Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Hadde ikke gjort meg noenting å jobbe på helligdager. Da slipper jeg de jævla familieselskapene. hater høytider som jul, nyttår etc. Oppskrytt.

6800692[/snapback]

Word!

Kommende juleaften håper jeg å tilbringe sammen men bestevenninda mi, egentlig driter jeg i pakker og slikt, er ikke kristen så jeg fatter ikke at jeg feirer jul egentlig.

Er vel fordi "alle andre gjør det" :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Julaften sammen med venner er skikkelig digg, slipper alt mas, også går det an å gjøre det skikkelig hyggelig :)

6800720[/snapback]

Det er nettopp mas som er grunnen til at jeg ikke liker jula, mye stress, folk overalt, kan ikke gå på butikken uten at der er 1000 folk som løper rundt å sloss om den siste kiloen med surkål.

Dessuten så sender de bare dritt på TV

Lenke til kommentar

Æsj. har myggestikk som klør.

tror morra mi kommer til å ta livet av meg fordi dette blir 2. år på rad jeg gir faen i henne og hennes behov. men sånt skjer. :ermm:

EDIT: kom akkurat på at jeg ikke kommer til å klare å kjøpe gaver iår pga den føkkings angsten. Der sparte jeg de penga :)

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Æsj. har myggestikk som klør.

tror morra mi kommer til å ta livet av meg fordi dette blir 2. år på rad jeg gir faen i henne og hennes behov. men sånt skjer.  :ermm:

EDIT: kom akkurat på at jeg ikke kommer til å klare å kjøpe gaver iår pga den føkkings angsten. Der sparte jeg de penga :)

6800731[/snapback]

Chill, ta det med ro.

Har du slik angst at du er redd for å gå ut eller?

Lenke til kommentar

Chill, ta det med ro.

Har du slik angst at du er redd for å gå ut eller?

6800749[/snapback]

redd for at folk skal dømme meg eller stirre (større sjangse for når mye mennesker eller trangt) og for å være alene hjemme. Sitter ganske urolig nå for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...