Equerm Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Men...men...tenk om jeg bare liksom...tar fagbrevet til våren og kaster meg rett på høyskole til høsten 6806169[/snapback] Tar deg nok igjen skal du se! You have not seen the last of me Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 æææh, nå er det snart bilde på gang.. Sto opp 15 min før bussen gikk idag, rakk såvidt å vaske håret.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 æææh, nå er det snart bilde på gang.. Sto opp 15 min før bussen gikk idag, rakk såvidt å vaske håret.. 6806188[/snapback] w00t, husket sist vi tok bilde, jeg kommer løpende til skolen, våt og sliten, skal til å gå idet jeg opner døra til klasserommet så står alle på rekke og rad, fikk heldigvis litt tid til å tørke meg da Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 æææh, nå er det snart bilde på gang.. Sto opp 15 min før bussen gikk idag, rakk såvidt å vaske håret.. 6806188[/snapback] w00t, husket sist vi tok bilde, jeg kommer løpende til skolen, våt og sliten, skal til å gå idet jeg opner døra til klasserommet så står alle på rekke og rad, fikk heldigvis litt tid til å tørke meg da 6806200[/snapback] Haha på begge to. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 æææh, nå er det snart bilde på gang.. Sto opp 15 min før bussen gikk idag, rakk såvidt å vaske håret.. 6806188[/snapback] Å faen, er i dag det ja. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hmm, håper vi ikke skal ta skolebilde på en stund. Broren min (Hippie-Erlend) har planer om å farge håret svart, og jeg klarte jo selvfølgelig en gang å si "Haha, om du farger håret svart, skal jeg farge det blondt!". Og de bildene er jo greie å dele med slekt og venner. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ja, det er idag ja. Tjohei. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 På tide å gå til anskaffelse av frokost. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Åssen skal du anskaffe frokost ? Høre jo litt teit ut. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Hmm, håper vi ikke skal ta skolebilde på en stund. Broren min (Hippie-Erlend) har planer om å farge håret svart, og jeg klarte jo selvfølgelig en gang å si "Haha, om du farger håret svart, skal jeg farge det blondt!". Og de bildene er jo greie å dele med slekt og venner. 6806209[/snapback] Alltid gøy, som når den gangen mamma og pappa hadde bestilt at vi skulle ta familiebilde, meg, brudern, søstern, mamma og pappa. Jeg var vel rundt 10 år og fikk selvfølgelig herpes i trynet, rett over øyet, så jeg står der å prøver å smile med et rødt hengende øye. Er vel aldri spesielt heldig på slike bilder jeg virker det som edit: Går dere på skole sammen elns? Endret 5. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Vel jeg har ikke utdanning og ikke den typen jobb :-) 6806140[/snapback] Da er du heldig. De fleste må ha utdannelse for å få en god jobb. 6806179[/snapback] *host* 6806183[/snapback] Hm? Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 he he, det siste bildet jeg tok (id kortet på jobb), ble helt greit, men du veit når det er kleskode på jobben så ser man jo litt årntlig ut i utgangspunktet :-) Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Alltid gøy, som når den gangen mamma og pappa hadde bestilt at vi skulle ta familiebilde, meg, brudern, søstern, mamma og pappa.Jeg var vel rundt 10 år og fikk selvfølgelig herpes i trynet, rett over øyet, så jeg står der å prøver å smile med et rødt hengende øye. Er vel aldri spesielt heldig på slike bilder jeg virker det som edit: Går dere på skole sammen elns? 6806221[/snapback] Jeg har eksem rundt begge øya og på nesa for tida. Ikke så hypp på å ta bilde nå, nei. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 You've just got ernalized Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Vel jeg har ikke utdanning og ikke den typen jobb :-) 6806140[/snapback] Da er du heldig. De fleste må ha utdannelse for å få en god jobb. 6806179[/snapback] *host* 6806183[/snapback] Hm? 6806224[/snapback] Heldig tja, holdt med at jeg hadde brukt datamaskiner til skole, lek og selvlæring på flere windows versjoner og pc-bygging :-) Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ny avatar, hva synes dere? Made by Rivers. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Alltid gøy, som når den gangen mamma og pappa hadde bestilt at vi skulle ta familiebilde, meg, brudern, søstern, mamma og pappa.Jeg var vel rundt 10 år og fikk selvfølgelig herpes i trynet, rett over øyet, så jeg står der å prøver å smile med et rødt hengende øye. Er vel aldri spesielt heldig på slike bilder jeg virker det som edit: Går dere på skole sammen elns? 6806221[/snapback] Jeg har eksem rundt begge øya og på nesa for tida. Ikke så hypp på å ta bilde nå, nei. 6806237[/snapback] Faen hvor opptatte folk er av et kapitalistisk skap skjønnhetsideal her Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ny avatar, hva synes dere? Made by Rivers. 6806242[/snapback] minner meg om yoshi fra super mario world Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ny avatar, hva synes dere? Made by Rivers. 6806242[/snapback] minner meg om yoshi fra super mario world 6806247[/snapback] Det er yoshien fra Paper Mario - The thousand year door. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ny avatar, hva synes dere? Made by Rivers. 6806242[/snapback] Den va søt! Neppe: ernalized? Hahahahahahahahahhahhaha Kollegaene mine må lure på hva jeg gjør på, sitter å ler nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg