Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hadde ikke gjort meg noenting å jobbe på helligdager. Da slipper jeg de jævla familieselskapene. hater høytider som jul, nyttår etc. Oppskrytt. 6800692[/snapback] Word! Kommende juleaften håper jeg å tilbringe sammen men bestevenninda mi, egentlig driter jeg i pakker og slikt, er ikke kristen så jeg fatter ikke at jeg feirer jul egentlig. Er vel fordi "alle andre gjør det" Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Skal feire med svigermor og vennene hennes iår regner jeg med. Det betyr grisefylla og at jeg slipper å kjøpe en jævla gave. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Skal feire med svigermor og vennene hennes iår regner jeg med. Det betyr grisefylla og at jeg slipper å kjøpe en jævla gave. 6800708[/snapback] Hørest kos ut Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Julaften sammen med venner er skikkelig digg, slipper alt mas, også går det an å gjøre det skikkelig hyggelig Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Julaften sammen med venner er skikkelig digg, slipper alt mas, også går det an å gjøre det skikkelig hyggelig 6800720[/snapback] Det er nettopp mas som er grunnen til at jeg ikke liker jula, mye stress, folk overalt, kan ikke gå på butikken uten at der er 1000 folk som løper rundt å sloss om den siste kiloen med surkål. Dessuten så sender de bare dritt på TV Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Æsj. har myggestikk som klør. tror morra mi kommer til å ta livet av meg fordi dette blir 2. år på rad jeg gir faen i henne og hennes behov. men sånt skjer. EDIT: kom akkurat på at jeg ikke kommer til å klare å kjøpe gaver iår pga den føkkings angsten. Der sparte jeg de penga Endret 4. september 2006 av mushi Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Æsj. har myggestikk som klør. tror morra mi kommer til å ta livet av meg fordi dette blir 2. år på rad jeg gir faen i henne og hennes behov. men sånt skjer. EDIT: kom akkurat på at jeg ikke kommer til å klare å kjøpe gaver iår pga den føkkings angsten. Der sparte jeg de penga 6800731[/snapback] Chill, ta det med ro. Har du slik angst at du er redd for å gå ut eller? Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Julehøytiden er blitt rake motsatsen av hva det skulle vært, bare mas. Men heldigvis er det få som forventer å få gave; ett vennepar og folka. Resten får av meg og folka kombinert... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Chill, ta det med ro. Har du slik angst at du er redd for å gå ut eller? 6800749[/snapback] redd for at folk skal dømme meg eller stirre (større sjangse for når mye mennesker eller trangt) og for å være alene hjemme. Sitter ganske urolig nå for å si det sånn. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Nå har jeg ikke mertid igjen på biblioteket, snakkes. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 redd for at folk skal dømme meg eller stirre (større sjangse for når mye mennesker eller trangt) og for å være alene hjemme. Sitter ganske urolig nå for å si det sånn. 6800761[/snapback] Ok, skjønner. Er ikke alt som skal vere like greit nei Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tålmodighet er en fin bil. Ble eggerøre istedenfor omelett. Hadde ikke tid til å vente; sulten! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Har 151 kr. Holder det til en pakke rullings? Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tror kanskje du må pante noen flasker ved siden av... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Får gjøre det. Eneste pengene jeg har frem til 15. og tror neppe den ene pakka mi holder helt til da, selv om jeg egentlig vil bruke alle på godteri Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ellers kjøper du bare to bokser general holder noen dager istede for alt detta tullet.. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Klarer du å få den ene pakka til å holde helt til den femtende? Det hadde det i såfall stått stor respekt av, nesten så du kunne kalt deg selskapsrøyker Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Seff klarer jeg ikke det, når jeg har en igle som bommer røyk av meg. Men hadde jeg hatt pakka alene hadde jeg klart å få den til å vare så lenge. Hadde også klart å tømme en pakke på 3 dager alt blir hva du gjør det til. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Har nok noe å lære jeg da, en pakke med sigaretter holder sjelden en hel dag her... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Kom hit å del litt med meg, så jeg heller kan kjøpe goderi Har mensen for faen! Trenger sukker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg