Fredrik Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ey, det kaaaan kaaaanskje faktisk bli bakestand på meg på Hw-lan ^^ Men ingenting er bestemt ennå 6804330[/snapback] Høres jævlig skummelt ut... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 RedHead: Du lovte at jeg skulle få! 6804692[/snapback] Om jeg får meg bakestand på hw-lan så skal du få deg en bolle vettu 6804713[/snapback] I'll do my best! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Usmakelig? Kanskje litt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 You dropped a bomb on meeeeeee! Bra det er kvalitetsmusikk i bilen, brb Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Usmakelig? Kanskje litt. 6804890[/snapback] Jepp. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tar kvelden jeg.. Kommer ikke til å få sove i natt eller.. Bare ligge å vri seg og shit. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Da var man tilbake til den første avataren. Er forresten litt vel kornete, får fikset på det etterhvert. Endret 4. september 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Fisk1, værra med på esso ell? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tipper jeg legger hodet på putta så *poff* Da er jeg i drømmeland Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Fisk1, værra med på esso ell? 6804927[/snapback] Yo! Seint for meg nå vett. Vært og sett Uro, så tror jeg skal bysselalle før skola i morra. Men takk for tilbudet, er med en dag vett. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Usmakelig? Kanskje litt. 6804890[/snapback] Jepp. 6804908[/snapback] Godeste Knut Erik linka meg til det der på msn, snakker om respektløst bilde. Ø.B. Du kan kjøre innom Stange og hente meg Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Fisk1, værra med på esso ell? 6804927[/snapback] Yo! Seint for meg nå vett. Vært og sett Uro, så tror jeg skal bysselalle før skola i morra. Men takk for tilbudet, er med en dag vett. 6804944[/snapback] Hehe tøft, godnatt Iceman: Siden jeg først er i nærheten Endret 4. september 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hehe tøft, godnattIceman: Siden jeg først er i nærheten 6804949[/snapback] Yes, takk takk. Nighty night alle i hop! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 God natt jarmo Tipper jeg køyer tidlig idag og. Etter å ha løst oppgaven og kommet med dette resultatet: import java.util.Scanner; class NorskFrukt{ public static void main (String[] args){ Scanner tastatur = new Scanner(System.in); System.out.print("Pris pr. kilo epler: kr " ); Double epler = tastatur.nextDouble(); System.out.print("Pris pr. kurv jordbær: kr " ); Double kurv = tastatur.nextDouble(); System.out.print("Pris liten flaske brus (uten pant): kr " ); Double ubrus = tastatur.nextDouble(); System.out.print("Pris liten flaske brus (inkl pant): kr " ); Double brus = tastatur.nextDouble(); System.out.println("Epler koster kr : " +epler); System.out.println("Jordbaerkurv koster kr : " +kurv); System.out.println("Brus uten pant koster kr : " +ubrus); System.out.println("Brus med pant koster kr: " +brus); System.out.println("Totalpris for varene er kr : " + (epler + kurv + ubrus + brus)); } } Fy faen, hjernen min er voldtatt. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 folka kom hjem fra italia nå, masse godteri fra tax-free'en på Gardemoen weee Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 folka kom hjem fra italia nå, masse godteri fra tax-free'en på Gardemoen weee 6805037[/snapback] *ikke misunnelig* ryggen og hodet mitt er voldtatt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 God natt jarmo Tipper jeg køyer tidlig idag og. Etter å ha løst oppgaven og kommet med dette resultatet: import java.util.Scanner; class NorskFrukt{ public static void main (String[] args){ Scanner tastatur = new Scanner(System.in); System.out.print("Pris pr. kilo epler: kr " ); Double epler = tastatur.nextDouble(); System.out.print("Pris pr. kurv jordbær: kr " ); Double kurv = tastatur.nextDouble(); System.out.print("Pris liten flaske brus (uten pant): kr " ); Double ubrus = tastatur.nextDouble(); System.out.print("Pris liten flaske brus (inkl pant): kr " ); Double brus = tastatur.nextDouble(); System.out.println("Epler koster kr : " +epler); System.out.println("Jordbaerkurv koster kr : " +kurv); System.out.println("Brus uten pant koster kr : " +ubrus); System.out.println("Brus med pant koster kr: " +brus); System.out.println("Totalpris for varene er kr : " + (epler + kurv + ubrus + brus)); } } Fy faen, hjernen min er voldtatt. 6805030[/snapback] Natta Du har 999 poster nå... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 jarmo; BarneTV er over for lenge sia, burde ikke du legge deg? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Føkk jeg har 811 poster i SO nå EDIT: synes jeg snart bør få status som hore her inne. Endret 4. september 2006 av mushi Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Okay.. bare sånn helt kjapt: Kan jeg i starten på en mail til min fremtidige sjef åpne med "Hei Robert." ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg