Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Det er forresten ikke selvmord heller, mener å ha lest en plass at man ikke har lov å ta sitt eget liv

6806024[/snapback]

Er vel ikke ulovlig i Norge.. I Tyrkia vet jeg at det er ulovlig, og i mange muslimske land blir jo hele familien din skambelagt om du tar ditt eget liv, for da kommer du ikke til paradis.

Men hva skal man gjøre, egentlig? Er litt vanskelig å straffe en død person.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, huff, det blir morsommere visst du konfigurerer routeren med telnet :p

edit: Vegard_: Er mange som blir reddet da, så kan de straffe dem

Husker det i tyrkia ja, det var ikke plass å gjøre av døde folk så derfor opprettet de en lov imot å dø, noe som gikk utover familien eller noe slikt, tror de fikk en bot ^^

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Det som er morsomt er at lærlingen på IKT avdelingen her på huset nektet på at Bios har et eget batteri.

6806063[/snapback]

Hvordan kan han da bli ansatt? :!:

6806073[/snapback]

Det er da vel ikke no problem. Den største idioten kan bli ansatt om han kan snakke for seg selv.

Lenke til kommentar
Men hva skal man gjøre, egentlig? Er litt vanskelig å straffe en død person.

6806060[/snapback]

Før i tiden ble folk som begikk selvmord, eller på andre måter forårsaket sin egen død (gå på usikker is osv.) begravet i uvigslet jord (altså utenfor kirkegården), og kom slik ikke til himmelen :p

Lenke til kommentar
Før i tiden ble folk som begikk selvmord, eller på andre måter forårsaket sin egen død (gå på usikker is osv.) begravet i uvigslet jord (altså utenfor kirkegården), og kom slik ikke til himmelen :p

6806079[/snapback]

ROFL! Bokstavelig talt! :D

Lenke til kommentar
Seff, folk velger å vere nerder isteden for å følge med på skolen, jeg kom ihvertfall lengre med det

6806101[/snapback]

Jeg er multinerd. :cool:

6806102[/snapback]

:cool: ^2

lolzor, de sperret ftp på jobben, men det hjelper ikke mot mine haxxor skills, www.net2ftp.com :D

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...