Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:cry: Noe man ikke spøker med. :(

Lekse er noe dritt, skole er noe dritt. Er så glad jeg tok ett friår smilyyyyeo2.png

Spøker med alle som syter om skole og sånnt jeg :wee:

6808903[/snapback]

Ja, det er jo skikkelig smart å ta ett friår^^ Håper du hvertfall jobber, og ikke bare ligger hjemme og sover bort ett år?

Lenke til kommentar
Ja, det er jo skikkelig smart å ta ett friår^^ Håper du hvertfall jobber, og ikke bare ligger hjemme og sover bort ett år?

Det jeg gjør er ikke viktig. Det som er viktig er de som går på skole :p

Nei, men seriøst. Dette året skal jeg jobbe og trene. Så til neste år skal jeg søke om å bli maskinfører i millitæret. Det er aldri forsent å gå på skole, sånn egentli...

Lenke til kommentar

Jeg ser for så vidt ikke noe galt i å ta et friår. Man kan da gjøre som man vil med det? Omså våke lenge hver natt, og våkne sent. Er det så galt i å slappe helt av når man er så ung, og fortsatt kan bo hos foreldrene sine gratis? Da får man samtidig tid til å tenke på hva man vil i livet, kanskje man får ting i perspektiv?

Livet blir så seriøst senere; skole/jobb og alt ansvar det innebærer. Barndommen/ungdommen må jo nytes. Nok om det. :)

Det var egentlig en ganske grei dag på skolen i dag. Det eneste som er litt kjipt er å måtte våkne opp så tidlig, selv om jeg ikke har hatt noe problemer med det så langt.

Hva styrer gjengen med da? Jeg har lest litt psykologi og matte, fikk også tid til å jogge litt. Snart hopper jeg i dusjen. :green:

Lenke til kommentar

Det jeg gjør er ikke viktig. Det som er viktig er de som går på skole :p

Nei, men seriøst. Dette året skal jeg jobbe og trene. Så til neste år skal jeg søke om å bli maskinfører i millitæret. Det er aldri forsent å gå på skole, sånn egentli...

6808947[/snapback]

Men det er davel hvertfall greit å gå ferdig vgs, og deretter kanskje ta ett friår. Slik jeg ser det hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...