Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Japse: "mushi!mushi!"tysker: "was? do is ein mushi!" japse: "mushi!mushi!" tysker: "mushi!" 6800573[/snapback] Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Skjønte du den ikke? Mushi = F***e på tysk. Pussy = F***e på engelsk. Ergo, så passer avataren med brukernavnet ditt. Trist, men sant. Og for all del så fornermer jeg ikke katten din. 110% ironi her. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Haha, lurte nettopp en 19-årig fyr fra Lillehammer til å runke på cam! Haha, nå vet jeg hvor gøy Bosse har det. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Haha, lurte nettopp en 19-årig fyr fra Lillehammer til å runke på cam! Haha, nå vet jeg hvor gøy Bosse har det. 6800586[/snapback] Hvem? php er jo nesten gøy jo Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Skjønte du den ikke? Mushi = F***e på tysk. Pussy = F***e på engelsk. Ergo, så passer avataren med brukernavnet ditt. Trist, men sant. Og for all del så fornermer jeg ikke katten din. 110% ironi her. 6800581[/snapback] åååh. nå tok jeg den. lol. vegard. du er syk. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Haha, lurte nettopp en 19-årig fyr fra Lillehammer til å runke på cam! Haha, nå vet jeg hvor gøy Bosse har det. Det er helt tragisk å tenke på hva slags folk det finnes. Gjør meg vondt. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Haha, lurte nettopp en 19-årig fyr fra Lillehammer til å runke på cam! Haha, nå vet jeg hvor gøy Bosse har det. 6800586[/snapback] Hvem? php er jo nesten gøy jo 6800594[/snapback] "camgutt" fra jippii. Han ville bare se ansiktet mitt på cam før han dro ned buksa. Flaks at jeg har dårlig webcam og ser veldig jentete ut om jeg tar håret bak øra, hihi. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Faen som jeg storkoser meg med å programmere kalkulator i php, skremmer meg litt egentlig Endret 4. september 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Haha, lurte nettopp en 19-årig fyr fra Lillehammer til å runke på cam! Haha, nå vet jeg hvor gøy Bosse har det. Det er helt tragisk å tenke på hva slags folk det finnes. Gjør meg vondt. 6800601[/snapback] De som gjør sånt, eller de som synes det er morsomt å lure folk? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hey pjokk. Våknet så seint idag? Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hey pjokk. Våknet så seint idag? 6800638[/snapback] Vært og kikket på ny jobb Også må jeg ha en diggeomelett! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Åssen jobb da? omelett er bajs. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Lagerjobb. Skal ha en helt vanlig 8 - 4 jobb for første gang i mitt liv... Omelett er bra når jeg lager det! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 blir kvalm av egg, så tror ikke det 8-4 jobb? Du er syk. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det må prøves, har jobbet altfor mye bedritne helger og helligdager. Ifjor jobbet jeg julaften(!), iår skal jeg ikke det! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Da tror jeg jeg hengir resten av mitt liv til å få orden på det kalkulatorprogrammet jeg, så får jeg vurdere å spamme ned SO igjen i morgen. Takk, farvel og god natt. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Faen som jeg storkoser meg med å programmere kalkulator i php, skremmer meg litt egentlig 6800611[/snapback] Kalkulator i PHP er GØY Sitter å lager en filopplaster nå, skal vere mulighet for å flytte på filene, gi nytt navn og slette de Får se om det blir en liten teksteditor også Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Haha, lurte nettopp en 19-årig fyr fra Lillehammer til å runke på cam! Haha, nå vet jeg hvor gøy Bosse har det. 6800586[/snapback] Dette er lavmål Vegard, til og med for deg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det må prøves, har jobbet altfor mye bedritne helger og helligdager. Ifjor jobbet jeg julaften(!), iår skal jeg ikke det! 6800680[/snapback] Hadde ikke gjort meg noenting å jobbe på helligdager. Da slipper jeg de jævla familieselskapene. hater høytider som jul, nyttår etc. Oppskrytt. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hadde ikke gjort meg noenting å jobbe på helligdager. Da slipper jeg de jævla familieselskapene. hater høytider som jul, nyttår etc. Oppskrytt. 6800692[/snapback] Skikkelig irriterende, for det var noen venner av meg som inviterte meg på julemiddag, også måtte jeg være på det bedritne hotellet fra 13 - 21... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg