Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble brødskiver som smakte gammal hostesaft fra Ukraina istedet :cry:

6805373[/snapback]

er tom for penger og vil ha godteri :( Holder på å dø av sukkermangel her borte :cry:

@Rasch: nei.

6805408[/snapback]

Hvis det fantes en måte å sende en Snickers gjennom modemet, skulle jeg sendt en til deg Mushi..kjøpte en 6-pack snickers igår :)

Lenke til kommentar
Okay.. bare sånn helt kjapt: Kan jeg i starten på en mail til min fremtidige sjef åpne med "Hei Robert." ?  :dontgetit:

6805103[/snapback]

Kun hvis hun heter Robert.

6805372[/snapback]

Iceman: Gratulerer. Nå er det kun 1 år, 1 måned og 13 dager til jeg blir atten. :party:

Lenke til kommentar
Trenger selskap fordi jeg blir ødelagt i hodet av å sitte alene og tenke, og jeg sover ikke fordi jeg har store søvnproblemer.

Ser litt på tokyo drift, men klarer ikke konsentrere meg. Sitter nesten å skjelver. :hm: Rare greier.

Jeg har fakisk noe av samme problemet. Jeg sitter også mye for meg selv og tenker ALT for mye på dritt og lort som gjør meg mer og mer deprimert. Klarer heller ikke såve noe særlig bra pga. jeg tenker for mye, og jeg er alt for god til å lage innbildninger om at noe er feil med meg. Jeg har vendt meg til å sovne med TVen på, noe som fungerer som litt selvskap og som en oppmerksomhets fanger.

Skjelver gjør ikke jeg, men jeg hører masse rare lyde og føler meg rar i magen. Tror jeg har glemt helt hvordan jeg hadde det før, eller så har jeg bare noe jeg ikke vet hva er... :hmm:

Lenke til kommentar

Hvis du tenker for mye og er mye trist eller helt fra deg - reagerer kroppen mot deg fordi noe er i veien. Det gjør i værtfall min. Jeg har aldri vært særlig snill med den, og det blir egentlig bare værre og værre. Jeg ødelegger den med vilje og driter i hva den trenger for å fungere. Orker ikke bry meg lengre. Hadde jeg blitt borte i morgen, hadde det ikke gjort meg så veldig mye. Da hadde jeg sluppet å sitti her med dårlig samvittighet og råtne tanker dag ut og dag inn. Lydene hører jeg også, men bare når jeg har angst.

Det som hjelper er å prøve å distrahere degselv fra tankegangen. Noen ganger får du det til, andre ikke, men jeg opplever også å ikke ville gjøre det. Jeg graver meg mer og mer ned med vilje for å endelig kunne føle et eller annet.

Lenke til kommentar
Hvis du tenker for mye og er mye trist eller helt fra deg - reagerer kroppen mot deg fordi noe er i veien. Det gjør i værtfall min. Jeg har aldri vært særlig snill med den, og det blir egentlig bare værre og værre. Jeg ødelegger den med vilje og driter i hva den trenger for å fungere. Orker ikke bry meg lengre. Hadde jeg blitt borte i morgen, hadde det ikke gjort meg så veldig mye. Da hadde jeg sluppet å sitti her med dårlig samvittighet og råtne tanker dag ut og dag inn. Lydene hører jeg også, men bare når jeg har angst.

Det som hjelper er å prøve å distrahere degselv fra tankegangen. Noen ganger får du det til, andre ikke, men jeg opplever også å ikke ville gjøre det. Jeg graver meg mer og mer ned med vilje for å endelig kunne føle et eller annet.

Jeg tror ikke mitt problem er at jeg er trist eller helt fra meg. Mere fordi jeg tenker for mye, eller... har for lite å tenke på, så da tenker jeg på helt rare ting. Vet ikke hvordan min kropp fungerer, den har bare vært utrolig rar i det siste. Det føles ut som jeg puster mindre, at det er noe feil som gjør at jeg får mindre oksygen ned i lungene. At noe kanskje presser halsen min sammen.

Har hatt ett par selvmordstanker men ikke mye, jeg tror bare jeg mangler en god del ting. Jeg vet selv hva det er, men jeg er kanskje for lat eller dum til å gjøre noe med det. Akkurat nå venter jeg egentli bare på at jeg skal bli 18 år. At jeg kan begynne å bli litt sosial, komme meg mer ut med venner og sånnt. Jeg tenker f.eks at mørket er veldig deprimerende, og at jeg skal prøve å unngå ting som er deprimerende. Som PC og TV, men det eneste jeg gjør er å sitte foran PC eller TV. Jeg vet ikke helt jeg, jeg vet at det ikke er smart å ta sitt eget liv i vertfall. Den verste tanken jeg har er at jeg skal forlate denne verden uansett. Jeg vil ikke dø, jeg vil leve. Så lenge jeg vil. Ikke til jeg må dø.

Det må gå annt å gjøre noe for å gjøre alt så mye bedre. Kanskje gråte... har du kjærest? Kanskje det er mangel på kjærlighet?

Lenke til kommentar

Bra at du har planer når du blir 18. At du veit sånn halvveis hva som må til for å komme deg videre.

Er mange ting som har ført til at det har blitt sånn som det er, men det legger jeg ikke ut her og nå. Jeg har så mange issiues og problemer at jeg nesten ikke klarer å få ramsa opp alt. Det bare baller seg på og du kommer deg liksom ikke opp. Tenkte mye på døden før, men nå tar jeg det den sakte, men sikre måten, i stedet for å gjøre noe drastisk og lite gjennomtenkt. Jeg sitter bare å venter på at kroppen skal kolapse. Selvmordstanker er skremmende, men på en annen side er det også befriende. Jeg klarer ikke gråte mer, gått tom for tårer for flere år siden. Jeg er snart 20, og har ikke kommet meg noe sted. Kom deg ut. Ta vare på vennene dine. Familien. Ikke dytt alle vekk og ta på deg skylda for alt som skjer. Stå opp for degselv og vær stolt av den du er. Ikke gjem deg full av skam - vekk i mørket. Jeg har vel så og si gitt opp nå, og de rundt meg tror jeg har skjønt det. Orker ikke prøve mer.

Lenke til kommentar
Jeg sitter bare å venter på at kroppen skal kolapse.

Akkurat nå føler jeg meg også litt sånn fordi det med kroppen min har bare blitt verre og verre. Føles ut som at det går veldig sakte, men at jeg til slutt skal miste pusten eller bare kolapse. Familien fungerer ikke på det beste, det går akkurat. Venner har jeg få av, og tar sjelden kontakt med dem, men jeg tar godt vare på de jeg har. Jeg hører ofte at jeg er en hyggelig person og alt det der. Men å være sosial er noe jeg har blitt mindre flink til. Jeg er alt for avhengig av pc, er nesten det eneste jeg gjør. Sitter alt for mye med det.

Ordene du slenger ut er ganske trøstende for meg.

Ikke dytt alle vekk og ta på deg skylda for alt som skjer. Stå opp for degselv og vær stolt av den du er. Ikke gjem deg full av skam - vekk i mørket

Fordi det er akkurat dette jeg gjør. Jeg tar aldri kontakt med vennene mine og sitter bare her inne på rommet mitt å rottner. Den tiden jeg er fra PCen er deilig. Men når jeg er hjemme her jeg er for svak til å rive meg fra den sterke magnetkraften PCen min har. I tillegg er jeg utrolig dårlig til å finn på ting å gjøre.

Veldig trist å høre at du tydeligvis har mange ting som har gjort det jævlig for deg. Jeg som mange andre har kjempe lyst til å trøste deg, og er veldig interessert i å høre hva som har gjort det så jævlig. Hvis du ikke har lyst å snakke om det til meg er det greit, men jeg er innteressert i sånne ting. Jeg liker å prate om ting som dette, og kan prate i timesvis. (Av og til litt for mye, og da må jeg nesten stoppes :whistle:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...