Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en katt inn gjennom verandadøra igår kveld (veldig sent på kvelden, mørkt ute). Døra er rett ved siden av der jeg sitter med PC'n. Satan som jeg skvatt. Så bare noe stort som rørte seg i sidesynet, og så ned på et loddent hode som stakk hodet inn døra..den kom nesten inn, men stakk av når jeg gikk mot døra.

 

Nær-døden-opplevelse vil jeg nesten si.

Lenke til kommentar
Fikk en katt inn gjennom verandadøra igår kveld (veldig sent på kvelden, mørkt ute). Døra er rett ved siden av der jeg sitter med PC'n. Satan som jeg skvatt. Så bare noe stort som rørte seg i sidesynet, og så ned på et loddent hode som stakk hodet inn døra..den kom nesten inn, men stakk av når jeg gikk mot døra.

 

Nær-døden-opplevelse vil jeg nesten si.

6089643[/snapback]

Er ikke lett å være "metal" når man skvetter til alt..

Lenke til kommentar
Fikk en katt inn gjennom verandadøra igår kveld (veldig sent på kvelden, mørkt ute). Døra er rett ved siden av der jeg sitter med PC'n. Satan som jeg skvatt. Så bare noe stort som rørte seg i sidesynet, og så ned på et loddent hode som stakk hodet inn døra..den kom nesten inn, men stakk av når jeg gikk mot døra.

 

Nær-døden-opplevelse vil jeg nesten si.

6089643[/snapback]

Jeg har hatt samme opplevelsen, katten kom dog ikke inn. Jeg har rom nede i kjelleren, når jeg ser ut av det ene vinduet ser jeg rett i verandaen. En kveld satt det en katt der og så på meg da jeg skulle trekke for gardinene. :scared:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...