Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fagerhaug: Hva er det gamle nicket?

Jeg mener ikke det er noe galt i at folk klager over at skolen er kjedelig, eller at sjokoladen er dyr på bensinstasjoner. Hvis det er det de vil snakke om, la dem skrive det. Det er bare for dere andre å skrive mer interessante ting ;)

6807481[/snapback]

At folk klager på at skolen er kjedelig er en katastrofe, det burde ikke skje.

Om du har interesse for sjokolade priser så vil det ikke si at vi andre har det. Du skriver ikke noe ingen har interesse av. Ingen gidder å diskutere et tema som bare er teit. F.eks, bruker du stekepanne for å lage wok-gryte.

Det er bedre å skrive om ting folk har interesse av.

Som det står i rettningslinjene, tenk før du poster.

Slutt å vær så hjernedød!

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Jeg mener ikke det er noe galt i at folk klager over at skolen er kjedelig, eller at sjokoladen er dyr på bensinstasjoner. Hvis det er det de vil snakke om, la dem skrive det. Det er bare for dere andre å skrive mer interessante ting ;)

6807481[/snapback]

At folk klager på at skolen er kjedelig er en katastrofe, det burde ikke skje.

Om du har interesse for sjokolade priser så vil det ikke si at vi andre har det. Du skriver ikke noe ingen har interesse av. Ingen gidder å diskutere et tema som bare er teit. F.eks, bruker du stekepanne for å lage wok-gryte.

Det er bedre å skrive om ting folk har interesse av.

Som det står i rettningslinjene, tenk før du poster.

Slutt å vær så hjernedød!

6807509[/snapback]

Hvordan skal jeg vite hva du synes er interessant? Kanskje jeg og Tomat-Ulf liker å diskutere sjokoladepriser, og jeg og Marley liker å diskutere hva vi gjør på skolen? Viktigere enn å skrive kvalitetsinnlegg er å ikke være så jævlig hovmodig.

Lenke til kommentar
Skal vaske konfyren min, høre på nye audioslave albumet og pumpe litt jern.

6807478[/snapback]

Hører på det nye Dylan albumet jeg faktisk. Var litt fett.

Hmm *Butikken*

Fagerhaug var vel tidligere Buseeeeee ell no

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar

Endelig heima frå skulen :)

wtf? seff har me lov til å sei at skulen er kjedelig, det er jo andre som syntes det?! Er garantert mangen som syntes at skulen er kjedelig, så hvorfor ikkje snakke om det?!

Pommes frites here I come :D

Lenke til kommentar
Det er minst 5000 poster i tråden som bare blir oversett fordi de ikke har mål og mening. Jeg går ikke etter personer, dette er generelt.

Saken er at man kan diskutere mer vesentlige ting enn sjokolade priser.

6807535[/snapback]

Ok, men da kan du være den første til å skrive noe med mål og mening da :) Ordet er ditt

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Det er minst 5000 poster i tråden som bare blir oversett fordi de ikke har mål og mening. Jeg går ikke etter personer, dette er generelt.

6807535[/snapback]

Vel, vi har jo OT-baren for oss som liker slik småprat. I tillegg finner du jo også et sted som heter "Teknologi og vitenskap" hvis du trives der.

Altså.. Går du inn i en syklubb og forteller dem hvor teit det er å sy, hvor mye mening de går glipp av ved å bruke tiden sin på det og hvor mye det plager deg at andre gjør noe du ikke liker?

Jeg er lei av at man diskuterer i SO hva man skal få lov til å diskutere i SO.

Ja, SO5 ble jo opprettet etter en liknende diskusjon.

Lenke til kommentar

6807535[/snapback]

Dette er en generell chattetråd, man kan snakke om hva faen man vil. Hvis du ikke liker det, så trenger du ikke å være her.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

6807481[/snapback]

Busee :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...