Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
æææh, nå er det snart bilde på gang..

Sto opp 15 min før bussen gikk idag, rakk såvidt å vaske håret..

6806188[/snapback]

w00t, husket sist vi tok bilde, jeg kommer løpende til skolen, våt og sliten, skal til å gå idet jeg opner døra til klasserommet så står alle på rekke og rad, fikk heldigvis litt tid til å tørke meg da ;)

Lenke til kommentar
æææh, nå er det snart bilde på gang..

Sto opp 15 min før bussen gikk idag, rakk såvidt å vaske håret..

6806188[/snapback]

w00t, husket sist vi tok bilde, jeg kommer løpende til skolen, våt og sliten, skal til å gå idet jeg opner døra til klasserommet så står alle på rekke og rad, fikk heldigvis litt tid til å tørke meg da ;)

6806200[/snapback]

Haha på begge to. :wee:

Lenke til kommentar

Hmm, håper vi ikke skal ta skolebilde på en stund. Broren min (Hippie-Erlend) har planer om å farge håret svart, og jeg klarte jo selvfølgelig en gang å si "Haha, om du farger håret svart, skal jeg farge det blondt!". Og de bildene er jo greie å dele med slekt og venner. :p

Lenke til kommentar
Hmm, håper vi ikke skal ta skolebilde på en stund. Broren min (Hippie-Erlend) har planer om å farge håret svart, og jeg klarte jo selvfølgelig en gang å si "Haha, om du farger håret svart, skal jeg farge det blondt!". Og de bildene er jo greie å dele med slekt og venner. :p

6806209[/snapback]

Alltid gøy, som når den gangen mamma og pappa hadde bestilt at vi skulle ta familiebilde, meg, brudern, søstern, mamma og pappa.

Jeg var vel rundt 10 år og fikk selvfølgelig herpes i trynet, rett over øyet, så jeg står der å prøver å smile med et rødt hengende øye.

Er vel aldri spesielt heldig på slike bilder jeg virker det som :(

edit: Går dere på skole sammen elns?

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Alltid gøy, som når den gangen mamma og pappa hadde bestilt at vi skulle ta familiebilde, meg, brudern, søstern, mamma og pappa.

Jeg var vel rundt 10 år og fikk selvfølgelig herpes i trynet, rett over øyet, så jeg står der å prøver å smile med et rødt hengende øye.

Er vel aldri spesielt heldig på slike bilder jeg virker det som  :(

6806221[/snapback]

Jeg har eksem rundt begge øya og på nesa for tida. Ikke så hypp på å ta bilde nå, nei. :p

Lenke til kommentar
Vel jeg har ikke utdanning og ikke den typen jobb :-)

6806140[/snapback]

Da er du heldig. De fleste må ha utdannelse for å få en god jobb.

6806179[/snapback]

*host*

6806183[/snapback]

Hm?

6806224[/snapback]

Heldig tja, holdt med at jeg hadde brukt datamaskiner til skole, lek og selvlæring på flere windows versjoner og pc-bygging :-)

Lenke til kommentar

Er vel aldri spesielt heldig på slike bilder jeg virker det som  :(

6806221[/snapback]

Jeg har eksem rundt begge øya og på nesa for tida. Ikke så hypp på å ta bilde nå, nei. :p

6806237[/snapback]

Faen hvor opptatte folk er av et kapitalistisk skap skjønnhetsideal her :tease::p:roll:

Lenke til kommentar
Ny avatar, hva synes dere?

Made by Rivers. :love:

6806242[/snapback]

minner meg om yoshi fra super mario world :D

6806247[/snapback]

Det er yoshien fra Paper Mario - The thousand year door. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...