Newt32 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Noe man ikke spøker med. Lekse er noe dritt, skole er noe dritt. Er så glad jeg tok ett friår Spøker med alle som syter om skole og sånnt jeg Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Fått ny linje nå...laster ned i 5-600 kb/s Lastet ned 3 stk. Prison Break episoder på en halvtime. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Noe man ikke spøker med. Lekse er noe dritt, skole er noe dritt. Er så glad jeg tok ett friår 6808903[/snapback] Fuck you Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Fuck you Yes please BTW: Dere vet ikke om en som heter Even og bor i Sandnes? Har planer om å flytte til han... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Noe man ikke spøker med. Lekse er noe dritt, skole er noe dritt. Er så glad jeg tok ett friår Spøker med alle som syter om skole og sånnt jeg 6808903[/snapback] Ja, det er jo skikkelig smart å ta ett friår^^ Håper du hvertfall jobber, og ikke bare ligger hjemme og sover bort ett år? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ja, det er jo skikkelig smart å ta ett friår^^ Håper du hvertfall jobber, og ikke bare ligger hjemme og sover bort ett år? Det jeg gjør er ikke viktig. Det som er viktig er de som går på skole Nei, men seriøst. Dette året skal jeg jobbe og trene. Så til neste år skal jeg søke om å bli maskinfører i millitæret. Det er aldri forsent å gå på skole, sånn egentli... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg ser for så vidt ikke noe galt i å ta et friår. Man kan da gjøre som man vil med det? Omså våke lenge hver natt, og våkne sent. Er det så galt i å slappe helt av når man er så ung, og fortsatt kan bo hos foreldrene sine gratis? Da får man samtidig tid til å tenke på hva man vil i livet, kanskje man får ting i perspektiv? Livet blir så seriøst senere; skole/jobb og alt ansvar det innebærer. Barndommen/ungdommen må jo nytes. Nok om det. Det var egentlig en ganske grei dag på skolen i dag. Det eneste som er litt kjipt er å måtte våkne opp så tidlig, selv om jeg ikke har hatt noe problemer med det så langt. Hva styrer gjengen med da? Jeg har lest litt psykologi og matte, fikk også tid til å jogge litt. Snart hopper jeg i dusjen. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 PatrickM tvang meg til å bytte tilbake til den gamle avataren. Noen andre som savnet den? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 PatrickM tvang meg til å bytte tilbake til den gamle avataren. Noen andre som savnet den? 6809007[/snapback] Yoshii Jeg holder meg til min, jeg. Er fornøyd. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) lol @ Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 6808841[/snapback] Det er rart hvor mye underholding som springer ut fra en tøff australiers død. Endret 5. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Flere som har mistet billettene sine? edit: hw-lan altså Endret 5. september 2006 av Frichassé Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) ...til hva da? edit: akkurat. Endret 5. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ja, det er jo skikkelig smart å ta ett friår^^ Håper du hvertfall jobber, og ikke bare ligger hjemme og sover bort ett år? Det jeg gjør er ikke viktig. Det som er viktig er de som går på skole Nei, men seriøst. Dette året skal jeg jobbe og trene. Så til neste år skal jeg søke om å bli maskinfører i millitæret. Det er aldri forsent å gå på skole, sånn egentli... 6808947[/snapback] Men det er davel hvertfall greit å gå ferdig vgs, og deretter kanskje ta ett friår. Slik jeg ser det hvertfall. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg må være syk. Føler meg så sykt elendig, orker ikke en dritt. Faen. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Flere som har mistet billettene sine? edit: hw-lan altså 6809068[/snapback] GOD FORBID...NO! :!: Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Flere som har mistet billettene sine? edit: hw-lan altså 6809068[/snapback] GOD FORBID...NO! :!: 6809139[/snapback] de er bare plutselig borte fra partyticket. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Da var det kamp på meg. Prates senere gutta! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg må være syk.Føler meg så sykt elendig, orker ikke en dritt. Faen. 6809138[/snapback] Let's kill ourselfs! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg må være syk.Føler meg så sykt elendig, orker ikke en dritt. Faen. 6809138[/snapback] Tran + Sana Sol, yoghurt, juice og frukt! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Tran + Sana Sol, yoghurt, juice og frukt! 6809223[/snapback] + Yoshi-kosedyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg