Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, så mye liv det skulle bli her nå da. Jeg tar kvelden.. Uff sulten.. Ahhh jeg må ha maaaat.

6804709[/snapback]

Stikk på Esso med deg!

6804714[/snapback]

Jeg er så svak for slike gjennomførte setninger.. Snart! Hu er ikke på jobb enda hu som kan å lage burger så.

Lenke til kommentar

Hei alle mennesker og dyr. Nå nettop drepte jeg en flue, den døde. men 1 minutt etterpå klødde det ekstremt der. Når jeg så nermere etter var det fullt av små dyr på samme plass i en størrelse på 1 mm, og de ser ut som små flott. og klør VERST! noen som vet om denne skapningen som kom ut av flua? Aliens?

Lenke til kommentar
Nei, så mye liv det skulle bli her nå da. Jeg tar kvelden.. Uff sulten.. Ahhh jeg må ha maaaat.

6804709[/snapback]

Stikk på Esso med deg!

6804714[/snapback]

Jeg er så svak for slike gjennomførte setninger.. Snart! Hu er ikke på jobb enda hu som kan å lage burger så.

6804729[/snapback]

Noensinne prøvd Statoil på Strandtorget, sånn bare for avvekslingens skyld?

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Noensinne prøvd Statoil på Strandtorget, sånn bare for avvekslingens skyld?

6804760[/snapback]

Statoil lager jo kjøttkakeburgere. Burgere skal stekes ordentlig, ikke slik oppvarming som skjer på statoil. Uff. Smaker Ælgkake og saft fra finnmark

6804781[/snapback]

Bare lurte, har aldri kjøpt noe annet enn pølser og snus der selv.

Lenke til kommentar
Ble litt nysgjerrig nå; får du noen rabatter eller noe der?

6804811[/snapback]

Nei, men kjenner ei som jobber der, så det blir masse bacon og ekstra ost.. :dribble: men hvis du drar til esso noresund så har de burgerkort. Hver sjette burger gratis,

OG gratis drikke hvis du finner det hemmelige stedet på essosiden deres :p

Men skal man ha kvalitetsburger er det bare et sted. Jessheim *Bøye seg i hybelkaninene*

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Ble plutselig sykt svimmel. klarer ikke fokusere og det føles ut som jeg skal kaste opp :hm:

6804728[/snapback]

Prøv å drikke/spise litt? ;)

6804826[/snapback]

Orker ikke. Er kronisk kvalm av en eller annen grunn.

Mangler masse folinsyre og har mensen. Regner med det er derfor. Håper det gir seg snart. Føles ut som om jeg sitter i en båt.

Lenke til kommentar
Nei, men kjenner ei som jobber der, så det blir masse bacon og ekstra ost..  :dribble: men hvis du drar til esso noresund så har de burgerkort. Hver sjette burger gratis,

OG gratis drikke hvis du finner det hemmelige stedet på essosiden deres :p

6804849[/snapback]

Pussig hvordan alle kjenner noen som jobber på en bensinstasjon i området og får sine fordeler ved det. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...