sjokkert da jeg greide å ta den ut. =/

6811227[/snapback]

Oh... But it's good to have you back.

Men jeg ante da ikke at man måtte ta ut rambrikker på elektro?

Jaja, går på MK jeg, veldig gøy.

De to siste dagene, har jeg skrevet intervjuer, laget en rekke overskrifter og blitt "døpt" overskriftsprodusent for VG... :ermm:

Lenke til kommentar

6811261[/snapback]

Tror ikke det er et smart trekk å slå lærerene sine. :D

Edit: @Preben: Neida, vi må ikke ta det ut, men vi skulle få lov til å ha det litt morsomt også..

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
Fisk1. :D

Så lenge siden sist nå, venter fortsatt på besøk, men ingen Fisk å se. Utenom i RPP for lenge siden, som om det er noen trøst.

6811157[/snapback]

Unnskyld... =(

Skolen gir meg ingen fri tøyler, det gjør hverken arbeid eller kjøretimer heller.

Men snart er det ferie! Uansett, så frykter jeg at jeg kommer til å gå i større og større sirkler bort fra dette forumet. Det begynner å sive igjennom at det er mye som er galt her... :hrm:

(Du har ingenting med det å gjøre i såfall, puss och kram ;D)

Lenke til kommentar

6811261[/snapback]

6811280[/snapback]

Joda. Det er det så vist så. Bare slå dem veldig hardt så husker de det ikke etterpå. I tilegg vil de da være svært ydmyk overfor alle elevene da de ikke vet hvem som slo de og når de kan bli slått igjen ;)

Fra spøk til revolver. Joda, er masse mannsjovenistiske menn igjen på vår kjøre klode. Du får bare overleve med det. Jeg kan trøste deg med at det blir bedre med tiden :)

Lenke til kommentar

6811261[/snapback]

6811280[/snapback]

Nei...slå utdanningsfolka istedet. Det nye løpet i all offentlig skole er bare tull nå, syns jeg. Elektro blir mer og mer kun forståelse av hele systemer. Tenk om en komponent ikke funker? Du har ikke peiling på hva den gjør, bare veit at du må bytte den ut. Argh, skolevesn eller hva faen som bestemmer.

Flyfag er digg :love:

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk litt lyst til å bli pilot jeg, nå som du nevner flyfag. Helikopterpilot hadde vært noe for meg. Bortsett fra at jeg har en anelse høydeskrekk. Men det skulle nok gått bra siden jeg sitter inni helikopteret.

Zande: Ja det har jeg. Bare min andre maskin (sitter på gamle nå) har vært svært lite fungerende i det siste.

Lenke til kommentar
Uansett, så frykter jeg at jeg kommer til å gå i større og større sirkler bort fra dette forumet. Det begynner å sive igjennom at det er mye som er galt her... :hrm:

(Du har ingenting med det å gjøre i såfall, puss och kram ;D)

6811281[/snapback]

Neeei, det får ikke skje. Fisk1, neei. :(

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk litt lyst til å bli pilot jeg, nå som du nevner flyfag. Helikopterpilot hadde vært noe for meg. Bortsett fra at jeg har en anelse høydeskrekk. Men det skulle nok gått bra siden jeg sitter inni helikopteret.

Zande: Ja det har jeg. Bare min andre maskin (sitter på gamle nå) har vært svært lite fungerende i det siste.

6811303[/snapback]

Nå er jo faktisk flyfag flymekanikk og flyelektronikk (avionikk), da. Men vi lærer jo flya etterhvert allikevel.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...