Bytex Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) *SNIP* er lyden som kommer når man klipper i et ark med saks. Altså man har klipt vekk teksten som var under *SNIP* Endret 3. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 *Snork* Natta mine venner..... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 *Krafs* 6799120[/snapback] God natt Spille litt gitar...så sove -->> Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Har det seriøst ikke vært noen innom her på 3 timer? Søvn er for pingler! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Har det seriøst ikke vært noen innom her på 3 timer? Søvn er for pingler! 6799266[/snapback] Jeg hadde vært innom, men det var ingen her. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 meh, ingen her nå heller, men jeg skal stikke uansett. Grattis med dagen kompis! Takk for nættingsen adios! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg tror jeg legger meg, jeg også. Rockhound: [after getting off the nuclear warhead] Hey Colonel! NO NUKES NO NUKES NO NUKES! Harry Stamper: You got any bullets left in that gun? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 sjokk at jeg gikk glipp av at det var noen her Var ute å råna jooo.... Lenke til kommentar
Con Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg er her Insomnia FTW! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Weee!! Nå begynner vel de unge og friske skoleungdommene å stå opp snart Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Åh herregud hvor trøtt jeg er. God morgen! Jeg la meg med den intensjon å sove 7 timer, men jeg klarte ikke sovne før rett klokken ett, så det ble vel fem timers søvn på meg. Lenke til kommentar
Con Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Jeg har ikke prøvd å sove enda .... Travelt opptatt her Hmm..... begynner vel kanskje å nærme seg leggetid nå... På den annen side så er jo ikke 05:40 mye for en klokke... Endret 4. september 2006 av Con Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Så var det en ny skoledag. Først buss til byen i Drammen, så til Vestfold fylke, bare for å komme på en forbanna skole som krever at jeg skal ha to timer gym i de første timene på mandag! =S Jaja, hva gjør man ikke for å få gå på den linja man vil gå på.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 @Glisevask: hvilken skole og linje går du på? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Går på Sande videregående skole..! Bor på Konnerud i Drammen. To forskjellige fylker = veldig "morsom" og laaaang reisevei! Men til gjengjeld får jeg gå på Media og kommunikasjon, førsteåret forresten. =) Men synes synd på den tullingen som bestemte at vi skulle ha gym i de to første timene på mandag og matte i de to siste på fredag om jeg møter ham! > Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvor lang er ferden til skolen din da, i minutter/timer? Jeg som syntes 30-40 minutter var mye. Gym i de første timene? Slår matte på en mandagsmorgen iallfall! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hadde to timer matte forelesning mandag mårra kl 8 en periode. Det var kjipt. Fikk aldri med meg noenting fordi jeg sov :/ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Vel, drar herifra litt over halv 6, er i byen fem på 7, venter i byen til skolebussen kommer 12 over 7 og ender opp utenfor skolen 10-5 på 8! Begynner 8 og slutter 3 til vanlig, så skoledagen er ikke så lang i grunnen.. Kjip den mushi! =) Er jo et pluss med å ha gym i de to første timene. Man blir nemlig ganske våken! Endret 4. september 2006 av Glisevask Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det synes jeg var en fryktelig lang vei til skolen. Urk. Må sympatisere med deg nå. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Ok, nå har PCn klart seg uten restart i lang lang tid under bruk av nettlesere, photoshop, illustrator, spillet Warrock og andre ting. Så jeg dristet meg like gjerne til å spille litt WoW på min fetters konto som jeg får låne. Jeg gikk rundt inne i WoW i en evighet, men først når jeg traff på en fiende og skulle kjempe med han og akurrat i det han skulle ha skadet meg, fikk PCn blåskjerm, plain blue blåskjerm... Faen! Ble forøvrig bittelitt overraska nå. Jeg har meget sjelden fått plain blue blåskjerm, har alltid fått blåskjerm med informasjon om at det er et eller annet med ati2dvag.dll og med informasjon om dumping av fysisk minne, men nå var den helt blå. Ny PC skal skaffes før noen kan si det ordet jeg tenker på nå. Endret 4. september 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg