Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Faen hvor opptatte folk er av et kapitalistisk skap skjønnhetsideal her  :tease:  :p  :roll:

6806244[/snapback]

Tja, alle kunnskapene mine har aldri hjulpet meg særlig her i livet, så prøver å ta vare på utseende. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heldig tja, holdt med at jeg hadde brukt datamaskiner til skole, lek og selvlæring på flere windows versjoner og pc-bygging :-)

6806239[/snapback]

Hvor jobber du?

Jeg tjener ikke nok på frilans-webdesignjobbene til at jeg kan leve på det. :hm:

Dessuten skal jeg bli lydtekniker.

Lenke til kommentar
Åssen skal du anskaffe frokost ? Høre jo litt teit ut.

6806218[/snapback]

Man går til kantina, plukker med seg et par ostebriks og en pepsi max, betaler, og går opp igjen til klasserommet for å få smuler i tastaturet.

6806259[/snapback]

Så når du betaler sier du.

"Jeg skal anskaffe meg dette, hva koster denne anskaffelsen regnet om i kroner ?"

Lenke til kommentar
Åssen skal du anskaffe frokost ? Høre jo litt teit ut.

6806218[/snapback]

Man går til kantina, plukker med seg et par ostebriks og en pepsi max, betaler, og går opp igjen til klasserommet for å få smuler i tastaturet.

6806259[/snapback]

Så når du betaler sier du.

"Jeg skal anskaffe meg dette, hva koster denne anskaffelsen regnet om i kroner ?"

6806270[/snapback]

Stemmer :thumbup:

Har jeg glemt å nevne at Ankerskogen er en jævlig sær skole?

Lenke til kommentar
Ny avatar, hva synes dere?

Made by Rivers. :love:

6806242[/snapback]

minner meg om yoshi fra super mario world :D

6806247[/snapback]

Det er yoshien fra Paper Mario - The thousand year door. :wee:

6806250[/snapback]

Okey, da var jeg jo ikke så langt unna :-)

Heldig tja, holdt med at jeg hadde brukt datamaskiner til skole, lek og selvlæring på flere windows versjoner og pc-bygging :-)

6806239[/snapback]

Hvor jobber du?

Jeg tjener ikke nok på frilans-webdesignjobbene til at jeg kan leve på det. :hm:

Dessuten skal jeg bli lydtekniker.

6806260[/snapback]

Jobber i et av verdens største datafirma (her er det en policy og ikke skrive navnet på forum osv.) samt litt vevdesign på siden :-)

Lydteknikker? Skaff deg praksisplass i en lokalradio og lær den veien, praksis teller mer enn teori :-)

Lenke til kommentar
Jobber i et av verdens største datafirma (her er det en policy og ikke skrive navnet på forum osv.) samt litt vevdesign på siden :-)

Lydteknikker? Skaff deg praksisplass i en lokalradio og lær den veien, praksis teller mer enn teori :-)

6806277[/snapback]

Jeg skal gå lydteknikk for teaterscene på folkehøgskole neste år, så blir det rett ut i jobb. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...