Pjokk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Vi kan ta en tur på Havariet på onsdag, så skal jeg bomme bort en røyk. Kanskje tilomed en pils Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hmmm... okey da. hvis jeg får pils har jo ikke penger fylte blyfri 99 og kondensfjerner på bilen til en kompis igår. brukte litt under 4 min fra tønsberg sentrum og til bånn av ringshaug. Lå i 120 gjennom presterødkrysset. Flax at ikke purken så meg ass. Hadde måttet bytte adresse til hoff Fikk bare ånden over meg og måtte kjøre jævla fort. ja jeg er dum. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Blyfri 99?? Nytt slag? Vi får ta med oss Lars også, sett noe til han siden morran idag? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hmmm... okey da. hvis jeg får pils har jo ikke penger fylte blyfri 99 og kondensfjerner på bilen til en kompis igår. brukte litt under 4 min fra tønsberg sentrum og til bånn av ringshaug. Lå i 120 gjennom presterødkrysset. Flax at ikke purken så meg ass. Hadde måttet bytte adresse til hoff Fikk bare ånden over meg og måtte kjøre jævla fort. ja jeg er dum. 6800891[/snapback] Du vet at mange gutter liker slemme piker ;D Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Blyfri 99?? Nytt slag? Vi får ta med oss Lars også, sett noe til han siden morran idag? 6800904[/snapback] Nyhet ja. Fåes på shell. Verdt de extra kronene ass. Ikke sett noe til lars nei. må ha med han jah. Equerm: er ikke slem, bare inne i en periode hvor jeg gir totalt faen i absolutt alt og alle. purken ringte meg jo å greier. jeg kjørte i fylla i helga også. Aldri opplevd noen av tingene før. Endret 4. september 2006 av mushi Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Nyhet ja. Fåes på shell. Verdt de extra kronene ass. Ikke sett noe til lars nei. må ha med han jah. 6800911[/snapback] Der kan du se hvor mye jeg vet om bil, enda jeg har kjørt bil stort sett hver dag i åtte år Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Sjokk at jeg har fått infeksjon igjen Like før jeg kapper av meg den jævla armen. Møkkadag! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Infeksjon faktisk? Hvordan det? Be happy and look at this funny pict000re og det er ikke ment mot noen, syns bare det var sinnsykt gøy Endret 4. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Kan da umulig være noe merkbar forskjell på 99 blyfri og vanlig blyfri bensin? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det er så mange bra bilder her i verden...! Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Kan da umulig være noe merkbar forskjell på 99 blyfri og vanlig blyfri bensin? 6800987[/snapback] Jeg merker bare om bilen starter eller ikke, så det har sikkert ikke noe å si Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg merker bare om bilen starter eller ikke, så det har sikkert ikke noe å si 6800998[/snapback] man merker stor forskjell fra 95 til 98 - så hvorfor ikke fra 98 til 99. Kanskje det er psykisk, men jeg synes bilen ble mye mer sinna og turboen susa som en galing. Men skal ut å råne nå, så me pratast Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 man merker stor forskjell fra 95 til 98 - så hvorfor ikke fra 98 til 99. Kanskje det er psykisk, men jeg synes bilen ble mye mer sinna og turboen susa som en galing. Men skal ut å råne nå, så me pratast 6801013[/snapback] Turbo Snakkes, sender en melding angående onsdag, er sikkert tørst jeg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Turbo Snakkes, sender en melding angående onsdag, er sikkert tørst jeg 6801015[/snapback] Turbo Nå er det ut med bluebirden. Snakkes Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Turbo 6801023[/snapback] Var altfor bilteknisk. Kan bygge pc'er jeg, bilen får de som kan det ta...! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Var altfor bilteknisk. Kan bygge pc'er jeg, bilen får de som kan det ta...! 6801029[/snapback] Nemlig! Slikt sier alltid folk til meg når det er en pc som skal fikses Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 99 brenner mye mer enn 95. Ergo mer effekt. MEN om motoren er designa for 95, så føkker du den opp. Fordi den blir rett og slett voldtatt av all energi som frigjøres når 99 forbrenner. Kompis av meg kjørte 100 oktan, helikopter driftstoff. Motoren hans var konstant varm nesten så pila rørte det røde området. Såååeehhh... watch out when u rev ^^ Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Nemlig!Slikt sier alltid folk til meg når det er en pc som skal fikses 6801036[/snapback] De to setningene jeg gjentar oftest; 1. Det kan jeg ikke noe om. Spør noen andre. 2. Vi er alle drittsekker! Noen er bare flinkere til å kamuflere seg;-) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Duck Tales Skjer her i dag? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Endelig kom den stygge uvanen min med å markere teksten godt med, ellers hadde jeg aldri merket det der.... Endret 4. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg