Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går på Sande videregående skole..! Bor på Konnerud i Drammen. To forskjellige fylker = veldig "morsom" og laaaang reisevei!

Men til gjengjeld får jeg gå på Media og kommunikasjon, førsteåret forresten. =) Men synes synd på den tullingen som bestemte at vi skulle ha gym i de to første timene på mandag og matte i de to siste på fredag om jeg møter ham! >:)

Lenke til kommentar

Vel, drar herifra litt over halv 6, er i byen fem på 7, venter i byen til skolebussen kommer 12 over 7 og ender opp utenfor skolen 10-5 på 8!

Begynner 8 og slutter 3 til vanlig, så skoledagen er ikke så lang i grunnen..

Kjip den mushi! =) Er jo et pluss med å ha gym i de to første timene. Man blir nemlig ganske våken! :p

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Ok, nå har PCn klart seg uten restart i lang lang tid under bruk av nettlesere, photoshop, illustrator, spillet Warrock og andre ting. Så jeg dristet meg like gjerne til å spille litt WoW på min fetters konto som jeg får låne. Jeg gikk rundt inne i WoW i en evighet, men først når jeg traff på en fiende og skulle kjempe med han og akurrat i det han skulle ha skadet meg, fikk PCn blåskjerm, plain blue blåskjerm... Faen! Ble forøvrig bittelitt overraska nå. Jeg har meget sjelden fått plain blue blåskjerm, har alltid fått blåskjerm med informasjon om at det er et eller annet med ati2dvag.dll og med informasjon om dumping av fysisk minne, men nå var den helt blå. :w00t:

Ny PC skal skaffes før noen kan si det ordet jeg tenker på nå.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...