Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dotten, synes jeg så at du snek deg rundt i kulissene, men jeg satset dog på at du var midlertidig blind i dag.

Er vel bare å *sukk* ta seg sammen da :(

linuxcommand.org, hele sida er herlig skrevet :wee:

You're not logged in as root, are you?

Don't operate the computer as the superuser. You should only become the superuser when absolutely necessary. Doing otherwise is dangerous, stupid, and in poor taste. Create a user account for yourself now!

Lenke til kommentar

Jeg har så lyst på mer helg. Tre dager fri, og fire skole/jobb hadde vært ideelt.

Jeg ble møtt til overskriften "FÅ UNGENE OPP I HELGEN!" idag. Min elskede far hadde brettet avisen ut der jeg pleier å spise frokost og satt og så på meg. "Dette, Elise," sa han og gne seg i hendene. "Er hva som skjer neste helg."

I følge artikelen sover norske ungdom minst, vi har høyere risiko for å få diabetes og det ødelegger skolegangen vår. Det står at vi sover i syv timer og 45 minutter i gjennsomsnitt. Noe som passer ganske bra..

Det hjalp ikke så mye at jeg våknet klokka fem idag med tanken: "Nå får jeg ikke sove igjen", og lyst på appelsinjus.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Går nok ikke kjære deg, jeg går VK2 SUPERNERD  :w00t:

6799576[/snapback]

*host host*

Jeg er lærling på IT-avdelingen på en av verdens største møbelbedrifter! Nemlig Ekornes, men resten av fabrikken kaller oss ikke for IT-avdelingen men IQ-avdelingen :p

And I'm teh überhaxxor admin of dalalan :cool:

6799584[/snapback]

Ssssh, jeg er SJEF for BrøttumLAN :thumbup:

EDIT: Ronja, du kan nok se fram til neste helg med glede og stor forventning :wee:

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Men så er nå jeg her  :devil:

Uhordelig dårlig humør idag, so be nice :)

6799558[/snapback]

*redd*

Hva er galt i dag da?

6799561[/snapback]

Trøtt, sovet lite. Må kjøre hele veien ned til Flekkefjord til en begravelse i morgen.

Jaja, dere blir nå kvitt meg i et par dager.

Når moderator Dotten er borte danser SO'ene på bordet... ;)

Lenke til kommentar
Når moderator Dotten er borte danser SO'ene på bordet... ;)

6799598[/snapback]

For ikke å glemme at Film/Tv liksom.... dør litt :(

EDIT: en ting skal Ubunut ha, det følger med en helt ålreit spillpakke, vekker minner om gode, gamle maskina med Windows 3.1 :love:

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...