Pjokk Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) 21.05.06 hadde jeg mitt første innlegg. Tre stykk ganske raskt, også opphold en god stund, til 18.07.06... (Huff, hvis jarmo sier jeg nærmer meg Bundy nå... ) Endret 5. september 2006 av Pjokk99 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 21.05.06 hadde jeg mitt første innlegg. Tre stykk ganske raskt, også opphold en god stund... (Huff, hvis jarmo sier jeg nærmer meg Bundy nå... ) 6805723[/snapback] Kan du sjekke når jeg hadde mitt første og sånt da? skjønte lite da jeg prøvde å lete meg frem. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Du har for mange innlegg. Det er altfor mange sider å lete igjennom... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 min første post her var: QUOTE(mushi @ 12/07-2006 : 14:59) Hmmm kjeder meg veldig. Skrive her ja. Veit ikke helt om jeg tørr. Er det skummelt her? fant den jeg Begynte ikke å skrive her noe særlig før i august egentlig. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Muhaha, da har du faktisk større fritidsproblemer enn meg ja Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Sa jo det for faen! :!: Har ikke noe liv så det er vel ikke så rart... Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Vel, nå har jeg aldri gjort noe forsøk på å påstå at jeg har noe liv jeg heller da... Jobben og supervenninne Frøken Freken, det kan vel ikke akkurat kalles noe liv Edit: Men pils på onsdag, det kan kanskje kalles liv Endret 5. september 2006 av Pjokk99 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 pils = liv får jeg håpe. rastløs og får aldri i meg nok nikotin til å slutte å kaldsvette. vil kunne røyke inne! Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Røyker inne, det hjelper ikke. Fire timer til jeg skal stå opp; *poff* Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Fire timer til jeg skal stå opp; *poff* Poff ja Minner meg om en av de tele2 reklamene, BigBill står å danser så når hun trykker og bestiller fra tele2, *poffh* så er han borte... + litt røyk så klart Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har akkurat røyka. For et sammentreff! :o *vinke til pjokk* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg får ikke lagt meg før jeg ser Prison Break på mandager. Hvordan skal dette gå fremover, når jeg må følge med på forelesningene? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Gi et pip når du finner Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har funnet og sett, jeg sier bare at jeg ikke fikk lagt meg før nå. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg kan legge meg om "uendelig" for jeg må også se pb før jeg sover. *dum internett* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 http://www.bruktmarked.no/annonse.php?a=65494 Jeg har gått lei datamaskiner og kastet alt det krimskramset jeg har samlet opp siden jeg var 16år. Jobbet også på et verksted hvor jeg tok med meg noen ting hjem her og der. Alt i alt perfekt for en som liker å mekke på gutterommet. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 snill du er som gir bort ting cfd magen vrenger seg. sulten, men veit ikke om jeg gidder å spise. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Synes det er litt for ille at ting som kan være nyttige for andre. Er bare det at jeg ikke orker å ha noe liggende rundt meg når jeg starter "på nytt" i ny leilighet på andre siden av landet. Det blir tatt med 2stk datamaskiner , thats it av datautstyr (og litt diverse kabler jeg kan få bruk for (VGA , TP , strøm). Men nå er det på tide å komme seg av gårde. Er ikke så lenge til jeg skal reise til bergen for å gå på visning og evt legge inn bud hvis leiligheten er fin Lenke til kommentar
Con Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Velkommen hit til Bergen da Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 God merra. Se å ha dere opp av senga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg