Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Merkelig merkelig, ingen som har han på msn? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jaja. Tre timer norsk idag. Og tre timer matte. Og timer geografi. Jeg kommer til å dø. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Merkelig merkelig, ingen som har han på msn? 6799516[/snapback] Han fant sikkert ut at han skulle svømme til jobb, men så ble han drept av en piggrokke, synes jeg så noe sånn i VG eller noe Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jaja, mulig det var en annen, kjær person som halve verdens befolkning vil savne. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tror nok det ja, hmm sjefen har ikke kommet på jobb enda, om han ikke gjørt det kommer denne dagen til å ende med ekstremt mye forumspam Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ekstremt mye forumspam.... fine by me Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tror ikke det er helt fine by jarmo Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tror ikke det er helt fine by jarmo 6799554[/snapback] La oss late som om han ikke eksisterer fram til titida Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tror ikke det er helt fine by jarmo 6799554[/snapback] La oss late som om han ikke eksisterer fram til titida 6799555[/snapback] Men så er nå jeg her Uhordelig dårlig humør idag, so be nice Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Men så er nå jeg her Uhordelig dårlig humør idag, so be nice 6799558[/snapback] *redd* Hva er galt i dag da? Personlig så gruer jeg meg til å gå over den 860 meter lange brua i pissregnet for å ta bussen hjem etter jobb Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dotten, synes jeg så at du snek deg rundt i kulissene, men jeg satset dog på at du var midlertidig blind i dag. Er vel bare å *sukk* ta seg sammen da linuxcommand.org, hele sida er herlig skrevet You're not logged in as root, are you? Don't operate the computer as the superuser. You should only become the superuser when absolutely necessary. Doing otherwise is dangerous, stupid, and in poor taste. Create a user account for yourself now! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Så snart jeg får min bærbare IBM her på jobben skal jeg installere linux på den bare for å vere l33t slik som Iceman™ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Så snart jeg får min bærbare IBM her på jobben skal jeg installere linux på den bare for å vere l33t slik som Iceman™ 6799569[/snapback] Går nok ikke kjære deg, jeg går VK2 SUPERNERD Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Går nok ikke kjære deg, jeg går VK2 SUPERNERD 6799576[/snapback] *host host* Jeg er lærling på IT-avdelingen på en av verdens største møbelbedrifter! Nemlig Ekornes, men resten av fabrikken kaller oss ikke for IT-avdelingen men IQ-avdelingen And I'm teh überhaxxor admin of dalalan Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg har så lyst på mer helg. Tre dager fri, og fire skole/jobb hadde vært ideelt. Jeg ble møtt til overskriften "FÅ UNGENE OPP I HELGEN!" idag. Min elskede far hadde brettet avisen ut der jeg pleier å spise frokost og satt og så på meg. "Dette, Elise," sa han og gne seg i hendene. "Er hva som skjer neste helg." I følge artikelen sover norske ungdom minst, vi har høyere risiko for å få diabetes og det ødelegger skolegangen vår. Det står at vi sover i syv timer og 45 minutter i gjennsomsnitt. Noe som passer ganske bra.. Det hjalp ikke så mye at jeg våknet klokka fem idag med tanken: "Nå får jeg ikke sove igjen", og lyst på appelsinjus. Ha en fin dag! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Går nok ikke kjære deg, jeg går VK2 SUPERNERD 6799576[/snapback] *host host* Jeg er lærling på IT-avdelingen på en av verdens største møbelbedrifter! Nemlig Ekornes, men resten av fabrikken kaller oss ikke for IT-avdelingen men IQ-avdelingen And I'm teh überhaxxor admin of dalalan 6799584[/snapback] Ssssh, jeg er SJEF for BrøttumLAN EDIT: Ronja, du kan nok se fram til neste helg med glede og stor forventning Endret 4. september 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Men så er nå jeg her Uhordelig dårlig humør idag, so be nice 6799558[/snapback] *redd* Hva er galt i dag da? 6799561[/snapback] Trøtt, sovet lite. Må kjøre hele veien ned til Flekkefjord til en begravelse i morgen. Jaja, dere blir nå kvitt meg i et par dager. Når moderator Dotten er borte danser SO'ene på bordet... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Trøtt, sovet lite. Må kjøre hele veien ned til Flekkefjord til en begravelse i morgen. Jaja, dere blir nå kvitt meg i et par dager. Når moderator Dotten er borte danser SO'ene på bordet... 6799598[/snapback] Hehe det gjør vi, kondolerer da Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Når moderator Dotten er borte danser SO'ene på bordet... 6799598[/snapback] For ikke å glemme at Film/Tv liksom.... dør litt EDIT: en ting skal Ubunut ha, det følger med en helt ålreit spillpakke, vekker minner om gode, gamle maskina med Windows 3.1 Endret 4. september 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 EDIT: en ting skal Ubunut ha, det følger med en helt ålreit spillpakke, vekker minner om gode, gamle maskina med Windows 3.1 6799611[/snapback] Ja, er mange kule spill der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg