hylo Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Mushi klager på at alle sover, så sover hun sikkert selv nå. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg er fortsatt syk jo! I dag vil jeg til og med på skolen. Faen heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Jeg tok en egenmelding idag..er for sliten etter ei uke nattskift..har ikke greid å snu døgnet tilbake til dag for å si det sånn. Sittet oppe i hele natt og venta til 6 så jeg kunne ringe sjefen og være syk Tilogmed for trøtt til å spille Cirring. Endret 4. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Goood morgen alle sammen, god morgen far og mor, god morgen forum søster, god morgen forum bror. Så husker jeg ikke mer Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Top'o the morning to you Neppe, en ny, flott uke begynner i dag. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Skole til fire i dag... Det er kjeeedelig.. Lenke til kommentar
royale Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 NEEEEEI!! Steve Irwin er død www.vg.no Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Morn folkens. Skole suger. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 NEEEEEI!! Steve Irwin er død www.vg.no 6799369[/snapback] NO! Uff. Trist Han ble iallfall ikke drept av en krokodille. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Nå begynner vel de unge og friske skoleungdommene å stå opp snart Riktig. Hei, alle forumtroll. Hvordan er dagsformen i dag? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Om jeg er troll nok for deg, så er dagsformen forholdsvis grei. Ikke på topp, ikke på bunn. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Oppdaget nettopp at jeg kan at en buss for å komme meg over brua som jeg går hver dag Så kommer jeg tideligere på jobb og slipper å gå i regnet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) NEEEEEI!! Steve Irwin er død www.vg.no 6799369[/snapback] NO! Uff. Trist Han ble iallfall ikke drept av en krokodille. 6799377[/snapback] Wææææ, ikke Steve...drept av en giftig fisk, av alle ting. Hvis det er han da. De ville jo ikke gå ut offisiellt med navn fordi kona ikke har fått beskjed enda. Har alltid blitt underholdt av hans sinnsykt entusiastiske dyreprogrammer på Discovery. Endret 4. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Wææææ, ikke Steve...drept av en giftig fisk, av alle ting. Hvis det er han da.De ville jo ikke gå ut offisiellt med navn fordi kona ikke har fått beskjed enda. Har alltid blitt underholdt av hans sinnsykt entusiastiske dyreprogrammer på Discovery. 6799424[/snapback] WRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL! Han var jo så fantastisk kul, men så tulen som han var så visste vi alle at dette kom til å skje egentlig, for en mann han var Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Huff, det står i dagbladet også: http://www.dagbladet.no/kultur/2006/09/04/475710.html Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg syns project 2000 er bajskjedelig. bajsbajsbajs. Trøtt. Bah. Sapp, people? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Faen, hvorfor ble jeg ikke informert om at jeg ikke skal bruke VGA kabel isteden for S-Video kabel mellom min pc og prosjektør?! S-Video ble meget meget kornete og dårlig derfor må jeg bruke 400 ekstra på å bestille en forbanna kabel Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Hvor blir det av Neppe? EDIT: og hvorfor i HELVETE har jeg ikkke gitt meg selv tilgang til harddisken når jeg er i Ubuntu, for ikke å glemme; hvordan gjør jeg det? Endret 4. september 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Har han muligens forsovet seg? Bruker å vere her nå edit: går det visst det er en NTFS disk da? Endret 4. september 2006 av Equerm Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Jamen... han sang jo godmorgen-sangen litt over sju jo EDIT: Vi snakker jo selvfølgelig om Ubuntu-partisjonen kjære deg Tror jeg bare lener meg tilbake og venter på at Linux-timen skal gå over av seg selv jeg... Endret 4. september 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg