Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å, jeg har glemt mobilen min i bilen til kameraten min.. Er det mulig å være mer surrete enn meg? :oppgitt:

6088971[/snapback]

Tja... I går da jeg kom på skolen, kom jeg på at jeg hadde glemt gymtøy. Da jeg skulle sykle hjem i midttimen for å hente det, fant jeg ut at jeg hadde glemt å låse sykkelen. Og da gymtimen var over: hvor er håndklet, tro...?

 

Ja, jeg var i det glemsomme hjørnet i går...

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Å, jeg har glemt mobilen min i bilen til kameraten min.. Er det mulig å være mer surrete enn meg? :oppgitt:

6088971[/snapback]

En kompis av meg glemte mobilen sin hos besteforeldrene i Nederland en gang. Flask for han at det bare var to uker til han skulle dit igjen.

Lenke til kommentar
Fordi vi ikke lærer noe nyttig på GK. I hvert fall ikke på allmenn.

6088918[/snapback]

 

det er så sant!

jeg føler hver dag at jeg bare "er der". er så kjedelig at jeg bare glir ut... gleder meg til Vk1

:) ikke matte, naturfag eller økonomi :D

6088998[/snapback]

Pussig. Akkurat det jeg tenker og. NoM, øk og matte :thumbdown: .

Lenke til kommentar
Men det er mange andre fag på skolen hvor det gjelder litt mer...

6089030[/snapback]

Økonomi og informasjonsbehandling for eksempel. Vi lærer blant annet hvordan vi kan lagre Word-dokumenter.

6089047[/snapback]

Akkurat det jeg tenkte på her. Tror jeg kan telle på én hånd alt nytt jeg har lært i IT-timen...

 

EDIT: Norsk er et fag jeg virkelig føler er bortkasta! Det værste er at jeg må tilbringe fem timer i uka på det både neste år og året etter. :hrm: Jeg trenger ikke å kunne mer norsk!

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...