Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det er forresten ikke selvmord heller, mener å ha lest en plass at man ikke har lov å ta sitt eget liv 6806024[/snapback] Er vel ikke ulovlig i Norge.. I Tyrkia vet jeg at det er ulovlig, og i mange muslimske land blir jo hele familien din skambelagt om du tar ditt eget liv, for da kommer du ikke til paradis. Men hva skal man gjøre, egentlig? Er litt vanskelig å straffe en død person. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Hehe, huff, det blir morsommere visst du konfigurerer routeren med telnet edit: Vegard_: Er mange som blir reddet da, så kan de straffe dem Husker det i tyrkia ja, det var ikke plass å gjøre av døde folk så derfor opprettet de en lov imot å dø, noe som gikk utover familien eller noe slikt, tror de fikk en bot ^^ Endret 5. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det som er morsomt er at lærlingen på IKT avdelingen her på huset nektet på at Bios har et eget batteri. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det som er morsomt er at lærlingen på IKT avdelingen her på huset nektet på at Bios har et eget batteri. 6806063[/snapback] Inkompetanse og uvitenhet Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Iceman, din nerd. Følger du med på skolen egentlig ? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det som er morsomt er at lærlingen på IKT avdelingen her på huset nektet på at Bios har et eget batteri. 6806063[/snapback] Hvordan kan han da bli ansatt? :!: Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det som er morsomt er at lærlingen på IKT avdelingen her på huset nektet på at Bios har et eget batteri. 6806063[/snapback] Hvordan kan han da bli ansatt? :!: 6806073[/snapback] Det er da vel ikke no problem. Den største idioten kan bli ansatt om han kan snakke for seg selv. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Men hva skal man gjøre, egentlig? Er litt vanskelig å straffe en død person. 6806060[/snapback] Før i tiden ble folk som begikk selvmord, eller på andre måter forårsaket sin egen død (gå på usikker is osv.) begravet i uvigslet jord (altså utenfor kirkegården), og kom slik ikke til himmelen Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Iceman, din nerd. Følger du med på skolen egentlig ? 6806072[/snapback] Takk. Når jeg føler for det, og maskina mi brenner eller deromkring. Er et geni skjønner du, genier trenger ikke å følge med. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det er da vel ikke no problem. Den største idioten kan bli ansatt om han kan snakke for seg selv. 6806078[/snapback] Stemmer vel det ja, dessverre Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Fy faan, idag eier jeg ikke arbeidslyst. *Tvinge meg til å gjøre noe* Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 De 23 sekundene med bass-solo i Pictures of Home kunne jeg hørt gjennom hva som helst av dritmusikk for. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Takk. Når jeg føler for det, og maskina mi brenner eller deromkring. Er et geni skjønner du, genier trenger ikke å følge med. 6806080[/snapback] Det stemmer, det tenkte jeg ikke på. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 er det rart folk gjør det dårlig på skolen, er jo bare å se innom so5 for å skjønne at det er noe alvorlig galt med utdanningssystemet Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 er det rart folk gjør det dårlig på skolen, er jo bare å se innom so5 for å skjønne at det er noe alvorlig galt med utdanningssystemet 6806093[/snapback] Ikke si det til noen Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Før i tiden ble folk som begikk selvmord, eller på andre måter forårsaket sin egen død (gå på usikker is osv.) begravet i uvigslet jord (altså utenfor kirkegården), og kom slik ikke til himmelen 6806079[/snapback] ROFL! Bokstavelig talt! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Seff, folk velger å vere nerder isteden for å følge med på skolen, jeg kom ihvertfall lengre med det Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Seff, folk velger å vere nerder isteden for å følge med på skolen, jeg kom ihvertfall lengre med det 6806101[/snapback] Jeg er multinerd. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Seff, folk velger å vere nerder isteden for å følge med på skolen, jeg kom ihvertfall lengre med det 6806101[/snapback] Jeg er multinerd. 6806102[/snapback] ^2 lolzor, de sperret ftp på jobben, men det hjelper ikke mot mine haxxor skills, www.net2ftp.com Endret 5. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 er det rart folk gjør det dårlig på skolen, er jo bare å se innom so5 for å skjønne at det er noe alvorlig galt med utdanningssystemet 6806093[/snapback] Neida, ikke vår feil at man har tilgang på inet på skolen hele tiden ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg