Neppe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Neppe: Godt tips, men har sovet over tolv timer de to siste nettene så jeg får heller begynne å spise eller noe. Er bare dritt lei av feber og hovne mandler og all den dritten der. 6805982[/snapback] Jeg hadde halsbetenelse for 2 uker siden. 40 feber, fikk ikke til å svelge og vondt i hodet som bare det. Så da har jeg et tips. Lege + Antibiotika = Sant Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hals + motorsag = slutt på alle lidelser....for alltid. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hals + motorsag = slutt på alle lidelser....for alltid. 6805988[/snapback] Hvorfor gjøre det så komplisert ? Hagle + Kjeft + Bang = Splash Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hals + motorsag = slutt på alle lidelser....for alltid. 6805988[/snapback] Hvorfor gjøre det så komplisert ? Hagle + Kjeft + Bang = Splash 6805993[/snapback] Blir billigere med motorsag, slipper å kjøpe ammunisjon, bensin til motorsaga bare snylter du. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Du kan da snylte ammunisjon. Gå på sånn leirdue plass, så spør du kan teste et skudd. Så blæser du av deg hue istedet. Gratis. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Æsj, syk i dag også, jeg. :/ Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hmmm, er ikke så emo at motorsag kommer inn i bildet Men har bare hatt feber i tre dager og tror ikke jeg har vært helt oppi 40 selv om jeg har vært over 39 så jeg drøyer legen litt. Føler meg litt bedre idag, har ihvertfall litt matlyst etter tre dager hvor jeg ikke har orket å svelge eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Men har bare hatt feber i tre dager og tror ikke jeg har vært helt oppi 40 selv om jeg har vært over 39 så jeg drøyer legen litt. Føler meg litt bedre idag, har ihvertfall litt matlyst etter tre dager hvor jeg ikke har orket å svelge eller noe. 6806011[/snapback] Fint det går bedre med deg. Hasj hjelper forresten på matlyst når man er syk, men har ingen egenerfaring med det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Som jeg har sagt før, klipp håret å få deg en jobb, utdanning er oppskrytt 6805842[/snapback] "Vil du ha pose?"-jobb, nei takk. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hmmm, er ikke så emo at motorsag kommer inn i bildet Men har bare hatt feber i tre dager og tror ikke jeg har vært helt oppi 40 selv om jeg har vært over 39 så jeg drøyer legen litt. Føler meg litt bedre idag, har ihvertfall litt matlyst etter tre dager hvor jeg ikke har orket å svelge eller noe. 6806011[/snapback] Så du har 3 valg her. Motorsag, hagle eller lege. Så jeg sier du går for det siste. Så får du litt medesin, så blir du frisk. Er ikke no vits i å utsette det. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hmmm, er ikke så emo at motorsag kommer inn i bildet Men har bare hatt feber i tre dager og tror ikke jeg har vært helt oppi 40 selv om jeg har vært over 39 så jeg drøyer legen litt. Føler meg litt bedre idag, har ihvertfall litt matlyst etter tre dager hvor jeg ikke har orket å svelge eller noe. 6806011[/snapback] Så du har 3 valg her. Motorsag, hagle eller lege. Så jeg sier du går for det siste. Så får du litt medesin, så blir du frisk. Er ikke no vits i å utsette det. 6806019[/snapback] Om du får medisin, blir du stilt overfor en fjerde mulighet: overdose. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Så du har 3 valg her. Motorsag, hagle eller lege. 6806019[/snapback] Oh hasj, men det er ikke lovlig! Det er forresten ikke selvmord heller, mener å ha lest en plass at man ikke har lov å ta sitt eget liv Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Du bestemmer vel selv om du skal ta ditt eget liv. Eller går det ann å bli dømt for uaktsomt selvmord også ? Åssen går det på Ekornes ? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Haha, dere er litt søte da. :wee. Men har tro på at jeg blir frisk imorgen eller i overimorgen. Bare jeg får i meg mat regelmessig og mye vann så ordner det seg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det er forresten ikke selvmord heller, mener å ha lest en plass at man ikke har lov å ta sitt eget liv 6806024[/snapback] Tja, hvis man skal bli arrestert må man mislykkes først, og hvis man ikke engang klarer å drepe seg selv, da fortjener man fengselsstraff. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Så du har 3 valg her. Motorsag, hagle eller lege. 6806019[/snapback] Oh hasj, men det er ikke lovlig! Det er forresten ikke selvmord heller, mener å ha lest en plass at man ikke har lov å ta sitt eget liv 6806024[/snapback] Fiktiv samtale mellom politimenn på åsted: "Hva skjedde?" "Han begikk selvmord" "Tau ham inn" Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Rettelse. "Hva skjedde her?" "Han har hengt seg selv" "Tau ham inn" Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Du bestemmer vel selv om du skal ta ditt eget liv. Eller går det ann å bli dømt for uaktsomt selvmord også ? Åssen går det på Ekornes ? 6806025[/snapback] Ja men det er slik at visst man blir tatt for å prøve selvmord så får man bot eller noe slikt / innlagt (noe som er minst like gale som fengsel ) Her går det flott, har nettopp funnet 1 x spywaresak som jeg fjerner (as i'm typing) Meget dramatisk edit: LOL Neppe nå kom jeg forresten på det, en fyr der jeg bor prøvde å henge seg (menst jeg satt i kjøkkenviduet å spiste min middag skulle han hoppe ut vinduet med tau rundt halsen), han ble arrestert etterpå og jeg har ikke sett ham siden Endret 5. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg tror vi egentlig skal finne masse informasjon om Aopen AK73 pro nå. Jaja *høre på Deep Purple* Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Høres ut som rød alarm ja. Jeg måtte sette opp trådløst nett for IT-Avdelingen her på vår avdelingen, siden de inkompetente jævlene ikke klarte å sette opp ruteren sikkert for trådløst nett. Jævla idioter. Du sitter å spiser frokost å ser på at en fyr prøver å henge seg ? Fy faan du er sjuk i hue. Endret 5. september 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg