Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Æsj, våknet opp i dag med en grusom forkjølelse... Og jeg som aldri pleier å være syk. 6799713[/snapback] æh, jeg var litt småsyk igår. Forverret seg idag.. :S 6799720[/snapback] Dette suger... Ingen folk på MSN heller, bare Rome som har naturfag, men er ikke mye prat i henne... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Vurderer om jeg skal hoppe ut i lære eller ta påbygg etter dette skoleåret. 6799729[/snapback] Om du er en dråpe lur (noe jeg ikke skal komme og påstå at du er), så vil du ta fagbrevet før du begynner med høyere utdanning. 6799735[/snapback] Det er forskjell på påbygg og høyere utdanning.. *Fullføre skoleåret her. *Påbygg *Læretiden/Millitæret (kommer ann på om man får lov til å ta læretiden etter påbygg av millitæret) *Videre utdanning. Det er sånn jeg har lyst til.. Maange år igjen med andre ord. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det er forskjell på påbygg og høyere utdanning.. *Fullføre skoleåret her. *Påbygg *Læretiden/Millitæret (kommer ann på om man får lov til å ta læretiden etter påbygg av millitæret) *Videre utdanning. Det er sånn jeg har lyst til.. Maange år igjen med andre ord. 6799751[/snapback] Er jo helt og fullt ditt valg ja, personlig får jeg ikke lov å dra i militæret fordi jeg var emokid og kuttet meg opp Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det er forsåvidt lurere å ta forkurs enn påbygg, da slipper du masse unødvendig tull. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Noen som vet forskjellen egentlig? Talast snart folkens, stikker til lunsj nå Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Noen som vet forskjellen egentlig? Talast snart folkens, stikker til lunsj nå 6799784[/snapback] Forkurs er lagt opp med tanke på ingeniørutdaning, påbygg er litteraturhistorie. Om du har tenkt deg inn på ingeniørutdanning med bare påbygg, må du ta realfagene som kveldskurs.... BARE ET LUNSJ DU! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg kjeder meg. Noen som blir med og sjekker pedoer på jippii? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det er forsåvidt lurere å ta forkurs enn påbygg, da slipper du masse unødvendig tull. 6799764[/snapback] Det jeg har hørt også ^^ Eh, vips så hadde man nett på pc-lab'en også! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Eh, vips så hadde man nett på pc-lab'en også! 6799812[/snapback] Du jukser, eh? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Eh, vips så hadde man nett på pc-lab'en også! 6799812[/snapback] Du jukser, eh? 6799815[/snapback] ehm, NOI! Sitter liek 8 meter unna den pcen jeg bruker "til vanlig" på skolen ;p Denne her suger hesteballe da men.. Bare installere SP til xp og 2000, så er jeg ferdig her Lenke til kommentar
Matias Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Vi hadde bare én time på skolen i dag! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Vi hadde bare én time på skolen i dag! 6799838[/snapback] Da lærte dere vel ikke noe særlig ? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Bare meg og sure Iceman her nå jo ;p Noen planer om å gå ut og glise idag da Ismann ? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Bare meg og sure Iceman her nå jo ;p 6799847[/snapback] Jeg er her også, men føler meg litt neglisjert. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg kjeder meg. Noen som blir med og sjekker pedoer på jippii? 6799810[/snapback] Er det noen pedoer der da? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Nei, ned i kantina for å kjøpe en baguette og en brus.. Sulteeeen.. Håper jeg ikke møter på Iceman, han bare gliser og ligner på en som heter Thomas. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg kjeder meg. Noen som blir med og sjekker pedoer på jippii? 6799810[/snapback] Er det noen pedoer der da? 6799861[/snapback] NJa, mer eller mindre. Jeg, Zeromac og Redline_ utga oss for å være biflie smårips som var ute etter eldre menn. Fikk mailadressen til en småkå kar på 21 år som likte litt dirtytalking og til slutt sendte han et bilde av seg selv. Jeg så det aldri, men Redline_ sa det likne på han, for han hadde hatt webcam også. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Nei, ned i kantina for å kjøpe en baguette og en brus.. Sulteeeen.. Håper jeg ikke møter på Iceman, han bare gliser og ligner på en som heter Thomas. 6799869[/snapback] Har alt vært og kjøpt frokosten min i dag, så du er "trygg" Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Fint! Du kjenner ikke en som heter Thomas fra brummunddal elns da ? Virker jo som det er en dobbeltgjenger av deg. Bortsett fra at han er 2 år yngre. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Fint! Du kjenner ikke en som heter Thomas fra brummunddal elns da ? Virker jo som det er en dobbeltgjenger av deg. Bortsett fra at han er 2 år yngre. 6799878[/snapback] Overhodet ikke. Og jeg har ikke dobbeltgjengere, bare dårlige kopier. Hmm, litt Transport Tycoon nå kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg