Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unnskyld at jeg sier det.

Bare skjønner ikke oppmerksomhets blomster som må si noe, i håp om at noen skal svare.

"Hei, idag er jeg på skolen, skal spise lunsj klokka 11"

Veldig informativt. Dette er vel grunnlaget for spam i posten, noe som er blitt forsøkt fjernet mange ganger. Dette er vel også grunnen til at b-real sluttet å moderere i tråden. Etter uherdige forsøk på å fjern "Unødvendige" poster, så ga han vel opp når han så at det ikke lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Unnskyld at jeg sier det.

Bare skjønner ikke oppmerksomhets blomster som må si noe, i håp om at noen skal svare.

"Hei, idag er jeg på skolen, skal spise lunsj klokka 11"

Veldig informativt. Dette er vel grunnlaget for spam i posten, noe som er blitt forsøkt fjernet mange ganger. Dette er vel også grunnen til at b-real sluttet å moderere i tråden. Etter uherdige forsøk på å fjern "Unødvendige" poster, så ga han vel opp når han så at det ikke lar seg gjøre.

6807239[/snapback]

Jarmo er den nye Norris, Neppe er den nye Skarstad.

Lenke til kommentar
Jeg innser faktad, ikke skarstad :)

Isåfall har Skarstad et poeng. Det er så mye totalt meningsløse poster (og tråden).

Søppel.

6807313[/snapback]

Selvfølgelig har Skarstad et poeng. Bare i går kveld var det noe slikt som 10 poster med morgendagens (altså dagens) timeplan. Ingen på forumet har interesse av å lese slikt (med unntak av posternes klassekamerater som har mistet sine egne timeplaner).

Lenke til kommentar

Isåfall har Skarstad et poeng. Det er så mye totalt meningsløse poster (og tråden).

Søppel.

6807313[/snapback]

Selvfølgelig har Skarstad et poeng. Bare i går kveld var det noe slikt som 10 poster med morgendagens (altså dagens) timeplan. Ingen på forumet har interesse av å lese slikt (med unntak av posternes klassekamerater som har mistet sine egne timeplaner).

6807391[/snapback]

Man kan ikke bare forvente kvalitetssposter i en slik tråd. Det kan bare ikke bli realitet uansett hvordan man vrir og vender på det.

Lenke til kommentar

Søppel.

6807313[/snapback]

6807391[/snapback]

Skjønner deg så godt.

Bryr meg svært lite om de har norsk eller engelsk.

Jeg driter i om sjokoladen koster 19 kroner på statoil

Ø.B.

Det er ikke snakk om kvalitet. Men det bør være på det nivået at det ikke er søppel. Noen av postene er så teite og meningsløse at jeg spisser heller gammal mat enn å lese de.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Deppetråd for folk som er deppa.

Vi er ikke deppa. Kanskje du er det siden jeg rapporterte tråden din å den ble stengt ?

6807419[/snapback]

Jeg blir alltid henvist til deppetråden om jeg whiner her, så jeg tenkte å bare være rettferdig. Ikke noe personlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...